LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:20 pm

"hmm sejiuni er meget forsvarene så det er nok det største problem" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:21 pm

Han nikkede lidt, "hm ... jeg håber det går" sagde han tænktsom og smilte så, "det ville være en ret cool historie"
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:23 pm

"hvad mener du?" spurte ashe og holdte masken
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:26 pm

"well, at de fandt hinanden på trods af uenigheder imellem dem og sådan" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:33 pm

Ashe nikkede "sandt sandt" sagde hun og fniste ashe
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:34 pm

Ezreal smilte stort.
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:38 pm

"så hvorfor er du intersseret?" spurte ashe
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:40 pm

"oh, jeg kan godt lide at få par sammen" sagde han glad, "jeg tænkte man kunne have en helt lille matchmaker service" sagde han glad, "jeg skal bare lige finde ud af, hvem Jayce skal være sammen med, der er både Leona, Zyra og Cait ... og så er der Sejuani og VI, jeg tror de ville gå godt i spænd".
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:48 pm

Ashe så på ham og nikkede "hmm stakkels denne vi..." sagde ashe
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:49 pm

Ezreal smilte svagt, "nah, jeg tror de ville komme fint ud af det med hinanden" sagde han glad.
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:52 pm

"hvad slags person er denne vi da?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:53 pm

"hm ... hun er lidt skræmmende, og jeg tror hun er voldlig" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:55 pm

"hun?" spurte Ashe lidt overrasket og nikkede "hmm det lyder også som sej" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:59 pm

Han nikkede, "det var det jeg tænkte" sagde han glad.
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:01 pm

"held og lykke"sagde ashe
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:04 pm

"Tak" sagde han glad, "oh og jeg håber det kommer til at gå godt med dig og Tryndamere" sagde han og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:06 pm

Ashe smillede blidt "mange tak" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:09 pm

"Det er altså helt vildt fedt at hjan går her" sagde han glad, "og Aatrox går her også, det er så sejt!"
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:18 pm

Ashe nikkede svagt..."jeg ved ikke fra hvad jeg har hørt er han ikke en som man ville ha på skolen" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:22 pm

"jo jo" sagde Ezreal ivrigt, "har er vildt sej! han er en af de bedste sværdkæmpere jeg har set, og Tryndamere var den første modstander der ikke gav op mod ham!"
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:25 pm

Ashe smillede og nikkede "det er ikke en ting tryn gør" sagde hun med et gladt smil
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:27 pm

Han nikkede, "og det er vildt cool, jeg var inde og se kampen live, de var så awesome!"
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:29 pm

"hmm var du?" spurte ashe og smillede "også mig...ikke så heldigt med hans bror..." sukkede ashe
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:30 pm

Han rystede på hovedet, "nej, det var lidt trist" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:35 pm

ashe nikkede "og nu virker denne aatraox...lidt besat af Tryndamere" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe   så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
så ... hvad er historien bag de der piger - Ashe
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Nogle som piger kan lide //Katarina//
» Er du her.. - Ashe
» Mit værelse er værre end dit! - Ashe
» Soooooo.. Who's the bunny? - Ashe
» Så.. talte med Talon.. - Ashe

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Opholdsstuerne-
Gå til: