LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Why are you distrubing me? //poppy

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Poppy

Poppy


Antal indlæg : 55
Join date : 20/11/15

Why are you distrubing me? //poppy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you distrubing me? //poppy   Why are you distrubing me? //poppy - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 28, 2016 1:59 am

",,, 0k jeg har ikke tænkt mig at smadre d0ren,,," indr0mmede p0ppy "jeg vil bare gerne tjekke 0p paa dig, lulu er bekymret" sagde han saa dipl0matisk han kunne
Tilbage til toppen Go down
Veigar

Veigar


Antal indlæg : 372
Join date : 27/10/15

Why are you distrubing me? //poppy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you distrubing me? //poppy   Why are you distrubing me? //poppy - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 28, 2016 2:00 am

veigar sukkede tungt og trådte ned af sengen og åbnede døren...
Tilbage til toppen Go down
Poppy

Poppy


Antal indlæg : 55
Join date : 20/11/15

Why are you distrubing me? //poppy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you distrubing me? //poppy   Why are you distrubing me? //poppy - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 28, 2016 2:02 am

P0ppy gav Veigar et elevat0r blik 0g sukkede "det var det jeg tænkte, vi vaagnede 0gsaa 0p f0rvandlede" sagde han saa "hved du n0get 0m hvad der er sket?"
Tilbage til toppen Go down
Veigar

Veigar


Antal indlæg : 372
Join date : 27/10/15

Why are you distrubing me? //poppy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you distrubing me? //poppy   Why are you distrubing me? //poppy - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 28, 2016 2:03 am

"intet jeg har prøvet at kigge i mine bøger men intet kan forklare noget som har holdt i så længe som dette" sagde veigar med et suk
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Why are you distrubing me? //poppy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you distrubing me? //poppy   Why are you distrubing me? //poppy - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Why are you distrubing me? //poppy
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Fest, kys og snak om drenge - Lulu, Poppy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: