LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Førstehjælpskursus – Garen

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Katarina

Katarina


Antal indlæg : 542
Join date : 26/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 10:41 pm

Tid: 14:00
Sted: Udenfor
Vejr: Solskin
Omgivelser: Folk i hold af to og to, spredt ud over udendørs arealerne. Lærer der holder øje med at alle gør hvad de skal.

Katarina sukkede tungt. Sikke dog et åndsvagt, spild af tid.
Tilbage til toppen Go down
Garen

Garen


Antal indlæg : 603
Join date : 28/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 10:49 pm

Garen var meget modstander af dette to og to. og hvor det ikke var med folk var ens hold. Han ville jo helst være sammen med Jarvan IV...
Han var meget utilfreds med at være blevet sat sammen med en fra Noxus...

Han så ondt hen imod Katarina, imens han gik hen til hende..

"Så Noxus dame, skal vi få det overstådet?" sagde Garen "jeg slår dig ned, og ser om jeg kan redde dig. når det så fejler, dumper jeg sikker det her, med det er der ikke at gøre noget ved" han trækkede på skuldrene. "vil du være venlig at ligge dig ned?"
Tilbage til toppen Go down
Katarina

Katarina


Antal indlæg : 542
Join date : 26/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 10:53 pm

Katarinas øjne blev smalle. "Jamen dog, hvis ikke det er Jarvans skødehund..." sagde hun køligt "hvad med at du er en god lille dreng og ligger dig ned, inden jeg tvinger dig til det?" hun lagde en hånd på sin kniv.
Tilbage til toppen Go down
Garen

Garen


Antal indlæg : 603
Join date : 28/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 10:57 pm

Garen grinte "HA!! dig lille pige??" sagde Garen. "lig dig nu bare ned."
Tilbage til toppen Go down
Katarina

Katarina


Antal indlæg : 542
Join date : 26/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 10:58 pm

Katarina snerrede af ham og trak sine knive "tør du sige det igen?"
Tilbage til toppen Go down
Garen

Garen


Antal indlæg : 603
Join date : 28/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:02 pm

Garen trak sit svær. "lig dig ned pige" han stilede sig klart til kamp.
Tilbage til toppen Go down
Katarina

Katarina


Antal indlæg : 542
Join date : 26/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:05 pm

"Trist at så kønt et ansigt, skulle pynte på så uduelig en mand" sagde hun og stillede sig klar.
Tilbage til toppen Go down
Garen

Garen


Antal indlæg : 603
Join date : 28/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:10 pm

"hvor vover du!!" råbet Garen "gør dig klar til kamp!" Garen skulle til at gå på Katarina, men kom i tænke om at Lux også skulle lave det her med nogle!!! og det ville ikke være en fra Demacia!!!! Garen så sig vildt omkring!! Han fik øjnene på Lux og ... en fremmed dreng.. "Charge!!!!!!" råbet han og løbe hen imod dem
Tilbage til toppen Go down
Katarina

Katarina


Antal indlæg : 542
Join date : 26/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:11 pm

Katarina så forvirret efter Garen og sænkede sine våben "... manden er jo helt skæv"
Tilbage til toppen Go down
Garen

Garen


Antal indlæg : 603
Join date : 28/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:54 pm

Garen blev trukket hen til det hvor Katarina stod. Han havde fået at vide at han skulle blive der og gøre førstehjælpskursuset færdig. hvis han løb væk igen ville det få store konsekvenser for ham og Demacia...

Garen så på Katarina "du må undskylde at jeg måtte løbe. der var noget jeg skulle..." sagde han "jeg kan desværre ikke slås med dig lige nu.... da jeg ikke må..." han så irriteret med på Rammus..
Tilbage til toppen Go down
Katarina

Katarina


Antal indlæg : 542
Join date : 26/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:55 pm

"Det er i orden, det er ikke første gang min modstander har fået kolde fødder og flygtet som en lille pige" svarede Katarina.
Tilbage til toppen Go down
Garen

Garen


Antal indlæg : 603
Join date : 28/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:58 pm

"HVAD!!" råbet Garen " jeg bruget slå dig ned på stedet!!"
Tilbage til toppen Go down
Katarina

Katarina


Antal indlæg : 542
Join date : 26/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:00 am

"Hah! Du ville fejle i forsøget" svarede Katarina "lig dig så på jorden"
Tilbage til toppen Go down
Garen

Garen


Antal indlæg : 603
Join date : 28/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:03 am

"en fra Demacia vil ardrig fejle!!" sagde Garen meget provokeret "lig dig ned kvinde!!"
Tilbage til toppen Go down
Katarina

Katarina


Antal indlæg : 542
Join date : 26/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:05 am

"En rigtigt mand havde købt mig en drink først" svarede Katarina med en blanding af drillende og flirtende stemme.
Tilbage til toppen Go down
Garen

Garen


Antal indlæg : 603
Join date : 28/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:08 am

Der gik noget tid før Garen forstod hvad hun mente.
"..hvor vover du!" sagde Garen igen meget provokeret "Jeg er en rigtigt mand!!!"
Tilbage til toppen Go down
Katarina

Katarina


Antal indlæg : 542
Join date : 26/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:11 am

"Virkelig?" spurgte Katarina "hvad er der med det store sværd? Compensating for something?"
Tilbage til toppen Go down
Garen

Garen


Antal indlæg : 603
Join date : 28/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:15 am

"Du provoker mig lille dame!" sagde han truende. "lig dig ned, inde du kommer til skade!"
Tilbage til toppen Go down
Katarina

Katarina


Antal indlæg : 542
Join date : 26/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:16 am

"Tror du jeg vil adlyde Demacian scum?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Garen

Garen


Antal indlæg : 603
Join date : 28/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:18 am

"hvor vover du!" sagde Garen "Demacian er fantaktisk!! og ja! du vil adlyde!"
Tilbage til toppen Go down
Katarina

Katarina


Antal indlæg : 542
Join date : 26/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:19 am

"Hah!" fnøs Katarina "aldrig"
Tilbage til toppen Go down
Garen

Garen


Antal indlæg : 603
Join date : 28/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:27 am

"Jo, du vil!" Garen knytte hænderne
Tilbage til toppen Go down
Katarina

Katarina


Antal indlæg : 542
Join date : 26/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:28 am

"Nej jeg vil ej" svarede Katarina.

Pludselig lød der et HØJT fugleskrig og Anivia landede for fødderne af dem "hvad foregår der her?"
Tilbage til toppen Go down
Garen

Garen


Antal indlæg : 603
Join date : 28/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:32 am

Garen så på Anivia.
"du glorværdige lære" sagde Garen "katarina fra Noxus vil ikke ligge sig ned"
Tilbage til toppen Go down
Katarina

Katarina


Antal indlæg : 542
Join date : 26/10/15

Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:34 am

Anivia så strengt på hende "Katarina, du har værsegod at ligge dig ned og lave dine øvelser" sagde hun strengt

Katarina åbnede munden, så frustreret på Garen og så tilbage på fuglen "Garen vil heller ikke!!"

Anivia så på Garen. "Katarina, nu ligger du dig ned og ser død ud. Når Garen har genoplivet dig, så bytter i plads"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Førstehjælpskursus – Garen Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælpskursus – Garen   Førstehjælpskursus – Garen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Førstehjælpskursus – Garen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Førstehjælpskursus – VI
» Førstehjælpskursus – Sona
» Forhørstid - Garen
» Demacia? Pft.. - Garen
» Datenight - Garen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Skolen :: Udendørsarealer-
Gå til: