IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
ForfatterBesked
Vayne

Antal indlæg : 471

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:11 am

Vayne gik med hurtige skridt til omklædningsrummet og begyndte at skifte til sit normale tøj. Det her var den værste ide nogensinde.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Mordekaiser

Antal indlæg : 547

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:11 am

Mordekaiser så efter hende med et svagt grin, "Ja, Olaf, jeg tror det var noget du sagde"
Vis brugerens profil
Olaf

Antal indlæg : 615

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:12 am

"Ah dude, du skræmte hende væk.." sukkede Olaf "derfor du er single."
Vis brugerens profil
Sona

Antal indlæg : 731

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:13 am

Sona rakte blokken ind "oh kom nu vayne ikke lyt til olaf" skrev sona
Vis brugerens profil
Vayne

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:14 am

Vayne kastede et enkelt blik på blokken "det er lige præcis den slags opmærksomhed jeg gerne vil undgå" sagde hun og så lidt på sig selv i spejlet. Hun rødmede svagt... Mordekaiser havde godt kunne lide tøjet... men det var ligemeget nu. Han havde jo set hende i det.
Vis brugerens profil
Mordekaiser

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:15 am

"Bare så du ved det" sagde Mordeaiser, "Så har jeg en date til valentines, og imodsætning til dig er min date en jeg rent faktisk dater"
Vis brugerens profil
Olaf

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:16 am

Olaf så forfærdet på Mordekaiser "WHAT? Du har en date? Hvem? Siden hvornår?!" dette her kunne koste ham en bakke graggy ice?!
Vis brugerens profil
Sona

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:17 am

Sona sukkede "morde og jeg kunne lide det og så slemt er det heller ikke jeg har ting værre end det og jeg høre ikke noget?" skrev sona
Vis brugerens profil
Vayne

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:19 am

"Det er fordi du ser for uskyldig ud" sagde Vayne og fik sit tøj på og kom ud.
Vis brugerens profil
Mordekaiser

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:20 am

"Vaynes kusine, Shauna" sagde Mordekaiser med et grin, "Hun ser lige så godt ud som Vayne, men uden de daglige mordforsøg, og så er hun en fan"
Vis brugerens profil
Olaf

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:22 am

Ej for fanden, det var sgu da også uheldigt... ".. men Vayne har da en hvis charme" sagde han "jeg mener... hun er da.. æh... jeg mener mordforsøg er vel en del af charmen"
Vis brugerens profil
Sona

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:22 am

Sona fnøs "right" skrev sona
Vis brugerens profil
Vayne

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:23 am

Vayne så på Sona med et hævet øjenbryn "javel ja"
Vis brugerens profil
Mordekaiser

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:25 am

Mordekaiser så forvirret på ham, "... syntes du jeg burde gå efter Vayne?" spurgte han.
Vis brugerens profil
Olaf

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:26 am

"Well.. hun er da ret cool?" sagde Olaf "jeg mener hun er tydeligvis lun på dig, men du ved.. genert. På sådan en dyster, morderisk måde.. og hun ville sikkert prøve at dræbe dig mindre?"
Vis brugerens profil
Sona

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:27 am

"jeg er en del af penta kill men stadig uskyldig?" skrev sona med hævet øjenbryn
Vis brugerens profil
Vayne

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:28 am

Vayne kom til at smile svagt... Sona så cool nok ud i pentakill outfit, men resten af tiden... hun valgte ikke at svare og prøvede ikke at smile for meget af hende.
Vis brugerens profil
Mordekaiser

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:29 am

Mordekaiser kom til at grine lidt, "Hun er ikke lun på mig" sagde han, "Kom, skal vi ikke få kigget på noget musikudstyr, jeg tror ikke Vayne ville med"
Vis brugerens profil
Olaf

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:30 am

Olaf sukkede tungt "havde sgu ikke taget dig for den der kyllinge type der ikke ture gå efter lidt udfordring."
Vis brugerens profil
Sona

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:32 am

Sona sukkede "nå ville du med og se eller?" skrev sona og så på hende
Vis brugerens profil
Vayne

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:33 am

"Jeg ser ingen grund til at jeg skulle tage med" sagde Vayne "Mordekaiser er udød"
Vis brugerens profil
Mordekaiser

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:35 am

Mordekaiser var begyndt at gå, men stoppede brat op, "Der er intet jeg ikke tør" sagde han indigneret og begyndte at gå mod butikken, "Nu slæber vi hende og Sona med hen til musbutikken" sagde han bestemt.
Vis brugerens profil
Olaf

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:36 am

Olaf smilede stort, men skyndte sig af se mere alvorlig ud "du skal ikke spilde tiden Mordekaiser, du kunne sgu nok ikke få hende selv hvis du ville.."
Vis brugerens profil
Sona

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:38 am

Sona rullede med øjene "kom nu vi ankom i min bil anyway så med mindre du vil finde en anden måde at komme hjem på?" skrev sona med et kækt smil
Vis brugerens profil
Vayne

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   Tors feb 18, 2016 12:39 am

"... hvis det ikke kan være anderledes" sagde Vayne irriteret og jublede indvendigt.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser   

BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 3 af 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» Bandmøde, lige nu! - Sona, Olaf, Karthus, Yorick