LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 For Demacia!

Go down 
5 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

For Demacia! Empty
IndlægEmne: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 9:43 pm

Tid: 08:30
Sted: Demacias opholdstue
Vejr: Alt for godt til at sidde inde til et dumt møde

Nogen gange spørg man sig selv: Hvad gjorde jeg galt?

Sådan et spørgsmål sad Kayle personligt og funderede over, da hun i stedet for at være til time sad rundt om et bord med de andre Demacia medlemmer det havde lykkedes Jarvan at få fat i inden lærerene. Hun sukkede tungt. Jarvan var en dygtig kriger, men hun måtte af og til sætte spørgsmålstegn til hans lederevner.
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 9:46 pm

Vayne sad ved siden af Kayle med let rynkede bryn. Hvis hun mistede noget vigtig kamptræning for det her, så ville hun ikke være tilfreds.
Tilbage til toppen Go down
Fiora

Fiora


Antal indlæg : 46
Join date : 08/11/15

For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 9:47 pm

Fiora lagde det ene ben over det andet og ventede utålmodigt. Hvad var meningen med det her? Jarvan havde sagt det var af yderste vigtighed... hvilket kunne betyde alt fra rigtige vigtige ting til hvilken farve opholdsstuerne skulle males.
Tilbage til toppen Go down
Taric

Taric


Antal indlæg : 53
Join date : 06/04/16

For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 9:48 pm

Taric ventede tålmodigt på at de fik mere information. Selvom han havde en snigende fornemmelse om hvad emnet var...
Tilbage til toppen Go down
Jarvan IV

Jarvan IV


Antal indlæg : 298
Join date : 26/10/15

For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 9:51 pm

Jarvan kom ind med en kasse og så på dem... han sukkede svagt, han havde ikke nået at få fat i flere. "Ok så" sagde han og begynde at dele morgenmad og drikke ud til alle om bordet, hvilket straks virkede til at lette på humøret "jeg har samlet jer for at snakke om hvad vi skal gøre ved denne her dating situation" han satte sig for enden af bordet og så alvorligt på dem hver og en "jeg vil jo bare alle i husets bedste. Men det virker ikke til at folk vil hvad der er bedst for dem selv! Jeg synes jeg havde taget højde for alle i min sidste plan, så fortæl mig hvorfor I alle vende jer imod mig og stemte imod"
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 9:54 pm

Kayle rynkede brynene "med forlov" sagde hun "vi blev sat sammen med én bestemt person, ligegyldigt om vi havde virket til at have nogen romantisk interesse eller ej. Så meget som jeg også ville foretrække at alle fandt en partner fra Demacia huset, så er vi bare ikke nok mennesker til at det er realistisk vi alle kan få en partner som opfylder vores romantiske krav."
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 9:55 pm

"Hvis man overhovedet ønsker en partner" sagde Vayne køligt "jeg er ikke her for at fjolle rundt med romancer. Jeg er her for at træne og lærer at slås. Det skal respekteres."
Tilbage til toppen Go down
Fiora

Fiora


Antal indlæg : 46
Join date : 08/11/15

For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 9:59 pm

"Du havde sat mig sammen med den imbécile Garen" sagde Fiora oprevet.
Tilbage til toppen Go down
Taric

Taric


Antal indlæg : 53
Join date : 06/04/16

For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 10:00 pm

"Og der var ikke taget højde for vores seksuelle præferencer" sagde Taric roligt og rømmede sig lidt.
Tilbage til toppen Go down
Jarvan IV

Jarvan IV


Antal indlæg : 298
Join date : 26/10/15

For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 10:02 pm

Jarvan så lidt frustreret på Fiora... han var ikke helt sikker på hvad hun havde sagt om Garen, men det lød ikke som en kompliment. Lidt utilpas så han på Taric og rømmede sig... "hvad foreslår I så at vi gør?" spurgte han "det er tydeligvis et problem for folk her at finde passende partnere! Jeg kan ikke bare lade noget så vigtigt være op til personen selv"
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 10:03 pm

Jarvan havde en pointe. Selvom hun havde håbet han tog fejl, så var Sona et perfekt eksempel på hvad der skete når folk fik lov til at date lige det skidt de havde lyst til. Hun overvejede det... "jeg har det!" sagde hun "bestem hvilke huse man må og ikke må få partnere fra!"
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 10:04 pm

Vayne så undersøgende på hende "hvad har du i tankerne?"
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 10:05 pm

"Der er nogle huse, Noxus foreksempel, som det er fuldstændigt uhyrligt at nogle fra Demacia dater. Jeg foreslår en liste over de huse man ikke må date folk fra. Noxus som første prioritet" forklarede hun.
Tilbage til toppen Go down
Fiora

Fiora


Antal indlæg : 46
Join date : 08/11/15

For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 10:07 pm

Fiora hævede et øjenbryn og vidste ikke hvad hun synes om den ide. På den ene side var det at tage hendes frihed endnu engang... på den anden side ville hun ikke komme til at blive sat sammen med Garen igen og hun kunne ikke drømme om at date nogen fra Noxus.
Tilbage til toppen Go down
Taric

Taric


Antal indlæg : 53
Join date : 06/04/16

For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 10:07 pm

Taric nikkede "det lyder som en god måde at ordne problemet" sagde han anerkendende.
Tilbage til toppen Go down
Jarvan IV

Jarvan IV


Antal indlæg : 298
Join date : 26/10/15

For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 10:09 pm

Jarvan rynkede brynene... det var måske det bedste de kunne gøre. "Javel ja... jamen så lad os gøre det sådan." han fandt et papir frem "så hvilke huse skal være på listen? Jeg er enig med Noxus" han skrev det øverst på papiret "hvilke andre huse?"
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 10:10 pm

Kayle overvejede det lidt "The Shadow Isles?" foreslog hun, men kom så i tanke om Elise. Hun havde egentlig været ret charmerende "måske, måske vi ikke burde udelukke.."
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 10:10 pm

"Shadow Isles skal bestemt på listen" sagde Vayne køligt og prøvede at ignorere den synkende fornemmelse i maven... hun kunne alligevel ikke se Mordekaiser! Dette var for det bedste.
Tilbage til toppen Go down
Fiora

Fiora


Antal indlæg : 46
Join date : 08/11/15

For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 10:11 pm

Fiora nikkede til enighed "hvad med Zaun? Jeg føler ikke vi kan støtte op og deres typer"
Tilbage til toppen Go down
Taric

Taric


Antal indlæg : 53
Join date : 06/04/16

For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 10:11 pm

"Der må jeg give Fiora ret" sagde Taric "Zaun er oftes ikke gode mennesker"
Tilbage til toppen Go down
Jarvan IV

Jarvan IV


Antal indlæg : 298
Join date : 26/10/15

For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 10:12 pm

Jarvan nikkede og skrev ned "så Noxus, The Shadow Isles, Zaun... måske Piltover..."
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 10:13 pm

Kayle rynkede brynene "Piltover deres højhed?" spurgte hun "er De sikker? Jeg har kun mødt flinke mennesker fra Piltover"
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 10:13 pm

"Piltover er næppe et problem" gav Vayne ret "hvis jeg husker korrekt er Leona og Pantheon fra Piltover. Gode mennesker"
Tilbage til toppen Go down
Fiora

Fiora


Antal indlæg : 46
Join date : 08/11/15

For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 10:14 pm

"Jeg ser heller ingen grund til at komme Piltover på listen" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Taric

Taric


Antal indlæg : 53
Join date : 06/04/16

For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitimeOns Maj 11, 2016 10:15 pm

"Bestemt ikke Piltover!" udbrød Taric. Da folk så forvirrede på ham, mærkede han sine kinder blive røde "ehm... hrm, folk der fra er bare godhjertede....."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





For Demacia! Empty
IndlægEmne: Sv: For Demacia!   For Demacia! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
For Demacia!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Så er der kærlighed i Demacia - Hele Demacia huset!
» Demacia? Pft.. - Garen
» Heeey Demacia ~ <3
» VIGTIGT: Alle fra Demacia KIG!
» Værelse 16! FOR DEMACIA?!?!?! – Garen, Xin Zhao

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Opholdsstuerne-
Gå til: