LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Interview - Olaf

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeTirs Feb 02, 2016 4:44 pm

Sted: en afkrog af skolens bibliotej
Tid:11:30
Omgivelser: ingen andre elever, da kameramændene havde smidt de få der ikke var til time ud.

Pentakill skulle interviewes, og det var blevet besluttet, at de skulle deles op i hold, hvor Sona blev interviewet for sig, sammen med en tolk der kunne tegnsprog. Karthus var blevet sat sammen med Olaf, og der var blevet stillet op på biblioteket, til at de kunne blive interviewet.
Tilbage til toppen Go down
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeTirs Feb 02, 2016 4:47 pm

Olaf satte sig ved bordet, han var mejet ud i sit pentakill look og smilede stort.

Intervieweren smilede til dem "først vil jeg lige sige tak for at have tid til at snakke lidt med mig. I har jo ikke været et band i mere end et par år, men her inde for det sidste års tid er jeres band virkelig begyndt at få opmærksomhed og en voksende fan base, kan I fortælle mig lidt om hvordan den tur har været?"
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeTirs Feb 02, 2016 4:52 pm

Karthus havde lige som Olaf sit Pentakill outfit på, komplet mad ansigtsmaling og det hele.
"Det har været en vildt fed oplevelse" svarede han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeTirs Feb 02, 2016 4:58 pm

"Yeah det er super fedt, godt at se folk har smag" sagde Olaf med et smil.

Intervieweren smilede af dem "hvad har været den største ændring for jer personligt siden i begyndte at blive kendte?"
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeTirs Feb 02, 2016 5:00 pm

Karthus overvejede det lidt, "hm ... flere mennesker der høre når jeg synger, mindre tid til at udforske mit efterliv og så er jeg begyndt i skole"
Tilbage til toppen Go down
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeTirs Feb 02, 2016 5:02 pm

"Altså når man bliver stoppet på gaden og folk pludselig vil have billeder" sagde Olaf med et grin "men det er cool, folk skal bare komme, også hvis jeg sidder og drikker en øl"

Intervieweren smilede til dem "så, nu bliver jeg jo nød til at spørge på alle jeres fans vegne. Alt det med dating.."
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 10:11 pm

Karthus overvejede det lidt, "Så vidt jeg ved er Sona den eneste i bandet der ser nogen på den måde"
Tilbage til toppen Go down
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 10:12 pm

Intervieweren nikkede "og hvad så med de rygter med jer to?" spurgte han interesseret.

Olaf så forvirret på ham? "Hvad?"
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 10:24 pm

Karthus så også meget forvirret på intervieweren, "Hvilke rygter?"
Tilbage til toppen Go down
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 10:26 pm

"Med jer to?" sagde han og så undersøgende på dem "at I er et par?"
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 10:32 pm

Karthus så overraskede ud og mærkede at han rødmede svagt under sin ansigtsmaling, ".. Det er vi ikke"
Tilbage til toppen Go down
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 10:34 pm

Olaf så overrasket på intervieweren "oh? Tror folk det?" spurgte han

Intervieweren nikkede! "I har fanart og fanfics over det hele, I har aldrig været inde på Karlafxxx?"
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 10:36 pm

Karthus kom til at hoste, ".. nej, bestemt ikke"
Tilbage til toppen Go down
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 10:39 pm

"Well det skal jeg da nu!" sagde Olaf med et stort grin

"Det tror jeg fanbasen bliver glad for at høre" sagde intervieweren
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 10:41 pm

Karthus rystede svagt på hovedet og prøvede at skjule et grin, det var typisk Olaf at være sådan. "Heh, man kan jo godt forstå dem, vi er de to hotteste i bandet"
Tilbage til toppen Go down
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 10:42 pm

"Jeg havde også shippet os" sagde Olaf med et stort smil

Intervieweren så nysgerrigt på dem "og I er helt sikre på I ikke er et par?"
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 10:43 pm

Karthus grinte og nikkede, "Jeg tror da jeg havde opdaget det"
Tilbage til toppen Go down
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 10:53 pm

"Ej Karthus mus" sagde Olaf og lagde armen om ham

Intervieweren smilede stort.
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 10:54 pm

Karthus rødmede svagt og puffede Olaf væk med et svagt grin.
Tilbage til toppen Go down
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 10:58 pm

Olaf grinede "altså skulle jeg date en fra bandet, så måtte det da godt være Karthus" sagde han med et skævt smil.

Intervieweren smilede stort og nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 11:01 pm

Karthus rystede svagt på hovedet, "Jeg må også indrømme, Olaf er ikke den værste"
Tilbage til toppen Go down
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 11:04 pm

Olaf smilede og lavede kysse munde mod Karthus til kameraet når Karthus ikke kiggede.

Intervieweren kom til at grine
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 11:05 pm

Karthus så mistroisk på Olaf, da intervieweren grinede.
Tilbage til toppen Go down
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 11:09 pm

Olaf smilede uskyldigt

"Hvad er bandets fremtidige planer?" spurgte intervieweren
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 11:11 pm

Karthus overvejede det, "hm ... Jeg tror planen bare er at fortsætte som vi gør nu?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Interview - Olaf Empty
IndlægEmne: Sv: Interview - Olaf   Interview - Olaf Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Interview - Olaf
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Interview – Sona
» Interview - Yorick
» Karlaf eller Olathus? - Olaf
» Be my valentine - Mordekaiser, Olaf, Karthus
» Bandmøde, lige nu! - Sona, Olaf, Karthus, Yorick

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Skolen :: Bibliotek-
Gå til: