LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 7:17 pm

Sted: den lokale park
Omgivelser: sat op til skovtur, tæppe på jorden og en kurv med mad samt tæpper til at tage om sig, hvis man skulle blive for kold. En del krager på jorden omkring tæppet.
Tid: 20:00
Vejr: Mørkt men ikke alt for koldt

Fiddlesticks sad på tæppet og ventede på at hans date ville komme. Han vidste ikke så meget om hende, udover at Evelynn sagde hun var sød og helt perfekt for ham. Han havde haft lidt svært ved at få de to ting til at gå op, men han gik ud fra Evelynn vidste hvad hun lavede.
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 7:18 pm

Soraka kom gående og fik øje på Fiddlesticks... hun strammede lidt nervøst grebet om sin stav og gik over til ham "h-hey? Fiddlesticks?" hun smilede prøvende.
Tilbage til toppen Go down
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 7:23 pm

Fiddlesticks smilede op til hende, "Det er jeg, og du må være Soraka?"
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 7:24 pm

"Ja det er mig" sagde hun og satte sig ved siden af ham. Hun så nysgerrigt rundt på fuglene..?
Tilbage til toppen Go down
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 7:28 pm

"Jeg håber ikke du har noget imod en udendørs date" sagde han og fulgte hendes blik, "Jeg foretrækker selv at være ude"
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 7:29 pm

"Nej jeg kan godt lide udenfor" sagde Soraka og smilede sødt til ham "her er mange fugle" sagde hun, overrasket over hvor tæt de sad uden at blive skræmte.
Tilbage til toppen Go down
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 7:34 pm

Han nikkede og fløjtede, en af de største fløj over og satte sig på hans skulder, "De er med mig"
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 7:35 pm

Soraka gispede svagt og så imponeret på ham "virkelig?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 7:38 pm

Han nikkede, "De gør hvad jeg siger" fortalte han, "og de følger efter mig de fleste steder"
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 7:38 pm

Soraka så nysgerrigt på kragen ".. vil du vise mig det?"
Tilbage til toppen Go down
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 7:43 pm

Han nikkede og rejste sig op, gik lidt væk fra Soraka og strakte armene ud. Alle kragerne lettede og gav sig til at flyve om ham i en cirkel, mens de skrappede og slog ud med deres kkøer.
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 7:43 pm

Soraka så overrasket på kragerne og på Fiddlesticks
Tilbage til toppen Go down
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 7:47 pm

Efter lidt tid fald kragerne til ro og landede på græsset igen, "Jeg kan også få dem til at angribe en ad gangen, men så ville jeg have brug for et mål" han så sig om, han kunne ikke få øje på nogen mennesker i parken.
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 7:49 pm

Soraka nikkede langsomt "imponerende... så... det er din kampstil?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 7:51 pm

Han nikkede, "Det kombineret med at skræmme folk"
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 7:52 pm

"Det lyder effektivt" sagde Soraka og lagde hovedet på skrå "jeg ved ikke om Evelynn har fortalt jeg er healer?"
Tilbage til toppen Go down
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 7:56 pm

Han rystede på hovedet og satte sig igen, "Nej, faktisk har Evelynn næsten ikke fortalt noget" sagde han og rynkede brynene lidt.
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 7:58 pm

Soraka nikkede "nej..." hun smilede tøvende "hrm, vil du fortælle lidt om dig selv?"
Tilbage til toppen Go down
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 8:02 pm

Han nikkede, "Det kan jeg godt. Jeg er fra Shadow Isle, jeg bor på værelse med Nocturne og Shaco, som også er mine to bedste venner. Det er også gennem Shaco at jeg kender Evelynn. Jeg kan godt lide at skræmme folk, lave pranks og kæmpe, jeg er ikke så glad for boglige fag, små rum og lektier"
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 8:04 pm

Soraka nikkede, han lød... overraskende bedre end Elise, men hun vidste ikke helt hvorfor Evelynn havde set dem som perfect match.
Tilbage til toppen Go down
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 8:05 pm

"Hvad med dig?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 8:07 pm

"Jeg kommer fra Ionia" sagde hun med et smil "jeg taler... mindre med folk fra mit hus. De fleste er ninja typer, nærkamp og sneakyness.. jeg er mere healer... tilgengæld er det så mig de kommer til når ting går galt" hun grinede lidt "jeg er her for at forbedre mine evner, jeg har en håndfuld venner spredt ud over skolen og jeg kan godt lide at hjælpe folk"
Tilbage til toppen Go down
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 8:11 pm

Han nikkede lidt, "... hyggeligt" sagde han, og undrede sig over hvad præcist Evelynn habe regnet med de havde til fælles.
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 8:17 pm

"Ja.." Soraka sad lidt og legede med sine fingre "jeg kan godt lide dine fugle"
Tilbage til toppen Go down
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 8:20 pm

Fiddlesticks nikkede, "Tak, uhm ... dit horn er pænt?" sagde han lidt tøvende, man skulle vist komplimenterer hinanden på dates.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Trdje gang er lykkens..? - Pantheon
» Julen vare lige til påske! - Caitlyn
» Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona
» Bandmøde, lige nu! - Sona, Olaf, Karthus, Yorick
» så....førstehjælpstræning? //Soraka//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Uden for skolen :: Byen-
Gå til: