LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:03 pm

Zed sprang til siden, men blev ramt af et par af dem og landede på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:06 pm

Syndra kom op og flyve igen. Hun træk kniven ud af sin skulder. "her du kan få den igen" sagde hun og kastet den efter Zed.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:10 pm

Zed fik byttet plads med skyggen lige inden den ramte "interessant.."
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:14 pm

Syndra blev meget irriteret da kniven bare ramte hans skygge.
Syndra så hen der hvor Zed nu strå.

"fortæl mig ærligt" sagde Syndra meget koldt "vil du da lave det en førstehjælp halløj?"
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:19 pm

Zed sukkede tungt "nej" sagde han og rettede sig op "men jeg skulle jo have en undskyldning for en kamp"
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:37 pm

"en kamp har du fået." sagde Syndra. Hun fik kulder tilbage til sig. "Nu gider jeg ikke mere"
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:40 pm

Zed betragtede hende lidt "ok så"
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:42 pm

Syndra så på sin skylder. "du har fået mig til at bløde, og du er ikke dø i nu" sagde hun og grinte lidt "Du er stræk" hun så hen på Zed
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:46 pm

"Du ramte mig" sagde han og så ned af sig selv "det er længe siden nogen har ramt mig"
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 1:18 pm

Syndra smilede for sig selv. Selvfølgelig ramte hun ham.
"Jeg har tænkt mig at droppe det her førstehjælp, vil du med?" spurte hun "jeg får i hver fald ikke brug for det, jeg vil ikke lade nogle overleve." hun grinte for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 1:32 pm

Zed smilede svagt, stadig skjult bag masken "ok"
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 2:00 pm

"jeg havde tænkte mig at finde et sted at sidde, så jeg kunne kigge ned på alle dem der lavet de her øvelser" sagde Syndra
Hun fløj hen imod skolebygningen.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 3:23 pm

Zed fulgte efter hende
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 3:46 pm

"jeg tænker jeg vil sætte mig oppe på taget" sagde Syndra og kom hen til muren.

Hun fløj lidt op af den. "du kan vil godt følge med?" sagde hun drillende til Zed
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 4:09 pm

"Selvfølgelig" svarede Zed og fulgte med i bedste parkour stil.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 4:14 pm

Syndra fløj op på taget.
"imponerende" sagde hun "Det er sådan folk kommer rundt, hvis de ikke kan flyve" hun små lo
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 4:49 pm

Zed så mod hende og satte sig ned.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:40 pm

Syndra satte sig op kanten af taget. Hun så ude over folkene der var uden på græsset.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:59 pm

Zed sad også og så ud over folk.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 8:55 pm

Syndra sad og nød udsigten
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 05, 2015 11:47 am

Zed betragtede de mange elever, og det så ud som om de fleste var igang med at snave hinanden i gulvet frem for at øve.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 05, 2015 1:19 pm

Syndra så hen på Zed. Hun fandt han meget spænende. Hun kunne især godt lide hans maske.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 05, 2015 1:20 pm

Zed lagde mærke til at hun så på ham og vendte blikket imod hende.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 05, 2015 1:25 pm

"det er en meget interessant maske du har" sagde Syndra "til at skaber frygt i folk, eller til at gemme sit grimt ansigt?" det sidste sagde hun meget drillende
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 05, 2015 1:26 pm

Zed grinede dystert "det er ikke godt at vide"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Jeg gider ikke med ham! - Zac
» Huh, jeg er da ikke Lux? - Garen
» Det var ikke mig! - Aatrox
» Jayce er slet ikke så slem, hør! - VI
» Daten var ikke en succes - Evelynn-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Skolen :: Udendørsarealer-
Gå til: