LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 10:52 pm

Kl: 04:36

Sted: uden foran Zed's værelses

Syndra kom gåden en af gangen, hun var fuld. Hun var så fuld at hun ikke kunne finde ud af at flyve mere.

Hun har ikke kunne slippe Zed ud af hendes tænker, så der var derfor hun var på vej hen til hans dør.

Hun kom hen til døren. hun bankkede på den, hun bankkede ikke i nogle rytmen som man normalt gør, og nogle af bankkede var hårdere.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 10:58 pm

Zed åbnede døren og så forvirret og træt ud. Han havde ikke sin maske på og var kun iført et par løse natbukser og bar overkrop "Syndra?"
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:01 pm

Syndra blev lidt overraket da døren blev åbnet. Hun stod og svart og side til side. "nu har vi to kendt hinanden nogle dage, også har du ikke en gang prøvet at kontakte mig" hun pegede på han. Hendes hånd kørte frem og tilbage, hun kunne holde den stille
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:07 pm

Zed så lidt overrasket på hende "jeg vidste ikke du ville kontaktes" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:10 pm

Syndra så irriterede på ham. "du er dog utrolig!" sagde hun og slog ud med armen, og var lige ved at falde da hun gjorte det, men fik genvandt balancen
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:11 pm

Zed trådte et skidt mod hende for at støtte hende, men stoppede da hun kunne selv. Han så lidt bekymret på hende "er du fuld?"
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:14 pm

"Hvor vorer du!" sagde Syndra og ville give ham en lussing, men den var ikke gang tæt på at ramme ham "komme og sige at jeg er fuld tsk!!"
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:15 pm

Zed kom til at grine lidt "jeg håber du er fuld"
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:19 pm

"Nu siger du det igen!" sagde Syndra. hun fremmandet en af sine kulder, men det forsvandt hurtig igen, hun kunne koncetraer sig nok
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:21 pm

Zed kom hen til hende "rolig.."
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:22 pm

"jeg vil ikke tage det roligt bare fordi dig siger det" sagde Syndra vredt.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:23 pm

"Syndra, nu ikke så vred" sagde han beroligende.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:24 pm

Syndra lade armene over kors. Hun så afvendende på ham
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:26 pm

"..." Zed gik hen og strøg hende over kinden
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:29 pm

Syndra prøvet at se vred ud. men hun kunne holde op med at smile. Hun tog hænderne op til sit ansigt også rystet hun på hovedet, rødmede meget.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:30 pm

"Er du ok? Vi kan sætte os ind i opholdsstuen?" foreslog han.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:33 pm

"jeg har det fint" sagde Syndra. hun havde stadigvæk hænderne op foran hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:35 pm

"Jeg kommer om lidt" Zed gik ind ved siden af og kom tilbage kort tid efter med et tæppe. Han gik hen og løftede hende op i sin favn.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:37 pm

Syndra lod sig løfte. Det var hårdt at stå selv. Hun lad en hånd på hans bryst
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:39 pm

Zed bar ende ind i opholdsstuen og satte sig i en af sofaerne.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:42 pm

Syndra satte sig tilrette i sofaerne. Fandt hurtig ud af, at det var mere behageligt at ligge ned, og så det gjorte hun.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:44 pm

Zed kom et tæppe omkring Syndra..
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:46 pm

Syndra puttede sig ind i tæppet. hun så op på Zed "Du er lidt sød" sagde hun meget roligt.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:47 pm

Zed grinede lidt "du er også lidt sød"
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:49 pm

Syndra smilede. "hvor er din maske henne?" spurgte hun "du har altid din maske på"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 9Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum
» Hvad er der sket?! - Talon
» Se hvad jeg har - Cait!
» gæt hvad jeg har set! - Cait
» HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: