LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hextech ... med ham - Jayce

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:22 am

Viktor smilte svagt, ikke at det kunne ses.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:24 am

"Nej, ok det har du ikke" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:25 am

Viktor smilede svagt, "... så meget har jeg ikke ændret mig"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:26 am

"Nej, måske ikke" sagde Jayce og sukkede svagt "det var også bare da du begyndte at hade mig.."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:27 am

Viktor sendte ham et irriteret blik, "Du tog vores ting" mindede han ham om.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:28 am

"..." Jayce sukkede svagt "jeg tror en del af mig håbede det var din... robotdel der hadede mig og at du ville have forstået og ikke hadet mig"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:31 am

Viktor sukkede og så på ham, "... Du tog vores projekt og gjorde det til din ting, udover det satte du alt min forskning flere år tilbage, så jeg nu ikke har andet valg end at leve med en arm der ikke gør hvad den skal halvdelen af tiden og en maske jeg stort set ikke kan få af ... hvilken del af det er det du regnede med jeg ville forstå?"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:32 am

"... den del hvor jeg reddede din menneskelighed?" mumlede han
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:32 am

Viktor sukkede opgivende, "Du kan ikke vide om jeg ville have mistet min menneskelighed ..."
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:33 am

"Nej.. der var også en stor risiko for du bare ikke kunne styre robotten" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:34 am

"... eller det kunne have fungeret som det skulle" pointerede han.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:35 am

Jayce så ikke overbevist ud.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:36 am

Viktor så lidt irriteret på ham, "... og ligegyldigt hvad, er vores projekt stadig i din hammer" *dumme hammer*.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:37 am

Jayce sukkede svagt "ja"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:39 am

Viktor så utilfredst på ham.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:39 am

"Det var den bedste måde at beskytte opfindelsen" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:41 am

Viktor fnøs svagt, "du mener den måde du fik mest ud af"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:42 am

"Nej" sagde Jayce provokeret "jeg byggede hammeren som beskyttelse til dimsen, ikke den anden vej rundt"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:43 am

Viktor fnøs igen, "right ..."
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:43 am

"Det er sandt" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:45 am

"Det er derfor du ikke bare delte den op?" sagde han, "din del og min del? eller ødelagde den, det havde været sikrest, hvis formålet var jeg ikke skulle have fat i den ..."
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:46 am

"... ikke helt" sagde Jayce tøvende "jeg.. regnede med at hvis du havde din del, ville det ikke tage dig lang tid at regne ud hvad du manglede for at lave resten"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:47 am

Viktor tøvede lidt, "... hvorfor så ikke ødelægge den?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:49 am

"Jeg ved ikke.." sukkede Jayce "jeg var for det første ret stolt af min del af projektet og så virkede det bare så trist at den skulle blive ødelagt når nu den havde så meget potentiale.."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:50 am

Viktor nikkede, han var sådanset enig med Jayce i den del, "... det betyder heller ikke så meget hvorfor" sagde Viktor så med et svagt suk.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hextech ... med ham - Jayce
Tilbage til toppen 
Side 5 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce
» Jul hos Jayce - Jayce
» Best day ever! - Jayce
» Værelsessnak - Jayce
» Er min dims væk?! - Jayce

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Skolen :: Klasselokalerne-
Gå til: