LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Her er jeg så igen - Tryndamere

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 7:47 pm

Sted: Freljords opholdstue
Tid: 13:08
Omgivelser: folk i opholdstuen

Ezreal så sig bekymret om i opholdstuen, indtilvidere havde han været heldig og undgået at møde Lissandra igen, men man kunne aldrig være for forsigtig.
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 7:48 pm

Tryndamere sad i opholdsstuen og slappede af.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 7:53 pm

Ezreal fik øje på Tryndamere. *wow!*. Han gik hen mod ha og satte sig på en stol tæt ved, "Hey!".
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 7:55 pm

"Hm?" Tryndamere løftede blikket og så på Ezreal... han var ikke her fra. "Hey?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 7:56 pm

"Jeg er en stor fan!" sagde han ivrigt, "Jeg havde hørt rygter om at du gik på skolen, og wow det viste sig at være sandt!"
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 7:58 pm

Tryndamere kunne ikke lade være med at smile og satte sig lidt mere ret op og smilede "nå ja, altid rart at møde en fan"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 7:59 pm

Ezreal smilte stort, "du er så sej!" sagde han enthusiastisk, "dine kampe er nogen af de bedtse jeg har set" fortsatte han.
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:00 pm

Tryndameres smil voksede "ja?" sagde han og så på ham "hvilke er dine yndlings?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:03 pm

Ezreal overvejede det lidt, før han remsede nogle kampe op og sluttede med, "oh ja, også den der var her sidst i juli", det var kampen mod Aatrox han tænkte på.
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:04 pm

Tryndameres ansigt formørkedes og han nikkede "det var også mit livs hårdeste kamp" sagde han og så frem for sig med et fjernt blik "hvor jeg besejrede døden"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:05 pm

Ezreal nikkede, "Jaer, det var vildt sejt!" sagde han ivrigt.
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:06 pm

Tryndamere nikkede langsomt "det var en hård kamp" sukkede han "men uanset hvordan man ser på det, så kom jeg ud af kampen stærkere og med et mørkere hjerte"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:07 pm

Ezreal nikkede, "ja, det må have været hårdt ..." sagde han, "... og jeg har hørt han går her på skolen nu?"
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:08 pm

Tryndamere sukkede frustreret "han har snydt sig ind på mit værelse!" udbrød han vredt "først går han efter min familie, så prøver han at slå mig ihjel og nu bor han hos mig for at forlænge min evige tortur! Han vil ikke give op før han ser mig knækket, men det skal ikke ske!"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:10 pm

Ezreal nikkede og havde lært lidt af sin sidste samtale, "uh ... det lyder hårdt ..." sagde han, "Det må være forfærdeligt sådan at skulle dele værelse med ham?"
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:11 pm

"Hrmf, ikke så forfærdeligt som han ønsker. Jeg skal nok vise ham, jeg dropper ikke ud" sagde han bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:13 pm

Ezreal nikkede og kunne ikke lade være med at smile svagt, "lige meget hvad?" spurgte han interesseret.
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:13 pm

"Ligemeget hvad!" sagde Tryndamere bestemt
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:15 pm

Ezreal nikkede, "Awesome!" sagde han glad, han måtte fortælle Cait at hun ikke skulle være bekymret for at skræmme ham væk.
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:15 pm

Tryndamere nikkede bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:17 pm

Ezreal smilede, "Det var heldigt, har han ... gjort noget meget slemt endnu?"
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:18 pm

Tryndamere overvejede det "han... jeg er ikke sikker, men jeg er ret sikker på han stod bag flaskehalsen peger på!" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:20 pm

"uuh, i legede flaskehalsen peger på! det gjorde vi også" sagde Ezreal glad.
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:21 pm

Tryndamere lavede en grimasse "men det var skrækkeligt! Jeg mener jeg er forlovet med Ashe, jeg endte med at skulle snave med hendes ene ærkerival, blive kysset af hendes anden ærkerival og tilmed også kysse Aatrox! Det var forfærdeligt!"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 8:23 pm

Ezreal nikkede lidt, "huh ... det lyder ikke helt så sjovt som vores" sagde han, "... vi har heller ikke så mange ærkerivaler ... men det har i?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Her er jeg så igen - Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: Her er jeg så igen - Tryndamere   Her er jeg så igen - Tryndamere Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Her er jeg så igen - Tryndamere
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Æh, hej igen... - VI, Caitlyn
» Nu det jul igen - Veigar
» Karoke igen? - Talon
» Trøst - Tryndamere
» Hej værelseskammerat! - tryndamere

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Opholdsstuerne-
Gå til: