LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 9 ... 18  Næste
ForfatterBesked
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:25 pm

Sted: Viktors værelse
Tid: 11:30

Viktor sad på sit værelse bøjet over tegninger og planer på sit skrivebord. Heldigvis havde han allerede lavet meget af arbejdet, de fleste af planerne manglede bare den sidste finjustering, så var de klar til at blive bygget. Det var den del hun regnede med ville tage længst tid, men hvis hun dedikerede al sin tid til det, så skulle det kunne lade sig gøre relativt snart, forhåbentligt snart nok til at Jayce ikke ville droppe hende fordi hun var en pige.
Viktor havde taget sit normale tøj på, og det hang ret løst på hende. Hun havde undgået skuldrene, da de havde været for store til at have behageligt på.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:26 pm

Jayce tog en dyb indånding og bankede på Viktors dør..
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:31 pm

Viktor så forvirret op fra sit arbejde, ".. Jaer?" sagde hun, lidt irriteret, hun havde travlt.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:31 pm

Jayce åbnede døren og kom ind ".. hey"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:34 pm

Viktor så over på Jayce og spærrede øjnene op, han var også en kvinde! "Uhm .. hey" svarede han lidt genert og så hurtigt væk.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:35 pm

Jayce smilede prøvende ".. så, jeg ved ikke om du har set det.. hele skolen er ramt" hun kørte en hånd gennem sit hår
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:37 pm

"Oh" sagde Viktor lidt overraskede, "nej, det havde jeg ikke set" han skævede lidt mod Jayce og så så ned på sine tegninger, han ville nok blive nødt til at lave nogle ændringer så ..
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:37 pm

Jayce satte sig ved siden af Viktor ".. hvordan har du det?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:40 pm

Viktor så lidt over på Jayce og smilede svagt, "Jeg har løst det" sagde hun tilfredst og viste Jayce tegningerne.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:40 pm

Jayce rynkede brynene "hvad.. er det her?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:41 pm

Viktor smilede tilfreds, "En løsning" sagde hun, "Når jeg er færdig, kommer jeg ikke til at være en kvinde mere!"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:42 pm

"..." Jayce så på Viktor "det her er en plan over at gøre dig til hel robot"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:43 pm

Viktor nikkede, "En hel mandlig robot" pointerede han.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:44 pm

".. Viktor nej" sagde Jayce
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:45 pm

Viktor så forvirret på Jayce, "..Hvad?"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:46 pm

"Nej" sagde Jayce alvorligt "du kan ikke være hel robot"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:47 pm

Viktor så endnu mere forvirret på ham, "... jo jeg kan?".
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:47 pm

"Jo men du skal ikke" Jayce rynkede brynene "det kunne få negative konsekvenser, det er for risikabelt"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:49 pm

Viktor så frustreret på hende, "Værre konsekvenser end det her?!" ha gestikulerede ned ad sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:50 pm

Jayce nikkede "det er da ikke.. så slemt" hun smilede prøvende
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:51 pm

Viktor kneb øjnene sammen og så på hende "Jo!"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:51 pm

Jayce sukkede "lærene siger det ikke er sikkert det er permanent"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:52 pm

"Men så er det heller ikke sikkert det ikke er!" udbrød hun.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:54 pm

"Lad os nu lige give det lidt tid" bad Jayce
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:55 pm

Viktor så frustreret på hende, "Jo mere tid jeg venter, jo længere tid går der før jeg er færdig!"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce   Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce
Tilbage til toppen 
Side 1 af 18Gå til side : 1, 2, 3 ... 9 ... 18  Næste
 Lignende emner
-
» Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce
» en rolig dag på værelset - Cait
» Jeg er tilbage - Jayce
» Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko
» veeent ekko det var bare for sjov! //ekko

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: