LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Her er jeg så igen - Tryndamere

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:24 pm

"Ah ja" sukkede han "se bort fra mig og Aatrox, Sejuani, Lissandra og Ashe kan slet ikke sammen. Og de er på samme værelse!"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:26 pm

"uf" sagde Ezreal, "... ved du hvorfor de har problemer?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:27 pm

"Nah, det startede tilbage da de var helt små. Ifølge Ashe har Sejuani og Lissandra altid været skrækkelige mennesker. Nu er der bare så meget had imellem dem... og Lissandra og Sejuani er ikke behagelige mennesker" han rystede på hovedet "så ingen grund til at kunne lide dem"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:29 pm

Han nikkede lidt, han havde ellers meget godt kunne lide Sejuani, "uh ja ... jeg tror jeg mødte hende Lissandra på et tidspunkt, hun er ret skræmmende ..."
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:30 pm

Tryndamere nikkede "aha, og det er Sejuani også... og Ashe kan være det" han gøs "og når de alle 3 er samlet!!"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:32 pm

Ezreal nikkede lidt, "ja, det lyder skræmmende" sagde han og gøs, "Kan de også alle sammen det der is?"
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:33 pm

"Ja..." sagde Tryndamere tøvende "Lissandra mest, Ashe en del og Sejuani mindst. Tilgengæld er Sejuani ligeglad, hun har en kæmpe morgenstjerne hun slår folk med, og hvert slag fryser dig ned og forhindre dig i at undgå det næste"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:37 pm

Ezreal nikkede, "Cool!" sagde han imponeret.
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:38 pm

"Ja" sukkede Tryndamere, det var det desværre.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:40 pm

Ezreal nikkede, "hm ... sig mig, er Lissandra altid så ... vred?"
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:40 pm

"Ja" svarede Tryndamere.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:44 pm

Han nikkede, "godt ..." sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:45 pm

"Jeg ved nu ikke" mumlede han.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:46 pm

"nej, altså ikke sådan, men så hader hun forhåbentlig ikke mig mere end andre" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:50 pm

"oh, jeg forstår" sagde hna og nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:51 pm

Ezreal nikkede lidt, "så ... hm ... kender du Bristle?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:53 pm

Tryndamere løftede et øjenbryn "æh.. ja?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:53 pm

Han nikkede "cool, så ... Sejuani nævnte ham, men jeg fandt aldrig rigtig ud af, om han går på det her hus eller ..."
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:54 pm

Tryndamere så forvirret på ham "æh.. altså Sejuani tog ham jo med?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:55 pm

Ezreal nikkede, "oh ... så, han er her?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:56 pm

"Ja?" sagde han forvirret
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:57 pm

Han nikkede lidt, "cool, så ... ved du noget m ham og Lissandra?"
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:58 pm

"Uhm.." han så tænkene ud "jeg tror Lissandra har prøvet at få ham ud?" sagde han tøvende "men det vil Sejuani ikke høre på, men der er vidst blevet klaget til rektor"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 9:00 pm

Han nikkede lidt, "uf" sagde han, "lyder besværeligt ..."
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 9:01 pm

"Meget" sukkede Tryndamere "men jeg tror han bliver, der har ikke været meget held med at komme igennem til rektor"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Her er jeg så igen - Tryndamere
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Æh, hej igen... - VI, Caitlyn
» Trøst - Tryndamere
» Karoke igen? - Talon
» Hej værelseskammerat! - tryndamere
» Step 3 - Tryndamere

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Opholdsstuerne-
Gå til: