LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 11:10 pm

Lux lade sig om på maven. Hun smilede til ham og nussede ham i håret.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 11:14 pm

Ezrel smilede til hende og lukkede øjnene og nød at blive nusset i håret.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 11:24 pm

"Hvordan går det med de der 2 i har prøvet at få sammen?" spurte Lux
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 11:26 pm

"Viktor og Jayce?" spurgte han og lyste op i et stort smil, "Det går fantastisk, her den anden dag, da jeg gik ind på værelset, lå de i den samme seng, nærmest uden tøj på"
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 11:28 pm

Lux rødemede lidt. "Hehe ej for godt" sagde hun "hvad skete der så når du var der inde? blev de sure?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 11:29 pm

Han rystede på hovedet, "nej nej" sagde han, "Jeg tror Viktor syntes det var lidt akavet, men Jayce var cool nok"
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 11:39 pm

"Synes du ikke også det var akavet" spurte Lux
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 11:40 pm

Ezreal trak på skuldrene, "Nah, jeg er ikke så skabet når det er andre" sagde han med et svagt grin, "Desuden var det ret meget sejere at se, at vores planer virkede"
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 11:42 pm

"Det kan jeg godt forstå" sagde Lux "men var de ikke i gang med.. du ved" hun rødmede en del "hygge sig"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 11:43 pm

Ezreal trak på skuldrene, "Jeg tror ikke de var ..." han rødmede lidt, "Du ved, kommet så langt".
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 11:46 pm

"hehe, det finder vi nok aldrig ud af" sagde Lux og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 11:48 pm

Ezreal så tænksom ud, "hm ..." sagde han og sukkede så, "nej, det gør vi nok ikke ..."
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 11:51 pm

"Så dig og Caitlyn har nu tid til at finde ud af hvad min bror er ude på?" sagde Lux med et smile
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 11:52 pm

Han nikkede, "Jep!" sagde han glad, "Det har vi"
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 11:54 pm

"Hehe, det skal nok blev sjovt " sagde Lux og smilede til Ezreal "Så for vi også tilbragt noget tid sammen"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 11:55 pm

Ezreal smilte stort, "Ja, det bliver fantastisk"
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 11:58 pm

Lux smilet. "jeg glæder mig helt!"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 11:58 pm

Ezreal smilte, "Også mig!"
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 28, 2015 12:04 am

"Jeg tror. at jeg snart skal til time" sagde Lux trist
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 28, 2015 12:06 am

"Aw" sagde Ezreal og sukkede, "... må jeg nok også hellere ..."
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 28, 2015 12:08 am

"Ja" sagde Lux " men vi ses snart igen" hun rejste sig op
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 28, 2015 12:09 am

Han nikkede, men blev liggende, "Ja, det gør vi!"
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 28, 2015 12:16 am

Lux læggede sig ned på alle frie, og gad Ezreal et hurtigt kys på munden. "Vi ses" sagde hun glade og løbe hen imod skolens bygninger.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 28, 2015 12:17 am

Ezreal rødmede svagt og smilede stort.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux    Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux  - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kampundervisning - Zyra, Ezreal, Lux
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Skolen :: Udendørsarealer-
Gå til: