LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:09 pm

kl 13:55

Sted: Et fælles lokal på skolen.

Omgivelser: Der var nogle sofaer nede i enden af lokalet , der stod nogle border og stole rundt omkring.

Lux sat i vindduskamen og så ud af vindduet. Hun var trist. Det var noget værre noget det der var sket i Demacia huset.

Hun havde sendt en sms til Ezreal om han ville møde hende i det lokale.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:11 pm

Ezreal havde skyndt sig hen til lokalet, efter Lux havde skrevet. "Hey Lux! hvad sker der?" spurgte han forpustet.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:17 pm

Lux vente hovedet da Ezreal kom ind, hun havde lidt tårer i øjnene. Hun hoppet ned af vindduskamen. "jeg er glad for at du kom" sagde hun med lidt gråd i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:21 pm

Ezreal skyndte sig over og krammede hende, "Lux! hvad er der sket?" spurgte han bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:24 pm

Lux krammede også ham. "det er mit hus" sagde Lux meget trist "Der er sket noget forfærdeligt"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:25 pm

Han så bekymret på hende, "Hvad er der sket?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:28 pm

"Det er Jarvan" sagde Lux " han har lavet sådan nogle lister over hvem folk skal være sammen med.." Hun så på ham med sine tårer fylde øjne.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:29 pm

Ezreal så meget bekymret på hende, "så så" sagde han trøstende, "sådan, par-lister ... gør i så det?"
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:31 pm

"det ved jeg ikke?" sagde Lux "folk virket meget imod det" hun puttet sig ind til ham
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:33 pm

Han nikkede, "det kan jeg godt lidt forstå" sagde han og klappede hende trøstende.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:36 pm

"Jeg håber ikke at det bliver til noget" sagde Lux og krammede ham lidt hårder.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:37 pm

Han krammede tilbage, "nej ... så kan vi vel ikke være sammen?" sagde han trist.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:39 pm

Lux smilede lidt. Hun var glad for at hører at han også ville være sammen med hende.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:40 pm

"men, det virker ikke som om det bliver til noget? det var godt" sagde han lettet.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:41 pm

"Ja, det ville jeg ikke kunne bærer!" sagde Lux og så på ham. "jeg er glad for at du er her for mig "
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:42 pm

Han smilede til hende, "Altid".
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:43 pm

Lux smilede. "er der ellers sket noget dramatisk i dit hus?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:46 pm

"Vi er ved at få Viktor og Jayce til at blive et par!" sagde han stolt.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:48 pm

Lux tørrede sine øjne. "ej hvor hyggeligt " sagde Lux. Hun viste ikke rigtigt hvem de var
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:50 pm

Han nikkede, "jep, de var vist blevet uvenner over et eller andet, så vi troede ikke Viktor kunne lide Jayce, men i virkeligheden er han vild med ham" han smilede til hende, "har i den slags hos jer?"
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:53 pm

Lux tænkte sig lidt om. Hun kunne ikke rigtigt komme på nogle "næ ikke hvad jeg lige kan komme på" sagde Lux.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:54 pm

Han nikkede lidt, "hm ... så er det heller ikke så mærkeligt listen ikke er en succes, hvis folk ikke er vilde med hinanden .... hvem skulle du have været sammen med?"
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:57 pm

"Jeg tror nok at det var Xin Zhao" sagde Lux "i det mindste var det ikke så slemt"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:58 pm

Han nikkede og kneb øjnene lidt sammen, "... hvem er ham Xin Zhao?"
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitimeOns Nov 18, 2015 12:00 am

"han er en af min brors gode venner" sagde Lux "en cool person"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Empty
IndlægEmne: Sv: Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //   Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal // Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mit hus er blev sindsygt !! //Ezreal //
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Skolen :: Fælleslokaler-
Gå til: