LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Eftersidning

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 5:16 pm

Tid:16:05
Omgivelser: et tomt klasselokale

Mordekaiser sad ved et bord og nynnede for sig selv, mens han noterede noder på et papir. De havde taget hans guitar, så han var blevet nødt til at nynne i stedet for at spille de rigtige akkorder, noget han ellers foretrak ikke at gøre. De havde også fjernet Karthus, og taget hans mobil, så han blev også nødt til selv at forestille sig, hvordan det ville gå med deres forsangers stemme, og om han kunne lide det. Han sukkede svagt, alt i alt havde de gjort det meget svære at arbejde på deres nye sang end det havde behøvet at være, man skulle nærmest tro de ikke ville have dem til at få succes.
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 5:26 pm

Døren blev åbnet og ind kom Ryze (selv samme lære som havde haft fat i Kathus og Mordekaiser for blot øjeblikke siden) med et godt tag i Vaynes arm. "Jeg håber du forstår at det her bliver taget op med rektor" sagde den ældre mand og slap hende først ved et af bordene.

Vayne trykkede sine solbriller på plads og svarede ikke.

"Alle vores healere er på tur, vi har bedt om at folk er ekstra forsigtige." Ryze så på Vayne med et mistroisk blik "du bliver her til jeg har fundet ud af hvad vi gør med dig og jeg har set hvor slemt det står til med Hecarim" han vendte om og forlod lokalet.

Vayne satte sig.
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 5:30 pm

Mordekaiser havde kigget op fra sine noder, da Ryze og Vayne kom ind. Han blev ikke specielt overraskede over at høre hun var kommet i problemer for at have skadet nogen fra shadow isle, så vidt han havde hørt lavet hun sjældent andet. Han var dog stadig en anelse bekymret for Hecarim, hesten var en af hans venner og det var en dårlig uge at komme til skade i.
"Hvad har du gjort ved Hecarim?" spurgte han og så undersøgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 5:31 pm

"Han faldt" svarede Vayne køligt med ansigtet vendt fremad. Bag solbrillerne skævede hun mod Mordekaiser og så lidt på ham..
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 5:32 pm

Mordekaiser nikkede lidt, "Hvor langt?".
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 5:34 pm

"To en halv meter" sagde Vayne roligt.
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 5:35 pm

Mordekaiser rynkede brynene, "Jeg håber for din skyld ikke han er kommet til skade" sagde han lettere truende.
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 5:39 pm

"The darkness should fear me" svarede Vayne i et uimponeret toneleje.
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 5:42 pm

"Sure" sagde Mordekaiser og trak på skuldrene, "og du kan jage alle de andre darkness typer lige så meget du vil, men hvis mine venner kommer til skade, kommer du i problemer"
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 5:44 pm

Vayne vendte hovedet mod ham "jeg tager imod udfordringen" svarede hun toneløst og lagde en hånd på sin armbrøst.
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 5:46 pm

Mordekaiser tog efter sin guitar-økse, og sukkede så frustreret, da han huskede Ryze havde taget den, "Forbandede olding!".
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 5:47 pm

Vaynes mundvige trak op i noget der kunne ligne begyndelsen på et smil "leder du efter noget?"
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 5:48 pm

Mordekaiser brummede irriteret, "Når jeg får min økse tilbage, er jeg mere end villig til at teste dine evner"
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 5:50 pm

Vayne nikkede en enkelt gang og slap sin armbrøst.
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 5:53 pm

Mordekaiser rystede på hovedet, "Man skulle tro det senile fjols ville give sit eget hus nogle fordele ... Jeg tror slet ikke han kan lide os".
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 5:54 pm

"Forståeligt" sagde Vayne og vendte igen hovedet væk.
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 5:56 pm

Mordekaiser grinte lidt, "Man skulle have en lærer som Swain, han havde ikke taget min guitar".
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 5:57 pm

Vayne fnøs.
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 5:58 pm

Mordekaiser så over på hende, "Ikke en fan af Swain?"
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 5:59 pm

"Nej" svarede Vayne køligt.
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 6:00 pm

"Han virker ellers praktisk, jeg er sikker på du ikke ville få problemer med lærerne lige så tit, hvis du var fra Noxus" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 6:01 pm

"Du kender vidst ikke forholdet mellem Demacia og Noxus" sagde Vayne
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 6:04 pm

"Vidste ikke der var et forhold at kende?" sagde han og så lidt spørgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 6:05 pm

"Krig" sagde Vayne og vendte blikket mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 6:08 pm

"Oh" sagde han, "Huh, og de har begge et hus på skolen, det lyder lidt anstrengt"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Eftersidning Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersidning   Eftersidning Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Eftersidning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Eftersidning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Skolen :: Klasselokalerne-
Gå til: