LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg er genial! - Karthas

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:26 pm

Tid: 19:30
Sted: Karthas værelse

Da Olaf var sikker på at Mordekaiser var gået, smuttede han ind på værelset og så sig om ”Karthus?” spurgte han med et stort grin.
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:30 pm

Karthus så op, han havde ligget på sin seng og hørt musik det sidste stykke tid, og havde ikke rigtig lagt mærke til hvad der var sket. "Oh, hey Olaf" sagde han med et smil og tog sine øre-ting ud.
Tilbage til toppen Go down
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:33 pm

"Hehe" sagde han tilfreds og smilede "jeg fik den bedste ide i morges. Kærestebreve. Et til Mordekaiser, et til Vayne. Jeg har digtet. Det er pisse godt, nu skal du se" han satte sig ved siden af Karthus og lagde en blok med nogle ret grimme kragetær og digtene fra de to breve.
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:36 pm

Karthus satte sig op og kiggede på de to digte. Han kunne ikke lade være med at grine mens han læste dem "... Olaf, måske det ikke er den bedste ide at sende det her".
Tilbage til toppen Go down
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:37 pm

Olaf blinkede forvirret "huh? Hvorfor ikke?" spurgte han og rykkede sig hen ved siden af ham for at læse
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:38 pm

Karthus grinte lidt, "Det her kommer de aldrig til at tro på ... kunne du forestille dig Vayne skrive sådan? Eller Mordekaiser?".
Tilbage til toppen Go down
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:39 pm

"..." Olaf rynkede brynene "er du sikker...?" spurgte han og lød lidt bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:41 pm

Karthus nikkede, "Helt sikker, og hvad regnede du med ville ske, når de konfronterede hinanden med det?"
Tilbage til toppen Go down
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:42 pm

"... at de bare ville mødes og kysse?" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:44 pm

Karthus grinte, "Jeg tror vayne ville dræbe Mordekaiser, hvis han prøvede at kysse hende efter det der"
Tilbage til toppen Go down
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:44 pm

"... fuck" mumlede Olaf "så skulle jeg nok ikke ha sendt det...."
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:46 pm

Karthus så på ham og kom til at grine igen, "Du har sendt det?"
Tilbage til toppen Go down
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:46 pm

"... yeah..." mumlede han "men i kuverter og printet ud fra computeren! Så uden stavefejl and shit!"
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:49 pm

"Så kommer de i det mindste ikke til at genkende din håndskrift" sagde han med et grin og rystede på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:50 pm

"... du sikker på de ikke køber den?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:52 pm

Karthus nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:53 pm

"... aaaaaaaaaaah du er for pesimistisk. De kysser sikkert lige nu!" sagde han med et smil "det minder mig om, vil du med på date i aften?"
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:54 pm

Karthus skulle til at sige at det var Olaf der var for optimistik, men blev stoppet af hans næste spørgsmål, "... hvad?"
Tilbage til toppen Go down
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:55 pm

"Du ved, vi skal fake kæreste ikke? Så jeg tænkte, det sikkert ville være godt hvis vi blev set alene ude og lave date ting. Se en film, spise noget mad, få et par øl, whatever?" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:57 pm

"oh" sagde Karthus, "øh" fortsatte Karthus, "... jo, det lyder godt".
Tilbage til toppen Go down
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:59 pm

Olaf smilede "cool, lad os skride" sagde han og rejste sig fra sengen.
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:00 pm

Karthus rejste sig også, "... hvor skal vi hen?"
Tilbage til toppen Go down
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:01 pm

"Æh.." Olaf kløede sig i skægget "vi kunne gå ind og se en film?"
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:02 pm

Karthus nikkede, "Det lyder som en god ide" sagde han med et smil, en film ville ikke blive alt for akavet, "nogen i tankerne?"
Tilbage til toppen Go down
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:03 pm

"Næh...." sagde han og tænksomt "hvad med deadpool?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg er genial! - Karthas Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er genial! - Karthas   Jeg er genial! - Karthas Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg er genial! - Karthas
Tilbage til toppen 
Side 1 af 9Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Opholdsstuerne-
Gå til: