LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Et møde på biblioteket - Lux

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 11:01 pm

sted: biblioteket
Tid: 14:07
Omgivelser: masser af hylder fyldt af bøger.

Ezreal gik ned ad en af gangene, mens han læste i en bog han havde fundet.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 11:06 pm

Lux kom gående ned af den samme garng som Ezreal med en så stor stabel af bøger at de dækket for hendes ansigt, så hun ikke kunne se hvor hun gik. stablen af bøger var også meget tung, så hun gik langtsom og usikker.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 11:11 pm

Ezreal var for opslugt af sin bog til at bemærke Lux, og gik ind i hende.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 11:14 pm

Lux blev gik ind i, så hun faldt og alle hendes bøger røg ned over hende. Der kom et lille vin fra hende da hun faldt
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 11:15 pm

Ezreal så forskrækket op, "Hov! Undskyld!" udbrød han, da han gik ind i Lux, han skyndte sig at sætte sig på hug og samle bøger op, "det er jeg virkelig ked af!"
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 11:20 pm

Lux ømmede sig. "Det er helt okay" sagde hun og lidt smilede. Hun rejste sig op. Og begyndet at samle sine bøger sammen.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 11:23 pm

Ezreal fik øje på Lux og stivnede, "oh, øhm ... hey!" sagde han så og rødmede, "uhm ... jeg har ikke mødt dig før?"
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 11:29 pm

Lux så på Ezreal. hun stivnede også. "..nej.. " sagde hun nevøst og så hurtig væk igen. hun fik samlet sine bøger sammen, undtaget dem som Ezreal stod med. "tak for hjælpen" sagde hun hurtig og gik baglæns imens hun så ned i gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 11:32 pm

"hov vent" sagde Ezreal og fulgte efter, "Her er dine bøger, jeg hedder Ezreal hvad med dig?" sagde han hurtigt, så hun ikke kunne nå væk, og rakte bøgerne frem.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 11:35 pm

Lux tog imod med. "jeg hedder... Lux" sagde hun meget tøvende.. hun så hurtig på ham og så ned i gulvet igen. Smildet for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 11:36 pm

"Lux! .. det er et pænt navn" sagde Ezreal og rødmede svagt, "uhm .. hvor er du fra?"
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 11:41 pm

"mange tak" sagde Lux og smilede til ham. "jeg kommer fra Demacia" sagde hun "jeg må altså ikke rigtigt snakke med fremmet"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 11:42 pm

"Oh" sagde Ezreal, "men ... men nu kender du mit navn! og uhm ... så er jeg ikke fremmede, øh ... min yndligsfarve er gul, og jeg kan magi! se totalt ikke fremmede" sagde han hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 11:46 pm

Lux grinte. "jeg tror ikke helt det er sådan det fungerer" sagde hun med et smil. "hvis din yndlingsfarve fra blå, så havde vi 2 ting tilfælles"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 11:47 pm

Ezreal smilte stort, "Du kan også magi? ej hvor sejt!"
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 11:51 pm

"ja, jeg kan også lidt magi" sagde Lux
Hun gik hen til et bord hvor hun kunne sætte sine bøger ned, de var ret tunge at stå med
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 11:52 pm

Ezreal smilede og gik med, "eej hvor cool, hvad kan du?"
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 11:55 pm

Lux så på Ezreal. "det ved jeg ikke helt om jeg skal fortælle dig.." sagde hun vurderende
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 11:55 pm

"aww, kom nu, så fortæller jeg, hvad jeg kan" sagde han bedende.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:08 am

"så starter du med at fortælle hvad du kan" sagde Lux drillene
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:09 am

Ezreal smilede, "ok! jeg kan skyde energi og meget energi og teleportere" sagde han, og teleporterede om bag hende.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:12 am

Lux blev forskrækket. Hun vendte sig hurtig om. Hun så overraskende på Ezreal. "det er jo rigtigt sejt, Ezreal" sagde hun meget imponeret
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:13 am

Ezreal rødmede, "uhm .. heh ... jah, I guess det er ret cool ... " sagde han og kløede sig i håret.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:16 am

Lux fniste. "jeg kan slet ikke sådan noget" sagde hun og pildet ved sin stave.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:17 am

Ezreal så ned på sine fødder, "ej, det du kan er sikkert meget sejere" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et møde på biblioteket - Lux Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på biblioteket - Lux   Et møde på biblioteket - Lux Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et møde på biblioteket - Lux
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Skolen :: Bibliotek-
Gå til: