LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Garen

Garen


Antal indlæg : 603
Join date : 28/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:01 pm

Sted: Jarvan, Xin Zhao og Garen's værelse
kl 16.
Rækkefølge:
Garen
Jarvan VI
Xin Zhao
Lux


Garen sad på en kontor stol. Han Havde lige fortalt Xin Zhao og Jarvan, alt det der var sket mellem Lux og Ezreal, fra Garen's synesvinkel.
"..også flygte ham ind på hans område!" sagde Garen. "Jeg ved ikke hvad der er godt af hende.." han rystet på hovedet. "Hun snakker med fjenden!!"
"jeg er glad for at i kan være her og tage snakken med mig sammen med hende" han smilet til dem. "i er sådan nogle gode folk"
Tilbage til toppen Go down
Jarvan IV

Jarvan IV


Antal indlæg : 298
Join date : 26/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:05 pm

Jarvan nikkede alvorligt "disse nyheder chokere mig! Men bare rolig, med Demacias samlede styrke skal vi nok få hjulpet din kære søster tilbage på rette vej!"
Tilbage til toppen Go down
Xin Zhao

Xin Zhao


Antal indlæg : 199
Join date : 30/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:08 pm

Xin Zhao nikkede i enighed med Jarvan, "Du har helt ret Sir, og du gjorde klogt i at komme til os med det Garen"
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:11 pm

Lux banket på Garen's værelse dør. han ville kerne tale med hende hun, så her var hun og vente på at hun måtte komme ind..
Tilbage til toppen Go down
Garen

Garen


Antal indlæg : 603
Join date : 28/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:14 pm

Der blev banket på døren døren.

"hun er her nu!" sagde Garen "okay, en af jer, åbner døren, jeg sidder med ryggen til, også drejer jeg mig langtsom rundt og siger 'jeg har ventet på dig'" sagde Garen "det skal nok blev godt." han vendet sig om.
Tilbage til toppen Go down
Jarvan IV

Jarvan IV


Antal indlæg : 298
Join date : 26/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:18 pm

"Xin Zhao, kom med om bag døren og ikke noget med af fnise!" beordrede Jarvan og listede sig hurtigt om bag døren "du åbner den på 2! 1, 2!"
Tilbage til toppen Go down
Xin Zhao

Xin Zhao


Antal indlæg : 199
Join date : 30/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:19 pm

Xin Zhao fulgte lydigt med Jarvan. Han åbnede døren.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:24 pm

Lux gik ind af døren da den blev åbent.
"du ville tale med mig?" sagde hun og stoppet op da hun var midt inde i rummet. Hun synet der var en underlig stemning..
Tilbage til toppen Go down
Garen

Garen


Antal indlæg : 603
Join date : 28/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:25 pm

Garen vende sig langsomt om. "jeg har vendet på dig" han så hen på hende.
Tilbage til toppen Go down
Jarvan IV

Jarvan IV


Antal indlæg : 298
Join date : 26/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:26 pm

Jarvan lukkede døren bag hende.
Tilbage til toppen Go down
Xin Zhao

Xin Zhao


Antal indlæg : 199
Join date : 30/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:27 pm

Xin Zhao stod tavst ved hans side og så alvorligt på Lux.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:31 pm

Lux blev overrakset og utrykt over se Xin Zhao og Jarvan. Hun vinket kort til dem.

"ja.. jeg er her??" sagde Lux "hvad var det ud ville tale om?"
Tilbage til toppen Go down
Garen

Garen


Antal indlæg : 603
Join date : 28/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:33 pm

Garen så dømmende å Lux.
"jeg vil tale om din opførelse" sagde han "den er være meget skuffende"
Tilbage til toppen Go down
Jarvan IV

Jarvan IV


Antal indlæg : 298
Join date : 26/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:35 pm

Jarvan rettede sig op og så alvorligt, tavst og dømmende på Lux.
Tilbage til toppen Go down
Xin Zhao

Xin Zhao


Antal indlæg : 199
Join date : 30/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:35 pm

Xin Zhao nikkede, "meget skuffende" gentog han.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:41 pm

Lux så rundet på dem. "hvad har jeg da gjort??" sagde Lux og var næsten ved at græde..
Tilbage til toppen Go down
Garen

Garen


Antal indlæg : 603
Join date : 28/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:44 pm

"det tror jeg nok godt du ved!" sagde Garen hårdt til hende "du er ved at komme på afveje"
Garen så hen på Xin Zhao og Jarvan for at se om de var enig med ham
Tilbage til toppen Go down
Jarvan IV

Jarvan IV


Antal indlæg : 298
Join date : 26/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:44 pm

"Lux, hvad er reglerne om at snakke med fjenden?" spurgte Jarvan alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Xin Zhao

Xin Zhao


Antal indlæg : 199
Join date : 30/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:45 pm

Xin Zhao nikkede, Jarvan havde sagt alt hvad der skulle siges.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:47 pm

Lux så helt fortabt ud. "man skal ikke snakke med dem" sagde lux lavt. "men...."
Tilbage til toppen Go down
Garen

Garen


Antal indlæg : 603
Join date : 28/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:48 pm

"der er ikke noget der hedder men her!" sagde Garen og led armene over kros
Tilbage til toppen Go down
Jarvan IV

Jarvan IV


Antal indlæg : 298
Join date : 26/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:51 pm

"Lux, der er ikke kun talen om snak. Garen siger han så jer kysse!" udbrød Jarvan.
Tilbage til toppen Go down
Xin Zhao

Xin Zhao


Antal indlæg : 199
Join date : 30/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:52 pm

Xin Zhao nikkede, "og han har fortalt os om denne dreng" sagde han og så utilfreds ud.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:56 pm

"han er rigtig sød!" sagde Lux og sendt Garen nogle hundhvalpe øjne. "jeg er ikke slem!"
Tilbage til toppen Go down
Garen

Garen


Antal indlæg : 603
Join date : 28/10/15

Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:58 pm

"du skal kigge sådan på mig" sagde Garen og så væk. "i kyssede, det kan du ikke løbe fra."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//   Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad har du gjort Lux //Jarvan IV, Xin Zhao, Lux//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Hvilket kamera? - Ekko, Viktor, Jayce, Sarah, Caitlyn, Xin Zhao, Jarvan
» Xin Zhao, jeg har en overraskelse! - Xin Zhao
» Hvad har du gjort ved Caitlyn?! - Viktor
» Godt job deres majestæt - Jarvan
» Værelse 16! FOR DEMACIA?!?!?! – Garen, Xin Zhao

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: