LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 8:04 pm

Der var gået en dag sinde Ezreal og LUx sidst havde talt sammen, hvor Lux havde smit Ezreal ud fra sit værelse.

kl. 15
Sted: Inden på Lux's værelse.

Lux sad på sin seng, og havde det rigtigt dårligt over hvordan hun havde behandlet Ezreal dagen før.

Lux bestemte sig for at sende Ezreal en sms.

Lux skrev. "Hey Ezreal. Jeg vil bare sig at jeg er ked af den måde jeg behandlet dig på igår. Det må du meget undskylde! Sad Håber du kan tilgive mig."
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 8:06 pm

Ezreal sad på sit værelse og var tridt. Hun fik en besked og samlede sin telefon op fra bordet. Hendes ansigt lyste op i et stort smil, da hun læste beskeden og hun svarede med det samme: "Hey Lux! Selvfølgelig kan jeg det! ... jeg er ked af hvis jeg var for anmassende, jeg ved godt du nok har brug for lidt tid".
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 8:10 pm

Lux svaret "Jeg har bare lidt svært med at vende mig til at være en dreng."
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 8:11 pm

Ezreal svarede: "Det forstår jeg godt, jeg er sikker på det nok snart skal gå over!"
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 8:14 pm

"Det håber jeg. " Sagde Lux "Jeg er så ked af hvordan jeg har opført mig over for dig Sad Sad "
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 8:15 pm

"Det er ok Very Happy Du havde det skidt, det forstår jeg godt, bare du ikke hader mig!"
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 8:18 pm

"Hvor er du sød! Nej nej jeg kan aldrig hade dig!" savede Lux
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 8:19 pm

Ezreal smilte stort, "Aww <3 I lige måde!"
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 8:20 pm

"Har du måske lyst til at ses???" spurgte Lux og var lige nevøs over at spøge
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 8:22 pm

"Gerne! Hvornår tænkte du?".
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 8:23 pm

"Hvis du har tid nu??" svart Lux
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 8:24 pm

"Det har jeg Very Happy Skal jeg komme over til dig?" svarede Ezreal.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 8:32 pm

"Det må du godt. Very Happy" svart Lux.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 8:36 pm

"Så kommer jeg over! Very Happy" svarede Ezreal, hoppede op af sengen og gik hurtigt over mod Lux's værelse. Da hun kom frem bankede hun på døren.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 8:39 pm

Lux Smilede og skynte sig at gøre sin seng pæn. Han åbnet døren. Han smilede lidt genet til Ezreal "kom indfor"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 8:40 pm

Ezreal smilede stort til ham, "Hey Lux" sagde hun og gik ind, "Hvad så?".
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 8:42 pm

"ikke så meget" Sagde Lux og smilede. "Jeg er glad for at du ikke er sur"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 8:42 pm

Ezreal smilede til Lux, "I lige måde".
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 8:50 pm

"Jeg har nogle småkager, hvis du vil havde lyst til det??" spurgte Lux
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 8:52 pm

Ezreal smilte, "Det lyder rigtig godt" sagde hun glad og satte sig.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 8:54 pm

"så henter jeg dem lige. ude i køkkenet" sagde Lux og gik imod døren. "du kan bare sætte sig ned på min seng" han gik ud af døren.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 9:00 pm

Ezreal nikkede og sad og ventede på Lux kom tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 9:04 pm

Lux fik hentet småkagerne. Han kom tilbage ind på værelset. Han stillet dem på et bor ved sidden af sengen. "værgesod" sagde Lux og smilede
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 9:06 pm

Ezreal smilede til ham, "Mange tak" sagde hun glad og tog en småkage.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitimeOns Jun 01, 2016 9:07 pm

Lux smilede glad til Ezreal "har du lyst til at lave noget?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal   Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona
» Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko
» Jeg har det fint! - Ezreal
» Ezreal the explorer- Sejuani
» Ezreal the explorer - Fate

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: