LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Arhg! - grisedame

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:14 pm

Sted: freljords opholdstue
Omgivelser: bløde stole og sofaer
Tid: lidt efter Ashe kom id på værelset og Aatrox gik

Aatrox satte sig vredt i en af stolene og så skumlende ud i luften. Forbandet Ashe ....
Tilbage til toppen Go down
Sejuani

Sejuani


Antal indlæg : 485
Join date : 26/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:15 pm

Sejuani kom ud fra værelset og ind i opholdsstuen. Inden hun havde forladt Bristle på værelset, havde hun instrueret ham til at grynte højlydt og holde Lissandra vågen. Hun smed sig i en af stolene og så irriteret ud. Værste værelse!
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:17 pm

Aatrox så over på den nyankomne, hun så næsten lige så sur ud som han følte sig, "Hey, dårlig start?"
Tilbage til toppen Go down
Sejuani

Sejuani


Antal indlæg : 485
Join date : 26/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:21 pm

"Forfærdelig" sagde Sejuani "jeg er kommet på værelse med de skrækkeligste kvinder på jorden"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:21 pm

"Hedder hun Ashe?" spurgte Aatrox mørkt.
Tilbage til toppen Go down
Sejuani

Sejuani


Antal indlæg : 485
Join date : 26/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:25 pm

".. øh ja?" sagde Sejuani overrasket og så på Aatrox.
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:26 pm

Aatrox skumlede, "stakkel, hun dater min roommate" sagde han og så vredt frem for sig.
Tilbage til toppen Go down
Sejuani

Sejuani


Antal indlæg : 485
Join date : 26/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:27 pm

"Virkelig? Du er på værelse med den gay bjergmand?" spurgte Sejuani overrasket "stakkel"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:29 pm

Aatrox så overraskede over på hende, "... jeg tror ikke han er til fyre, han er forlovet med hende Ashe" det sidste blev sagt ret surt.
Tilbage til toppen Go down
Sejuani

Sejuani


Antal indlæg : 485
Join date : 26/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:30 pm

"Pft, de har ikke engang haft sex. De 'venter' til efter brylluppet. Det er i hvert fald hvad Ashe siger. Men sandheden er nok at han simpelthen ikke kan få den hård for den flæbende bitch" sagde hun surt.
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:33 pm

Aatrox så nu meget interesseret på hende, "hm ... tror du?" spurgte han og smilte så svagt, "det lyder slet ikke usandsynligt" sagde han så eftertænktsomt.
Tilbage til toppen Go down
Sejuani

Sejuani


Antal indlæg : 485
Join date : 26/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:34 pm

"Selvfølgelig, har du set hende? Hvem vil have sex med... det" hun lavede en arm bevægelse og skar en grimasse "og hun er ikke kun grim, hun har en hæslig personlighed. Jeg siger dig, den eneste grund til han er sammen med hende er for magt, der er ikke en dråbe af oprigtig interesse"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:36 pm

Aatrox nikkede i enighed, "hmpf, lyder rigtigt" sagde han, ".. du lyder som om du kender hende?"
Tilbage til toppen Go down
Sejuani

Sejuani


Antal indlæg : 485
Join date : 26/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:39 pm

"Urg, hun har bare været en pestilens i mit liv siden jeg var... 5?" Sejuani rystede på hovedet "hende og Lissandra... og nu er jeg stuck med dem...."
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:40 pm

Aatrox nikkede forstående, "Det lyder hårdt" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Sejuani

Sejuani


Antal indlæg : 485
Join date : 26/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:42 pm

"Bestemt" sagde hun "så... hvordan kender du Ashe?"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:43 pm

Atrox overvejede det lidt, "Kender er måske så meget sagt, jeg har først lige mødt hende i dag"
Tilbage til toppen Go down
Sejuani

Sejuani


Antal indlæg : 485
Join date : 26/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:43 pm

"Ah, du er bare en god menneskekender. Cool nok" sagde hun "jeg hedder Sejuani by the way"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:45 pm

"Aatrox" sagde han og nikkede, "ja, hun virker ikke som en særlig cool type"
Tilbage til toppen Go down
Sejuani

Sejuani


Antal indlæg : 485
Join date : 26/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:45 pm

"Hvis man ser bort fra ismagien" sagde hun og grinede af sin egen joke. Så rømmede hun sig "men nej, og hey, er de 3 issøstre er hun klart den lammeste"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:47 pm

Aatrox grinte lidt, "oh, de tre issøstre?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Sejuani

Sejuani


Antal indlæg : 485
Join date : 26/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:48 pm

"Blev vi kaldt i børnehaven" hun skar en grimasse "vi havde alle evner med is og sne, og hvidt hår... selvfølgelig deler jeg ikke en dråbe blod med de to..."
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:49 pm

"Ah" sagde Aatrox og nikkede, "så du kan ismagi?"
Tilbage til toppen Go down
Sejuani

Sejuani


Antal indlæg : 485
Join date : 26/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:54 pm

"Mhjaaaah.... mere som i at folk bliver frosset når jeg tæsker dem ihjel med min morgenstjerne" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 6:57 pm

"Awesome" sagde Aatrox imponeret, "det lyder også sejere".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Arhg! - grisedame Empty
IndlægEmne: Sv: Arhg! - grisedame   Arhg! - grisedame Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Arhg! - grisedame
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Opholdsstuerne-
Gå til: