LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 I'm smoking hot! - Ekko

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 26, 2016 12:57 am

"Huh" Ekko trak på skuldrende "aldrig mødt ham"
Tilbage til toppen Go down
Brand

Brand


Antal indlæg : 359
Join date : 27/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 26, 2016 1:00 am

"Han er helt væk" sagde hun og rystede på hovedet, "Jeg var forbi deres hus efter de slog den der 'hvem er gode nok til at date os' liste op" hun rullede med øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 26, 2016 1:00 am

"Virkelig? No way? Hvem var på?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Brand

Brand


Antal indlæg : 359
Join date : 27/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 26, 2016 1:03 am

"Altså Piltover, Freljord, Ionia og Shurime var godkendte" sagde hun og fnøs, "Resten var ikke".
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 26, 2016 1:03 am

"Piltover var på?" fnøs Ekko "og vi var ikke? Pft, sikke nogle fucktards."
Tilbage til toppen Go down
Brand

Brand


Antal indlæg : 359
Join date : 27/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 26, 2016 1:06 am

Brand grinte og nikkede, "Præcist hvad jeg tænkte, så jeg tog derover for at flirte med et par stykker og så om jeg kunne få en reaktion ud af dem".
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 26, 2016 1:09 am

"Oh?" Ekko grinede lidt "hvordan gik det?"
Tilbage til toppen Go down
Brand

Brand


Antal indlæg : 359
Join date : 27/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 26, 2016 1:11 am

Brand grinte, "Jeg fik vist gjort den her fyr, Taric? ret genert ... og så fik jeg mødt deres leder" hun rystede lidt på hovedet, "Det gik fuldstændig hen over hovedet på ham ... "
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 26, 2016 1:11 am

"Huh... måske var du ikke tydelig nok?" sagde Ekko
Tilbage til toppen Go down
Brand

Brand


Antal indlæg : 359
Join date : 27/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 26, 2016 1:19 am

Brand rystede på hovedet, "Tro mig ... jeg var tydelig". "Tror du på kærlighed ved første blik, eller vil du gå forbi igen?" sagde Brand i sin egen stemme, "Jeg tror på kærlighed ved første blik" sagde Brand i en stemme der måske godt lidt kunne lyde som Jarvan, så blinkede han, "Det er jeg glad for at høre, også mig" igen i sin egen stemme, så i Jarvan-stemmen, "Godt", derefter i en forfæ
ørende hvisken, "Dit eller mit værelse? ... og så var han bare helt lost, jeg tror jeg tabte ham omkring blik".
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 26, 2016 1:22 am

"Virkelig?" grinede Ekko og rystede på hovedet "det er ellers rimelig tykt smurt på.."
Tilbage til toppen Go down
Brand

Brand


Antal indlæg : 359
Join date : 27/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 26, 2016 1:23 am

Brand nikkede, "Det syntes jeg også ... så prøvede jeg at komme med et hint til bryllup ... nu tror idioten jeg skal giftes" hun rullede med øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 26, 2016 1:24 am

Ekko grinede højt "smukt"
Tilbage til toppen Go down
Brand

Brand


Antal indlæg : 359
Join date : 27/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 27, 2016 10:56 pm

Brand grinte lidt, "Bestemt".
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 27, 2016 11:30 pm

"Han lyder ikke som den skarpeste kniv i skuffen" sagde hun med et grin
Tilbage til toppen Go down
Brand

Brand


Antal indlæg : 359
Join date : 27/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 27, 2016 11:34 pm

Brand rystede på hovedet, "bestemt ikke" hun kom til at grine, "Du skulle have hørt ham da jeg sagde han ikke var for hurtig.."
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 27, 2016 11:35 pm

"Sagde du det?" spurgte Ekko og grinede
Tilbage til toppen Go down
Brand

Brand


Antal indlæg : 359
Join date : 27/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 27, 2016 11:38 pm

Hun nikkede, "og så sagde han" Brand kom til at grine, "jeg kan løbe 100 meter på 14 sekunder.".
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 27, 2016 11:39 pm

Ekko så på Brand med åben mund "... no way... say he was kidding?"
Tilbage til toppen Go down
Brand

Brand


Antal indlæg : 359
Join date : 27/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 27, 2016 11:41 pm

Brand rystede grinende på hovedet, "nej, he was dead serious"
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 27, 2016 11:41 pm

Ekko grinede højt så hårdt at hun fik tårer i øjnene!
Tilbage til toppen Go down
Brand

Brand


Antal indlæg : 359
Join date : 27/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 27, 2016 11:42 pm

Brand nikkede og grinte også.
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 27, 2016 11:46 pm

Ekko tørrede sine øjne "shit, that's funny" grinede hun
Tilbage til toppen Go down
Brand

Brand


Antal indlæg : 359
Join date : 27/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 27, 2016 11:48 pm

Brand nikkede, "Agreed ... og han er deres leder".
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 27, 2016 11:49 pm

Ekko grinede og smilede lidt "det er sgu sjovt... stakkels Demacia, måske meget godt vi ikke dater dem, huh?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I'm smoking hot! - Ekko   I'm smoking hot! - Ekko - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I'm smoking hot! - Ekko
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» veeent ekko det var bare for sjov! //ekko
» Ekko, hvad er din yndlingsdyr? - Ekko
» ekko? ;3
» Ekko Ekko were have you been? //ekko//
» Soooo? let me hear how did it go?! //ekko

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Opholdsstuerne-
Gå til: