LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 3:34 pm

Sted: Karthus' værelse
Tid: 07:00
Rækkefølge: Karthus, Yorick, Mordekaiser

Karthus vågnede som han plejede og satte sig op i sengen. Han gabte og strakte sig, før han så rundt på de andre, for at se om de var vågne. Han rynkede brynene, hvorfor var der piger i deres senge, begge to?
Tilbage til toppen Go down
Yorick

Yorick


Antal indlæg : 52
Join date : 26/01/16

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 3:41 pm

yorick sov stadig tungt dynen dækkede ikke hans overkrop
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 3:43 pm

Mordekaiser vågnede, han havde som sædvanligt sovet i bar overkrop og hjelm. Han så sig om, "Hvad fanden, har Yorick scoret?" spurgte han søvning og så så rigtigt på Karthus, "Oh, undskyld, jeg troede du var Karthus, har du set ham?"
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 3:44 pm

Karthus så forvirret på Mordekaiser, "Jeg er Karthus ... hvorfor har du Mordekaisers hjeml?". Han tøvede, "Jeg lyder forkert ..." han så ned ad sig selv, "Fuck!".
Tilbage til toppen Go down
Yorick

Yorick


Antal indlæg : 52
Join date : 26/01/16

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 3:50 pm

yorick mumlede træt "oh tig stille i to" mumlede han og sov videre
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 3:52 pm

Mordekaiser så vredt på kvinden foran sig, "Det er du bestemt ikke, og det er min hjelm, jeg må gå med den når jeg vil!". Han skulede til Yorick, "Hey, Yoricks date, det er på tide at komme op!".
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 3:52 pm

Karthus prøvede at tysse på Mordekaiser, "Så så, der er vel ingen grund til at vække hende så tidligt ... hvad mener du med jeg ikke er Karthus?!"
Tilbage til toppen Go down
Yorick

Yorick


Antal indlæg : 52
Join date : 26/01/16

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 3:55 pm

"hvad snakker du om min dame?" mumlede yorick og satte sig om og der lå ikke flere i sengen
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 3:57 pm

Mordekaiser så irriteret på den fremmede dama, "Dig, ikke" sagde han frustreret, "Hvor har du Gjort af Yorick?".
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 3:58 pm

Karthus så forvirret på dem, så så han ned ad sig selv og rynkede brynene vent lige lidt ...
Tilbage til toppen Go down
Yorick

Yorick


Antal indlæg : 52
Join date : 26/01/16

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 4:00 pm

Yorick så på dem træt "hvad snakker du om jeg er yorick " mumlede han
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 4:02 pm

Mordekiser fnøs, "Godt forsøgt, vi kan se dine bryster".
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 4:02 pm

"Mordekaiser ... vent lige" sagde Karthus tænktsomt og så mellem dem, "... måske er det ham".
Tilbage til toppen Go down
Yorick

Yorick


Antal indlæg : 52
Join date : 26/01/16

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 4:03 pm

"hvad snakker du om at du kan se mine bryster?" mumlede yorick og så ned af sig selv "oh?"
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 4:07 pm

Mordekaiser så irriteret på dem, "Nej, det er ikke Yorick og du er ikke Karthus, tror du jeg er idiot?".
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 4:07 pm

Karthus tog sig til hovedet, "... prøv at se ned ad dig selv" sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
Yorick

Yorick


Antal indlæg : 52
Join date : 26/01/16

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 4:08 pm

yorick grinte svagt af mordekaiser "lidt" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 4:10 pm

Mordekaiser så vredt på Yoricls dame, hun fik i hvert fald ikke lov at komme med ind på værelset en anden gang! Han skulede til Karthus' dame og så så ned ad sig selv, "... Hvad fanden?!"
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 4:11 pm

Karthus grinte lidt til Yorick.
Tilbage til toppen Go down
Yorick

Yorick


Antal indlæg : 52
Join date : 26/01/16

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 4:11 pm

"der faldt 5 øren tror jeg" sagde yorick og så på karthas
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 4:13 pm

Mordekaiser så forvirret på sig selv, "Hvad er der sket? Hvorfor har jeg bryster?!".
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 4:13 pm

Karthus nikkede til Yorick, "Jeg tror du har ret".
Tilbage til toppen Go down
Yorick

Yorick


Antal indlæg : 52
Join date : 26/01/16

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 4:15 pm

"godt spørgsmål" spurte yorick "tror du det er en prank?" spurte han
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 4:19 pm

Mordekaiser kneb øjnene sammen, "Hvis det er skal de komme til at betale dyrt for det!"
Tilbage til toppen Go down
Karthus

Karthus


Antal indlæg : 419
Join date : 25/01/16

Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 4:19 pm

Karthus overvejede det lidt, "Og hvis det er ... er det så rettet mod os, eller er det her også sket for andre?".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick   Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Hvor blev du af? - Karthus, Sona, Olaf, Mordekaiser, Yorick
» Hvad er der sket?! - Talon
» Værelse 40 Hvad er der dog sket?!?!?! Zed, Yasou
» Interview - Yorick
» Bandmøde, lige nu! - Sona, Olaf, Karthus, Yorick

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: