LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!

Go down 
+6
Sona
Fiora
Xin Zhao
Garen
Shyvana
Jarvan IV
10 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Jarvan IV

Jarvan IV


Antal indlæg : 298
Join date : 26/10/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:01 pm

Tid: 15:00
Sted: Demacias opholdsstue
Rækkefølge:
Jarvan IV
Shyvana
Garen
Xin Zhao
Fiora
Sona
Lux
Kayle
Quinn
Lucian

Jarvan IV stod sammen med Shyvana og smilede ud til alle de folk han havde samlet. Hele Demacia huset!... mere eller mindre. ”Hrm hrm, kære venner og familie” sagde han ”der har her på det sidste været nogle… afvigelser blandt folk i huset, jeg nævner ingen navne” han skævede mod Lux ”men samarbejdet har ikke været som det burde. Derfor har jeg, med hjælp fra Shyvana, men betroede ven og nu udkårne, lavet en plan for jer alle sammen for at sikre jeres kærlighedsliv vild blomste inde for husets fire vægge. Så, lad os ikke vente længere. De folk der fra nu af skal være jeres partnere i lives, jeg kærlighed og fremtidige forældre til jeres børn vil være som følgene:”
Han låste listen op

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! 5p0q3c
Tilbage til toppen Go down
Shyvana

Shyvana


Antal indlæg : 124
Join date : 27/10/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:05 pm

Shyv smillede uskyldende til dem alle og mindede bag ham "im sorry"
Tilbage til toppen Go down
Garen

Garen


Antal indlæg : 603
Join date : 28/10/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:07 pm

Garen stod helt stille han viste ikke hvad han skulle sige.. *men men Kata* tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Xin Zhao

Xin Zhao


Antal indlæg : 199
Join date : 30/10/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:08 pm

Xin Zhao så forfærdet på ham, "uhm sir ...?"
Tilbage til toppen Go down
Fiora

Fiora


Antal indlæg : 46
Join date : 08/11/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:11 pm

Fiora hævede to øjenbryn og stirrede forfærdet på Jarvan IV "det kan under ingen omstændigheder komme på tale" sagde hun, med sin franske accent "jeg repspektere Crownguard familien, men jeg gifter mig ikke ind i den."
Tilbage til toppen Go down
Sona

Sona


Antal indlæg : 731
Join date : 27/10/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:12 pm

Sona så overrasket på listen og rystede kræftigt på hovedet og sukkede tungt
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:15 pm

Lux så irriteret med Jarvan . "Det kan du ikke mene!" sagde hun helt fortvivlet
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:15 pm

"Jarvan, hvad?" Kayle hævede et øjenbryn "uhm, ikke for at skyde nogens plan ned, men jeg er lesbisk?"
Tilbage til toppen Go down
Quinn

Quinn


Antal indlæg : 219
Join date : 27/10/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:17 pm

Quinn nikkede "samme her" mumlede hun og så på listen
Tilbage til toppen Go down
Lucian

Lucian


Antal indlæg : 59
Join date : 28/10/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:19 pm

Lucian rystede på hovdet "det kommer ikke til at sket" sagde hun køligt
Tilbage til toppen Go down
Jarvan IV

Jarvan IV


Antal indlæg : 298
Join date : 26/10/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:21 pm

Jarvan så forvirret rundt på dem på alle sammen, slet ikke van til at få et nej "folkens, folkes, jeg ved at det kan være svært" sagde han alvorligt "men det er os alle sammen, jeg og Shyvana gør det samme, tror I jeg var Shyvanas første valg? Nok ikke, men for Demacia huset er alt muligt!..." han så lidt på Kayle og Quinn og tænkte "uhm.. jamen.. så kan I to jo... ja"
Tilbage til toppen Go down
Shyvana

Shyvana


Antal indlæg : 124
Join date : 27/10/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:23 pm

Shyvana rødmede svagt og skulle til at afbryde ham med valgte at det nok ikke var det klogeste
Tilbage til toppen Go down
Garen

Garen


Antal indlæg : 603
Join date : 28/10/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:25 pm

Garen ved ikke hvad han skulle gøre. "Sir." sagde han "Jeg synes det er en god idé, for nogle af os" han så hen imod Lux
Tilbage til toppen Go down
Xin Zhao

Xin Zhao


Antal indlæg : 199
Join date : 30/10/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:27 pm

Xin Zhao så meget splittet ud, "uhm sir? ... kunne jeg snakke med dig privat?"
Tilbage til toppen Go down
Fiora

Fiora


Antal indlæg : 46
Join date : 08/11/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:28 pm

Fiora fnøs "Jarvan, det kan ikke komme på tale. Lige meget hvor meget jeg respekere huset, så vil jeg ikke finde min mand sådan her"
Tilbage til toppen Go down
Sona

Sona


Antal indlæg : 731
Join date : 27/10/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:28 pm

Sona så mod fiora og nikkede enigt!
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:30 pm

"jeg nægter!!" sagde Lux og så surt hen på Garen
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:32 pm

Kayle så op og ned af Quinn.... hun så jo ret godt ud... og så ville Sona jo ikke være sammen med Draven... "ok, hvis jeg og Quinn er sammen så måske" sagde hun og nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Quinn

Quinn


Antal indlæg : 219
Join date : 27/10/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:35 pm

Quinn så lidt overrasket på Kayle "hmm men jeg har jo lige fundet en" sukkede Quinn
Tilbage til toppen Go down
Lucian

Lucian


Antal indlæg : 59
Join date : 28/10/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:36 pm

Lucian rystede på hovedet af dem.
Tilbage til toppen Go down
Jarvan IV

Jarvan IV


Antal indlæg : 298
Join date : 26/10/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:37 pm

Jarvan så utilfreds på dem "I skal!" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Shyvana

Shyvana


Antal indlæg : 124
Join date : 27/10/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:38 pm

"j4...jeg sagde jo det var en dårlig ide" sukkkede hun
Tilbage til toppen Go down
Garen

Garen


Antal indlæg : 603
Join date : 28/10/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:39 pm

Garen nervøs runget på folk. *de ved det, det med Kata og mig!!* tænkte han. han havde det ikke godt, han begynde at svede meget
Tilbage til toppen Go down
Xin Zhao

Xin Zhao


Antal indlæg : 199
Join date : 30/10/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:41 pm

Xin Zhao tøvede lidt, "sir ... altså, det ville virkelig være meget bedre hvis vi kunne snakke privat ..."
Tilbage til toppen Go down
Fiora

Fiora


Antal indlæg : 46
Join date : 08/11/15

Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 7:42 pm

"Og hvad vil du gøre hvis vi alle nægter?" spurgte hun udfordrende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!   Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» For Demacia!
» Demacia? Pft.. - Garen
» Heeey Demacia ~ <3
» VIGTIGT: Alle fra Demacia KIG!
» Værelse 16! FOR DEMACIA?!?!?! – Garen, Xin Zhao

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Opholdsstuerne-
Gå til: