LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Så hvad er vi?? //Zed//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 3:19 pm

kl: 15:30
Stede: Ionias opholdsstue

Syndra sad i en lendetsol og læste i en bog. Der var ingen andre tilstede end hende.

Hun sad en smilede for sig selv, da hendes blik faldt op sofaen overfor hende.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 4:35 pm

Zed kom ind i opholdsstuen. Han var som altid klædt i sin maske. og i dag også en uniform (hans normale skin). Han så på Syndra og smilede for sig selv "hey"
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 6:30 pm

Syndra så op fra sin bog da Zed sagde hej. Hun stivnet lidt, hun visset ikke hvordan hun skulle reagerer. "hej" sagde Syndra afslappet. Hun var alt antaget en afslappet, hendes hjerte pumpet meget hurtig.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 6:43 pm

"Forstyrre jeg?" spurgte Zed og kom helt hen til hende.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 7:07 pm

Syndra tog sig sammen. hun hvad meget tæt på at rødme da Zed kom hen til hende. Hendes hjerte bankkede hurtige.
"nej, det gør du ikke" sagde hun og lade bøgen fra sig. Hun så afventen på ham. Det var lidt godt han havde sin maske på, ellers ville hun ikke kunne holde at normalt og afslappet ansigts udtryk
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 7:10 pm

"Hvordan har du det?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 7:14 pm

Syndra så underen på ham. "godt, hvorfor spørge du?" sagde hun og lade benene overkost og satte sig med rart ryg.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 7:21 pm

"Vi har ikke rigtigt talt sammen siden den aften... og jeg ville være sikker på du havde det godt" sagde Zed.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 7:41 pm

Syndra smilede og så væk. hun kunne holde masken mere. "det er rigtigt" sagde hun så og så på ham igen. "så du begymer dig om mig?"
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 7:42 pm

Zed kløede sig i nakken og så til siden "ville jo bare være sikker.."
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 7:43 pm

"være sikker på hvad?" sagde Syndra hun flettede sine finger sammen og ledet sig lidt frem
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 7:57 pm

"At du havde det godt.." sagde Zed
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 8:22 pm

"som du kan se." sagde Syndra og ledet sig tilbage i lænestolen "så har jeg det godt"
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 8:26 pm

"Det var godt" sagde Zed
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 8:35 pm

Syndra så lidt på ham. "sååå. Har du det godt?"
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 8:36 pm

"Ja.. ja, jeg har det godt" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 9:04 pm

"det var godt" sagde Syndra. Det var lidt akavet det her.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 9:05 pm

"Hør, omkring det der skete.." sagde Zed
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 9:06 pm

Syndra blev lidt nevøs. "ja.." sagde hun forsigt
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 9:06 pm

"Syndra, jeg kan virkelig godt lide dig" sagde Zed og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 9:09 pm

"ja.??" sagde Syndra og vente på at han skulle sige mere.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 9:10 pm

"Og jeg kunne virkelig godt lide den anden aften.. og jeg var bekymret for at du måske havde fortrudt det" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 9:13 pm

Syndra smilede, hun så lidt drømmene ud for sig. Hun vente så blikket tilbage på Zed. Hun rejste sig op, så hun stod lige overfor Zed, "Jeg glad for at du kunne lide det" sagde hun og gik tætter på ham og viskedet ind i hans ører. "Det kunne jeg også"
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 9:14 pm

Zed rødmede og var pludselig meget glad for masken. "Det er jeg glad for" mumlede han.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitimeLør Nov 14, 2015 9:16 pm

"undskyde. men hvad var det du sagde?" hviskede Syndra med en sexet stemme ind i øret på Zed. Selvom hun godt hørte hvad han havde sagt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så hvad er vi?? //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er vi?? //Zed//   Så hvad er vi?? //Zed// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så hvad er vi?? //Zed//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 14Gå til side : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Opholdsstuerne-
Gå til: