LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Like a virgin - Miss Fortune

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:09 pm

Tid: 19:00
Sted: et lille, sjældent brugt grupperum for enden af gangen
Omgivelser: Et lille lokale, en bærbar på et bord foran en sofa

Caitlyn havde siddet snugglet op i et tæppe i sofaen og set Lovestruck, men nu hvor musikken var startet kunne hun ikke sidde stille. Hun var hoppet op og begyndt at danse. Hun havde set filmen nok gange til næsten at kunne koreografien udenad. Hun kastede håret tilbage og sang imens hun dansede
”Hoo! Like a virgin,
Touched for the very first tiiiiiiiiiiiime…
Like a viiiiiiiiirgin,
when your heart beats… next to mine!”
Tilbage til toppen Go down
Miss Fortune

Miss Fortune


Antal indlæg : 548
Join date : 27/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:16 pm

Miss Fortune kom gående ned ad gangen, da hun hørte noget der fangede hendes opmærksomhed. Inde fra et af rummene var der nogen der sang 'like a virgin', en sang hun kun kendte fordi den var med i en af hendes yndlings musicals. Nysgerrigt gik hun hen og åbnede døren til rummet.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:20 pm

Caitlyn var godt igang med sin dans, da døren gik op og hun stivnede.................. så mod kvinden i døren.
Tilbage til toppen Go down
Miss Fortune

Miss Fortune


Antal indlæg : 548
Join date : 27/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:22 pm

Miss Fortune fik øje på en smuk, brunhåret pige, der ganske rigtigt stod og dansede til Lovestruck. "Hey" sagde hun og smilede til hende, "Er det en lukket fest, eller må jeg også deltage?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:24 pm

"Eh" Caitlyn rødmede og skyndte sig at stille sig normalt. "Det kan næppe kaldes en fest, jeg var bare igang med.." hun skævede mod bærbaren og satte filmen på pause "..en workout"
Tilbage til toppen Go down
Miss Fortune

Miss Fortune


Antal indlæg : 548
Join date : 27/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:26 pm

Miss Fortune hævede et øjnbryn, "så det var ikke de søde toner fra Lovestruck jeg hørte? sjovt det kunne jeg ellers have svoret på ..."
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:28 pm

Caitlyn så overrasket på Miss Fortune "du kender Lovestruck?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Miss Fortune

Miss Fortune


Antal indlæg : 548
Join date : 27/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:30 pm

Hun nikkede, "Det gør jeg" sagde hun og grinte.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:31 pm

Caitlyn så mistroisk på hende "du lød som om du kunne lide den..?"
Tilbage til toppen Go down
Miss Fortune

Miss Fortune


Antal indlæg : 548
Join date : 27/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:35 pm

Miss Fortune sænkede stemmen, "Hvis sandheden skal frem så, ja ..."
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:37 pm

"Oh" Caitlyn så lidt på hende... hun skævede til filmen og tilbage til Fortune ".. hvis du vil se med, så luk døren og kom. Der er plads i sofaen" tilbød hun.
Tilbage til toppen Go down
Miss Fortune

Miss Fortune


Antal indlæg : 548
Join date : 27/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:40 pm

Miss Fortune grinte til hende, "Cool, det vil jeg gøre" sagde hun, lukkede døren og satte sig i sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:40 pm

Caitlyn tændte filmen og satte sig tilbage i sofaen. Ikke mere sang og dans for nu. "Normalt synes folk den her slags film er... hrm, ja" hun skævede mod Miss Fortune.
Tilbage til toppen Go down
Miss Fortune

Miss Fortune


Antal indlæg : 548
Join date : 27/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:43 pm

Miss Fortune sukkede, "ja, det er også en byrde jeg har måtte bære"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:44 pm

Caitlyn smilede svagt og vendte blikket tilbage mod filmen "mit navn er Caitlyn"
Tilbage til toppen Go down
Miss Fortune

Miss Fortune


Antal indlæg : 548
Join date : 27/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:45 pm

"Miss Fortune, Sarah til mine venner" sagde hun og tippede sin hat til hende.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:47 pm

"Miss Fortune?" sagde Caitlyn overrasket og klukkede lavt "det er nok det... ja, i mangel på bedre ord, sejeste efternavn jeg nogensinde har hørt"
Tilbage til toppen Go down
Miss Fortune

Miss Fortune


Antal indlæg : 548
Join date : 27/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:49 pm

Miss Fortune smilte stort til hende, hun kunne godt lide Caitlyn, "Mange tak" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:51 pm

Caitlyn smilede og betragtede hende lidt ".. jeg kan godt lide din hat" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Miss Fortune

Miss Fortune


Antal indlæg : 548
Join date : 27/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:54 pm

Miss Fortune så på hende og kiggede på hendes hat, "En kvinde efter mit eget hjerte, god smag i film, god smag i hatte"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:56 pm

"Dårlig smag i film er jeg bange for" sagde Caitlyn og smilede til hende "så snart musikken spiller og der er et tilpas stort kærlighedsplot, så er jeg soldt" hun rettede på sin hat "det sidste kan jeg ikke erklære mig uenig i"
Tilbage til toppen Go down
Miss Fortune

Miss Fortune


Antal indlæg : 548
Join date : 27/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:59 pm

Miss Fortune smilede stort, "så er vi to, jeg har endda set, og nyt, high school musical op til flere gange"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 9:00 pm

"Ah, Highschool musical" sagde Caitlyn med et sageligt smil "we're breaking freeeee~"
Tilbage til toppen Go down
Miss Fortune

Miss Fortune


Antal indlæg : 548
Join date : 27/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 9:03 pm

"We'ra sooooaring, flyiiiing" fortsatte Miss Fortune.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 9:04 pm

"There's not a stare in heaven that we can't reaaach" sang hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Like a virgin - Miss Fortune Empty
IndlægEmne: Sv: Like a virgin - Miss Fortune   Like a virgin - Miss Fortune Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Like a virgin - Miss Fortune
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Skolen :: Fælleslokaler-
Gå til: