LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Romantisk date..? - Elise

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:00 am

"Du kunne heale ikke?" spurgte hun, "Det må da være en hjælp". Hun tænkte igen at manden der havde forsøgt at dræbe Soraka ikke havde været ret godt forberedt ...
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:02 am

"Det er ikke et skjold" sagde Soraka og trak på skuldrene "healing er ikke til megen hjælp hvis du dør øjeblikkeligt.. men jeg har et par tricks, hvis ikke det var et dødeligt angreb så jo"
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:03 am

Elise nikkede lidt, "Det er sandt" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:05 am

"Men jeg kan også silence" sagde hun tilfreds "men jeg må indrømme, jeg fungere bedst i et hold på to. Tilgengæld vil jeg vove at påstå der ikke er mange jeg kan tabe til, hvis jeg er med en makker" sagde hun tilfreds.
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:07 am

Elise nikkede, "Det er jo meget godt" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:10 am

Soraka så lidt på hende og lagde armene over kors "jeg ved godt der er mange der mener man skal kunne klare alt alene, det er ofte dem der dør til en dødelig due" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:11 am

Elise tøvede lidt, og nikkede så, "Det er ikke helt forkert" sagde hun, "men jeg har nu altid haft det bedst med at kæmpe alene, eller med opbakning jeg stoler 100 % på"
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:12 am

Soraka så pludselig mildt på hende og nikkede "det forstår jeg godt" sagde hun alvorligt "det er nemmere at være alene end at skulle sætte sit liv i andres hænder... det kan være skræmmende ikke at være i kontrol, og med god grund"
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:16 am

Elise så lidt utilfredst på hende, men rystede så svagt på hovedet, "Det kan være farligt ikke at være i kontrol"
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:17 am

"Helt bestemt, men det kan også være farligt at være alene" svarede Soraka "hvis vi en dag kæmper side om side, så skal jeg love dig at jeg dør før jeg lader dig komme tilskade" sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:18 am

Elise så lidt overraskede på hende, "Lyder godt" sagde hun så, der burde være flere folk som Soraka.
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:20 am

Soraka smilede glad, det burde ikke betyde så meget for hende at Elise syntes om hende men... det føltes rart.
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:22 am

Der kom en tjener med deres mad og satte det foran dem.
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:24 am

Soraka sagde tak til tjeneren og gik igang med at spise.
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:25 am

Elise gik også i gang med at spise. hun ignorerede tjeneren.
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:27 am

Soraka sad og spiste og overvejede hvad hun ellers kunne tale om "uhm, så hvilken rolle regner du med at ville udføre?" spurgte hun "i en fem mands kamp?"
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:29 am

"Jungler" svarede hun med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:30 am

Soraka grinede lidt "selvfølgelig"
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:30 am

Hun smilte, "Det passer mig godt"
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:34 am

"Det gør det" svarede Soraka og betragtede hende "ah, jeg ville virkelig ikke bryde mig om at vide det var dig der luskede rundt i buskene på det andet hold..." hun gøs
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:35 am

Elise smilede tilfredst, "Det er hele ideen"
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:36 am

Soraka smilede lidt... Elise var skræmmende, men på en cool måde. Lidt ligesom Evelynn. Ok, meget ligesom Evelynn. "Nu kan du ikke også blive usynlig, vel?" spurgte hun mistroisk.
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:39 am

Hun rystede på hovedet, "nej, spørger du fordi jeg er fra shadow isle? vi er et par stykker der ikke kan"
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:41 am

".. mere fordi Evelynn har den her vane med at skræmme livet af mig når jeg ikke ved hun er der" sagde hun og grinede blidt "ville vide om jeg skulle forberede mig på det ville begynde at ske oftere"
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:42 am

Elise smilte svagt, "jeg kan hoppe ned fra loftet, hvis det er?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Romantisk date..? - Elise - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Romantisk date..? - Elise   Romantisk date..? - Elise - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Romantisk date..? - Elise
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» En gave... eller noget... - Elise
» Julebag i Draven klubben! - Ezreal, Ekko, Elise
» Date - Jayce
» Date? - Evelynn
» Første date! //Ezreal//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Uden for skolen :: Byen-
Gå til: