LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Skydeøvelser - Lucian

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Lucian

Lucian


Antal indlæg : 59
Join date : 28/10/15

Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skydeøvelser - Lucian   Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:34 pm

"det sindssyg hus Demacia" sagde Lucian og sukket. "dig?" hun så på hende
Tilbage til toppen Go down
Miss Fortune

Miss Fortune


Antal indlæg : 548
Join date : 27/10/15

Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skydeøvelser - Lucian   Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:35 pm

Miss Fortune grinte, "jeg er fra Bilgewater, muligvis det kedeligste hus" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Lucian

Lucian


Antal indlæg : 59
Join date : 28/10/15

Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skydeøvelser - Lucian   Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:38 pm

"vi kan godt bytte, hvis du vil" sagde Lucian med til smil
Tilbage til toppen Go down
Miss Fortune

Miss Fortune


Antal indlæg : 548
Join date : 27/10/15

Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skydeøvelser - Lucian   Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:38 pm

Miss Fortune grinte, "Har i alkohol inde ved jer?"
Tilbage til toppen Go down
Lucian

Lucian


Antal indlæg : 59
Join date : 28/10/15

Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skydeøvelser - Lucian   Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:42 pm

Lucian tænkte sig om. Det hvis han ikke, han havde aldrig set nogle af dem der borde der drikke. "nu når jeg tænker mig om, så tror jeg faktisk ikke vi har sådan noget"
Tilbage til toppen Go down
Miss Fortune

Miss Fortune


Antal indlæg : 548
Join date : 27/10/15

Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skydeøvelser - Lucian   Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:43 pm

Miss fortune sukkede, "så bliver jeg nok nødt til at takke nej, det har vi trods alt" sagde hun, "Men hvis du er interesseret, har vi en ledig seng på mit værelse"
Tilbage til toppen Go down
Lucian

Lucian


Antal indlæg : 59
Join date : 28/10/15

Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skydeøvelser - Lucian   Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:47 pm

"Det tror jeg, at jeg godt kunne tænke mig at sige ja til" sagde Lucian og tænkte på sit eget fuckt op værelse
Tilbage til toppen Go down
Miss Fortune

Miss Fortune


Antal indlæg : 548
Join date : 27/10/15

Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skydeøvelser - Lucian   Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:49 pm

Hun smilte til ham, "værelse 10, kom forbi anytime"
Tilbage til toppen Go down
Lucian

Lucian


Antal indlæg : 59
Join date : 28/10/15

Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skydeøvelser - Lucian   Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 11:48 am

"Nu må du ikke blive overrakset når jeg kommer" sagde Lucian.
Tilbage til toppen Go down
Miss Fortune

Miss Fortune


Antal indlæg : 548
Join date : 27/10/15

Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skydeøvelser - Lucian   Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 11:59 am

Miss Fortune smilede stort, "Tro mig, du kan ikke komme på et dårligt tidspunkt"
Tilbage til toppen Go down
Lucian

Lucian


Antal indlæg : 59
Join date : 28/10/15

Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skydeøvelser - Lucian   Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:04 pm

Lucian nikkede. han så så udover skydebanen. Han synes det var ret hyggeligt at sidde sammen med hende. Så tænkte han tilbage på sin tid sammen med Senna...
Han fik et seriøst ansigtudtryk. han rejste sig op, "jeg må vinder med min træning" sagde han og gik hen til skydebane.
Tilbage til toppen Go down
Miss Fortune

Miss Fortune


Antal indlæg : 548
Join date : 27/10/15

Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skydeøvelser - Lucian   Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:07 pm

Miss Fortune sukkede svagt og så efter ham, så rejste hun sig også og gik over for at træne.
Tilbage til toppen Go down
Lucian

Lucian


Antal indlæg : 59
Join date : 28/10/15

Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skydeøvelser - Lucian   Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:10 pm

Lucian trænet i landtig.
Til sidst var han så udmattet at han ikke kunne stå op mere, så han satte sig ned, der for han stod.
Tilbage til toppen Go down
Miss Fortune

Miss Fortune


Antal indlæg : 548
Join date : 27/10/15

Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skydeøvelser - Lucian   Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:12 pm

Miss Fortune havde taget det lidt mere stille og roligt, "Det var imponerende" kommenterede hun.
Tilbage til toppen Go down
Lucian

Lucian


Antal indlæg : 59
Join date : 28/10/15

Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skydeøvelser - Lucian   Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:38 pm

Lucian så hen på hende. "men ikke godt nok" sagde han meget køligt
Tilbage til toppen Go down
Miss Fortune

Miss Fortune


Antal indlæg : 548
Join date : 27/10/15

Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skydeøvelser - Lucian   Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 06, 2015 7:11 pm

Miss Fortune hævede et øjnbryn, "..ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skydeøvelser - Lucian   Skydeøvelser - Lucian - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skydeøvelser - Lucian
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Værelse 14 - Lucian

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Skolen :: Udendørsarealer-
Gå til: