LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Cait! jeg har nyheder! - Cait

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 6:47 pm

Sted: Caits værelse
Tid: 22:30

Ezreal bankede ivrigt på Caits dør, han havde meget at fortælle.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 6:48 pm

Caitlyn kom hen og åbnede døren. Hun var iført en morgenkåbe og så spørgende på ham "Ezreal? Hej" hilste hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 6:51 pm

"Hey Cait!" sagde han glad, "Må jeg komme ind? jeg har været til sandhed eller konsekvens!"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 6:51 pm

"Ja..?" Caitlyn trådte til side så han kunne komme ind.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 6:55 pm

Han nikkede, "og, jeg har fundet ud af ting!"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 6:57 pm

"Uuhh, hvad?" spurgte hun nysgerrigt
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 6:58 pm

"ok, først" begyndte han, "så siger Talon at det går fremad med ham og Ashe ... og måske skete der noget mellem dem til festen?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 6:59 pm

"Virkelig?" sagde Caitlyn overrasket. Det havde hun alligevel ikke regnet med "godt arbejde Talon.."
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 7:01 pm

Han nikkede og smilte stort, "Jep, men han gik før jeg kunne få mere at vide ..." sagde han og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 7:01 pm

"Hmm.." Caitlyn nikkede "men det er bestemt gode nyheder.."
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 7:03 pm

Han nikkede, "jep, og så har jeg fundet ud af mere!" han smilede stort, "Viktor har et crush! ... men han ville ikke sige hvem, han tog sin bluse af og gik".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 7:04 pm

"Oh?" Caitlyn så meget interesseret ud "Viktor har en crush huh.."
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 7:07 pm

Han nikkede, "Jep, først var han sådan 'jeg er ikke helt sikker' og 'jeg ved ikke hvor seriøst det er' men han ville ikke komme med et navn, så jeg tror det er rimelig seriøst!"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 7:07 pm

Caitlyn smilede svagt "huh... det er sikkert dig~"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 7:10 pm

Ezreal grinte, "det ville være sjovt ... men også lidt synd for Viktor" sagde han og tænkte på Lux.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 7:11 pm

"Men man kan ikke blame ham... uh, måske er det ham Ekko? Det ville være synd.. han er vidst til kvinder" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 7:13 pm

Ezreal nikkede, "ja, hm ... han syntes Talon var den i legen der så bedst ud?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 7:14 pm

"Hmm" Caitlyn nikkede lidt "så er det måske ham? Uh! Uh!" hun spærrede øjnene op "eller! Du ved hvordan når man går og hader nogen og hele tiden taler om dem og opføre sig som om de er de værste mennesker i verden, men så er de i virkeligheden dybt forelskede??"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 7:16 pm

Ezreal så lidt på hende, "uhm ... jeg har hørt om det" sagde han, det var ikke noget han selv havde prøvet, "hvem tænker du på?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 7:16 pm

"Det er sikkert Zac!" sagde hun "de er også på samme værelse! Og han har gået og forsøgt at få hans approvel og har ikke kunne bære at han ikke synes robotter har sjæl"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 7:18 pm

Ezreal overvejede det lidt, "den grønne slimklat?" spurgte han så og grinte.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 7:19 pm

"Hm.." Caitlyn så tøvende ud "det er jo rigtigt.. men måske kan han lide den slags?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 7:21 pm

Ezreal nikkede, "det er selvfølgelig en mulighed ..." sagde han tænktsomt.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 7:22 pm

"..." Caitlyn tænke "måske ikke.."
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 7:24 pm

Han så tænktsomt frem for sig, "Hvad ved vi om hans smag?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Cait! jeg har nyheder! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Cait! jeg har nyheder! - Cait   Cait! jeg har nyheder! - Cait Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Cait! jeg har nyheder! - Cait
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: