LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 9:40 pm

Tid: 21:00
Sted: VI og Caitlyns værelse

Caitlyn lå i sin seng og slappede af...

Der blev banket hårdt på døren!
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 9:45 pm

vi lå i sin seng i kun boxers da han havde det varmt med sin bærbar på maven og skrev og havde headsæt på så hørte ikke døren
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 9:46 pm

Caitlyn kom på benene og åbnede døren "h... oh...." hans øjne blev store "m-mor? Far? Hvad laver I her?"

"Hvem er du?" Caitlyns far kom ind på værelset "hvor er min datter? Hvad foregår der?!"

Caitlyns mor så med store øjne på Caitlyn ".. skat?"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 9:47 pm

vi så mod døren og tog headsættet af "øhm hey svinger forældre!" sagde vi med et frisk smil
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 9:51 pm

".. VI?" faren så forvirret på den mandelige udgave af VI og blinkede med øjnene.

"Åh søde, hvad er der sket?" Caitlyns mor lagde hænderne på Caitlyns kinder.

"... vi er alle blevet ramt af en forbandelse og har skiftet køn..." mumlede Caitlyn
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 9:54 pm

"yo svinger far" sagde Vi og nikkede mod ham
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 9:56 pm

Caitlyns far så rasende på VI "DET er det vi skal snakke om! Hvor er Caitlyn?!"

Caitlyns mor så på ham "jeg tror det er den nydelige unge mand her.."

Han så på Caitlyn overrasket ".. min lille pige?" mumlede han chokeret

Caitlyn nikkede og smilede akavet "goddag fader.."

Han blinkede "... HVAD ER DET FOR NOGET MED AT DU SKAL GIFTES?!"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 9:58 pm

Vi prøvede virkelig ikke at grine....
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 9:59 pm

"Ja, VI har friet og jeg har sagt j-"

"Jeg forbyder det!" råbte faren vredt "Caitlyn, nej!"

Moren så forundret på Caitlyn "skat, sagde du ikke at du var til kvinder?"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 10:01 pm

"vi regner ikke med at det her kommer til at være permanet kønskiftet mener jeg ægtet skabet regner vi med at holde" sagde vi
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 10:05 pm

"Oh tak skæbne" sagde Caitkyns mor og krammede Caitlyn tæt "ikke at du ikke er en flot fyr"

Faren sukkede også lettet "godt. Men ingen ægteskab"

"Vi skal giftes far" sagde Caitlyn bestemt ".. også hvis det er permanent."
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 10:06 pm

vi rejste sig op og gik hen til caitlyns side og nikkede "ja" sagde vi og tog caitlyns hånd
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 10:09 pm

"Det skal I i hvert fald ikke!" sagde Caitlyns far "jeg mener det Caitlyns, jeg gør dig arveløs!"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 10:11 pm

Vi så vredt på caitlyns far og strammede grabet om hans hånd
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 10:13 pm

Caitlyn sukkede svagt "det ved jeg godt far" mumlede han
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 10:24 pm

vi tog et skridt frem "hør her hvis du virkelig så lidt om din egen datter at bare at du siger at du lukker for penge tanken så kommer hun løbene og kaster sig for dine ben og snøfter undskylne og tigger om tilladelse" sagde vi vredt og så ham hårdt i øjnene "så kunne du ikke tage mere fejl Caitlyn var måske på den fokredte spor til at starte med og troede at kærlighed ikke var nødvendig og alt hvad det drejede sig var dit omdømme men gæt hvad hvis du gifter dit så det passer til dit omdømme forvinder hun sku nok når det forsvinder forsvinder hun sku også!" snerrede vi "kærlighed glæder om at finde en som vil gå igennem himmel og helvede for dig så i kan komme ud på den anden side stærkede end før om man så lever af de penge man kan tjene på gaden eller rulle i penge som en anden and så er det som glæder er den man vælger af hjeret og ikke den man vælge af hvad alle andre synes man skal være sammen med for jeg ved at jeg ikke kunne finde en som ville stå mere ved min side lige meget hvad om jeg så vandt i lotto imorgen eller ej og jeg samme om du så tog hver en øre hun havde for at få hende til at droppe mig og stoppe jeres støtte til hun kan gå på skolen ville jeg droppe ud af skolen og arbejde til at holde hende inde på skolen om det så blev nødvendigt for caitlyn har en drøm og den skal ikke gå i stykker af at du har et problem med mig!" snerrede vi og rystede svagt i hele kroppen
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 10:27 pm

Caitlyns far sukkede "det er den løgn fattige mennesker fortæller sig selv for ikke at tage livet af sig. Caitlyn, du har et ansvar overfor familien og for dit gode navn. Hvis du gifter dig med ... den der, så er du ikke længere min datter."

Caitlyn nikkede kort "jeg forstår"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 10:29 pm

"eller så er det den holdning rige mennesker har for at de ikke pyskisk ved tanken omkring de har arbejdet livet for noget som ikke i sidste ende ikke betyder en skid" snerrede vi
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 10:31 pm

Caitlyn lagde en hånd på VIs skulder og gav ham et kys på kinden "VI... det er sådan det bliver. Jeg har valgt dig.. og han har valgt."

Faren så vredt på VI og så ulykkeligt på Caitlyn "jeg håber du ved hvad du gør."

Caitlyns mor så trist på dem...
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 10:33 pm

"jeg håber du ved hvilken fantastisk datter du smider fra dig" sagde vi meget vredt og lagde armen om caitlyn
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 10:35 pm

"Jeg har ikke smidt hende væk! Hun har vendt ryggen til alt hvad hun er opdraget til! Hun har vendt ryggen til familien!" sagde han vredt.

Caitlyns mor lagde en hånd på hans arm "vi burde gå.."

Caitlyn så ned..
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 10:46 pm

vi stilte sig foran caitlyn "du vender ryggen til hende fordi hun har nosser til at gå mod normen og fatisk være lykkelig" snerrede vi
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 10:47 pm

"VI det er ligemeget" hviskede Caitlyn med tåre i øjnene.

Caitlyns far fnøs af VI.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 10:50 pm

"intet er ligemeget når det handler om dig" sagde vi og trak caitlyn in til sig "havde bare håbet din far så det på samme måde" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitimeOns Jun 08, 2016 10:57 pm

Caitlyns far vendte sig om for at råbe noget af VI, men Caitlyns mor tog hans arm "lad os gå" sagde hun alvorligt.

Caitlyn holdt tårene tilbage..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI   HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» En gave... eller noget... - Elise

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: