LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 julegaver - Caitlyn

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Graves

Graves


Antal indlæg : 832
Join date : 28/10/15

julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 2:20 pm

Sted: gang mod en af skolens udgange
Tid: 14:30

Graves gik ned ad gangen væk fra sin opholdstue og mod udenfor. Han ville ud og ryge.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 2:22 pm

Caitlyn fik øje på Graves og satte efter ham. Hun smilede høfligt "Graves?"
Tilbage til toppen Go down
Graves

Graves


Antal indlæg : 832
Join date : 28/10/15

julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 2:24 pm

Graves så lidt overraskede på den brunhårede kvinde, "ja? Det var Caitlyn, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 2:25 pm

"Jo" hun smilede blidt og kom hen til ham "noget imod jeg følger med dig? Jeg ville lige tale med dig et øjeblik"
Tilbage til toppen Go down
Graves

Graves


Antal indlæg : 832
Join date : 28/10/15

julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 2:29 pm

Han rystede undrende på hovedet, "nej, ikke spor" sagde han, "ryger du?" spurgte han og fortsatte med at gå.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 2:32 pm

"Nej, men det genere mig ikke at du gør" svarede hun og smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Graves

Graves


Antal indlæg : 832
Join date : 28/10/15

julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 2:33 pm

Han nikkede og de kom udenfor. Graves fandt en smøg frem og tøndte den, "nå, hvad drejer det sig om?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 2:34 pm

"For det første ville jeg give denne her til dig" Caitlyn rakte ham et kurv (som hun hele tiden har haft, men jeg glemte at nævne x'D sry) "det er en julegave til dig og resten af værelset" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Graves

Graves


Antal indlæg : 832
Join date : 28/10/15

julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 2:36 pm

Graves så overraskede på kurven og tog imod den, "mange tak" sagde han lidt forvirret, "Jeg har desværre ikke noget at give tilbage"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 2:37 pm

"Det er helt i orden" sagde hun med et smil "men gaver var faktisk hvad jeg ville tale om.. hvad giver du Fate?"
Tilbage til toppen Go down
Graves

Graves


Antal indlæg : 832
Join date : 28/10/15

julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 2:40 pm

Graves så først overraskede ud og derefter irriteret, "ikke noget"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 2:41 pm

"Oh?" sagde Caitlyn og spillede overrasket "jaså.."
Tilbage til toppen Go down
Graves

Graves


Antal indlæg : 832
Join date : 28/10/15

julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 2:44 pm

Graves så lidt irriteret på hende, "mig og Fate er ikke på gave"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 2:45 pm

"Du er måske ikke.." sagde Caitlyn og smilede tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Graves

Graves


Antal indlæg : 832
Join date : 28/10/15

julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 2:53 pm

Graves kneb øjnene sammen, "hvad mener du?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 2:53 pm

"Rygtet siger Fate har købt dig en gave" sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Graves

Graves


Antal indlæg : 832
Join date : 28/10/15

julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 2:57 pm

Graves så irriteret ud og sukkede, "... Det betyder jo ikke jeg behøver købe ham en"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 2:59 pm

"Nej det er sandt" sagde Caitlyn og foldede hænderne bag ryggen "hvis ikke de genere dig"
Tilbage til toppen Go down
Graves

Graves


Antal indlæg : 832
Join date : 28/10/15

julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 3:01 pm

Graves sendte hende et irriteret blik, "...der er ingen grund til at han burde forvente at få noget af mig, jeg har gjort det klart at vi ikke er venner mere, og at jeg ikke kan lide ham"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 3:03 pm

"Nej nej, du har ret" sagde Caitlyn "jeg tror heller ikke han forventer du giver ham noget.."
Tilbage til toppen Go down
Graves

Graves


Antal indlæg : 832
Join date : 28/10/15

julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 3:05 pm

Graves sukkede frustreret, "og hvad skulle jeg også give ham? Hvorfor har han overhovedet købt mig noget?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 3:07 pm

"Tja, det er jo jul" sagde hun med et træk på skulderen "det kan være rart at give noget til de mennesker der er i ens liv.."
Tilbage til toppen Go down
Graves

Graves


Antal indlæg : 832
Join date : 28/10/15

julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 3:08 pm

Graves skulede til hende og rystede irriteret på hovedet, "... Jeg ved heller ikke hvad han vil have"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 3:10 pm

"Man kan jo tage ud og kigge.." sagde hun uskyldigt "jeg skal såmen selv ud og lede efter de sidste par gaver her idag.. vil du med?" tilbød hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





julegaver - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: julegaver - Caitlyn   julegaver - Caitlyn Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
julegaver - Caitlyn
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» So a new look //Caitlyn
» Jul hos Caitlyn – VI
» Jeg har lavet en kat - Caitlyn
» Tak for julegaven - Caitlyn
» Valentain //caitlyn

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Skolen :: Gangene-
Gå til: