LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Empty
IndlægEmne: en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/   en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:54 am

det var efterhånden ved at blive mørkt som Braum gik i den friske luft et stykke fra skole bygningerne imens han tænkte over alle de nye spændene mennesker han ville møde
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Empty
IndlægEmne: Sv: en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/   en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:55 am

Ezreal var ude og udforske skolens udendørsarealer, da han fik øje på en stor fyr han ikke havde set før, "Hey" råbte han glad og vinkede.
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Empty
IndlægEmne: Sv: en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/   en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:57 am

Braum kiggede over skulderen "ah, goddag med dig, mit navn er Braum" sagde han glad og strakte armen frem "fra Freljord huset hvem er du?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Empty
IndlægEmne: Sv: en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/   en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:59 am

Ezreal gav ham hånden, "Ezreal fra Piltover" sagde han glad, er du virkelig ffra Freljord? kender du Bristle?"
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Empty
IndlægEmne: Sv: en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/   en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 1:00 am

"huh? nej det tror jeg ikke, men jeg har ikke engang mødt alle mine værelses kammerater endnu" sagde han "er han da en ven?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Empty
IndlægEmne: Sv: en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/   en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 1:01 am

Ezreal rystede på hovedet, "Nej, men jeg har hørt at ham og Lissandra måske er ved at få noget, eller Lissandra skulle være lidt vild med ham, og jeg tænkte jeg ville prøve at hjælpe deres forhold på vej" sagde han og smilede stort.
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Empty
IndlægEmne: Sv: en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/   en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 1:07 am

"det var da pænt af dig" sagde Braum smilende "jeg vil da gerne hjælpe med at sprede nogle mere positive følelser inden for freljord" proklamerede han eftertænktsomt "hvordan havde du tænkt dig at hjælpe dem på vej?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Empty
IndlægEmne: Sv: en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/   en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 1:10 am

Ezreal overvejede det, "well, jeg havde tænkt mig at snakke lidt med ham Bristle om, hvordan han rent faktisk har det med Lissandra" sagde han, glad for at have en allierede.
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Empty
IndlægEmne: Sv: en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/   en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 9:43 pm

"hmm... måske burde du lade en mig tage en "herre snak med ham og så kunne du prøve at snakke med Lissandre" sagde Braum eftertænktsom "måske kan jeg også spørge nogle af mine andre venner om hjælp der må jo være en eller anden der kender ham her på Freljord" sagde han storsmilende
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Empty
IndlægEmne: Sv: en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/   en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 9:45 pm

Ezreal nikkede, "Det kyder som en god ide" sagde han glad, "jeg vil prøve at snskke med hende snarest muligt".
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Empty
IndlægEmne: Sv: en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/   en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 9:48 pm

"ok jeg vil prøve og se om fyrene fra mit værelse er med på det, jeg skal ud og drikke med dem her snart jeg kan jo bringe det op der" sagde Braum
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Empty
IndlægEmne: Sv: en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/   en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 9:50 pm

Han nikkede og smilede stort, "Det lyder godt"
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Empty
IndlægEmne: Sv: en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/   en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 9:55 pm

"jeg vil snakke med dig når jeg ved om de andre er klar på den så, vi ses nok imorgen" Braum gik videre ud i mørket med sin poroer
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Empty
IndlægEmne: Sv: en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/   en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 9:56 pm

"Vi ses!" sagde Ezreal glad og gik videre.
//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Empty
IndlægEmne: Sv: en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/   en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en gå tur med poroer /Ezreal spreder rygter!/
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeg har det fint! - Ezreal
» Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux
» Ezreal the explorer- Sejuani
» Ezreal the explorer - Fate
» Magisk teori - Ezreal

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Skolen :: Udendørsarealer-
Gå til: