LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg er tilbage - Jayce

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 1:14 am

"Nej. Ikke hvis hun ændre sig og bliver en god partner for Caitlyn. Men så længe hun ikke er god for Caitlyn, så jo." sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 1:15 am

Viktor sukkede irriteret, "Og hvem bestemmer det? Dig? Caitlyns forældre? ... syntes I måske ikke det burde være op til Caitlyn?".
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 1:16 am

"..." Jayce sukkede svagt og satte sig i sin seng. Hun så alvorligt på Viktor "du er også hendes ven.. synes du virkelig det er ok?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 1:17 am

"Ja" sagde Viktor irriteret, "Det gør jeg!".
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 1:20 am

Jayce sukkede tungt............
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 1:25 am

"Faktisk syntes jeg det er meget mere forkert at vende hende ryggen, ikke støtte hende når hun har brug for, cutte hende ud af sit liv og prøve at ødelægge hendes og andres forhold!" sagde hun surt, "I modsætning til jer stoler jeg lidt på Caitlyn, bare du ved, nok til at tro hun selv kan tage livsbeslutninger og vælge sin partner."
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 1:26 am

Jayce blinkede med øjnene og så lidt usikkert på Viktor "... jeg cutter hende ikke ud...." begyndte hun
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 1:28 am

Viktor sendte hende et irriteret blik, "Men det gør hendes forældre, og du virker som om det er en bedre beslutning end at være der for hende!".
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 1:30 am

Jayce så lidt bekymret på Viktor "...." hun sukkede og gned sit ansigt "nej det bare... urgh" hun så ikke på hende og lavede en grimasse "jeg vidste de ville vende sig imod hende med hensyn til en type som VI og jeg har ikke lyst til at se Caitlyn splittet mellem familie og kæreste, så jeg håbede bare hun kunne finde en partner som hendes forældre kunne acceptere og ikke... jeg ved ikke"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 1:33 am

Viktor sukkede frustreret, "Det havde Caitlyn nok også ønsket, men nu hvor hun har fundet en de ikke kan, syntes jeg det vigtigste er at støtte hende, det har hun brug for". Hun kørte en hånd gennem sit hår, "Hvis de ikke kan lide Vis 'type' er det dem der har et problem, ikke Caitlyn".
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 1:34 am

"..." Jayce så længe på Viktor "jeg er rigtigt bekymret for VI ender med at knuse hendes hjerte" mumlede hun så.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 1:36 am

Viktor sukkede tungt, "Det er det for sent at gøre noget ved nu, desuden er det altid en risiko" sagde hun og satte sig ved siden af Jayce, "Jeg mener, hve ved, måske knuser jeg dit hjerte, eller du mit ...".
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 1:37 am

"Hrmf, du kan lige vove" mumlede Jayce og lagde armen om hende og trak hende tæt... "nej jeg ved det godt du har ret, jeg ved ikke... VI virker bare som en player type og en del af mig.." hun bed sig i læben "en del af mig kan ikke slippe følelsen af at VI er sammen med Caitlyn for hendes penge og for at få adgang til hendes mors hextech."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 1:40 am

Viktor så overraskede på Jayce, "Hm ..." hun tøvede lidt, "Tror du det ville blive meget skidt ... Jeg mener, selv hvis du har ret, hvilket jeg ikke tror, så ville hun vel ikke kunne få alle Caitlyns og Caitlyns forældres penge?"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 1:42 am

"Nej det kunne hun sikkert ikke.. og nej Caitlyn ville nok klare sig økonomisk, hun er sej, hun skal nok klare sig, men.. urgh, hvis hun snakker om drømme og håb, hun er en der lægger planer om fremtiden! Og hvis VI bliver en del af de planer, børn og alting.. og VI så forlader hende så snart ægteskabspapirende er i orden og hun har ret til halvdelen af alle Caitlyns rigdomme? Det ville skade hendes rygte, det vil skade hendes familie og mest af alt hendes stolthed....." hun rystede trist på hovedet "hun er lige begyndt at varme op til folk, jeg tror det ville få hende til at sætte en tykkere væk op end nogensinde.."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 1:45 am

Viktor så lidt på Jayce med rynkede beyn, "Men det kunne ske med alle" sagde hun så, "... jeg mener, lige meget hvor nice og ærlige folk virker ... jeg tror ikke den rigtige løsning for Caitlyn er aldrig at finde sammen med nogen ... eller kun være sammen med folk der allerede har så mange penge at de ikke kunne vinde noget ved det ... jeg mener, ville det ikke være lidt trist?".
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 1:46 am

"Ikke hvis det var en sød en" mumlede Jayce "godt navn, penge og gode kontakter. Jo det ville da være meget betryggende, vi er ikke alle sammen kedelige og uelskelige" hun smilede skævt til Viktor.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 1:47 am

Viktor smilede lidt, "Sandt" sagde hun, "men stadig ... det er ikke ret mange at vælge fra, vel?" hun tøvede lidt, "... og efter de regler burde vi heller ikke være sammen".
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 1:49 am

"Pft" sagde Jayce og kyssede Viktor på munden "med din hjerne? Du bliver rig og berømt på ingen tid" hun smilede skævt "og... jeg stoler på dig. Det gør Caitlyn sikkert også på VI men..." hun tøvede og nikkede så "fint fint, vores børn kan lege sammen"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 1:50 am

Viktor kyssede tilbage og grinte lidt, "Jeg tror nu jeg ville blive rig hurtigere ved bare at stjæle alle dine penge" sagde hun og nikkede tilfredst, "Godt".
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 1:51 am

"Men du ville være utilfreds" sagde Jayce med et skævt smil "... jeg skal nok give VI en chance... men hvis hun sårer Caitlyn, så er du med mig, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 1:54 am

Viktor smilede og nikkede, "Selvfølgelig, jeg vil hellere ikke have Cait har det skidt" sagde hun og lænede hovedet på hendes skulder.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 1:57 am

Jayce nikkede lidt og nussede blidt Viktor "jeg var virkelig bekymret for dig.."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 2:00 am

Viktor smilede svagt og lænede sig lidt mere ind mod Jayce, "Jeg har det fint" sagde hun, "Jeg er ked af du blev bekymret..."
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 22, 2016 2:01 am

"Skal du ikke være" hun sukkede lettet "jeg er bare glad for du er ok"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er tilbage - Jayce   Jeg er tilbage - Jayce - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg er tilbage - Jayce
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce
» Tilbage til værelset - Graves
» Er min dims væk?! - Jayce
» Jul hos Jayce - Jayce
» Best day ever! - Jayce

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: