LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 S p reller k! - Shuima

Go down 
5 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Malzahar

Malzahar


Antal indlæg : 117
Join date : 27/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:38 am

Sted: Shurimas opholdstue
Tid: 18:00
Omgivelser: Shurimas opholdstue, med stole og sofaer opstillet i en cirkel. Der var også nogle store siddepladser til voidmonstrene.
Rækkefølge:
Malzahar
Cho'gath
Sivir
Rek'sai
Amumu

Malzahar havde nu inviteret alle de folk han kunne finde og ventede på at de ankom.
Tilbage til toppen Go down
Chogath

Chogath


Antal indlæg : 175
Join date : 26/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:41 am

Chogath kom gånede mod fællesstuen " davs" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Sivir

Sivir


Antal indlæg : 903
Join date : 26/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:43 am

Sivir kom ind i stuen..................... selvfølgelig havde Rek'sai taget med, det var jo fantastisk. Hun stoppede op da hun kom ind i stuen og hendes blik faldt på endnu et kæmpe, lilla monster....... *sig det er løgn*
Tilbage til toppen Go down
Rek'sai

Rek'sai


Antal indlæg : 302
Join date : 27/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:45 am

Rek'sai havde glad fulgt med Sivir, da hun havde inviteret hende til legen, endelig var de begyndt at bonde. Hun så sig om i rummet og sagde glad, "Rrllrrlrlr!". Der var allerede to folk, en lilla fyr og en stor lilla fyr. Den lille lilla fyr havde en mindre lilla pige på skødet, men Rek'sai vidste godt at det var en voidling og derfor mere et kæledyr.
Tilbage til toppen Go down
Amumu

Amumu


Antal indlæg : 171
Join date : 26/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:51 am

Amumu kom forsgitgit ind til gruppen efter han havde hørt at der ville være en fælles leg fra nogle af de andre og stilte sig usikkert mellem de meget højere medlmer
Tilbage til toppen Go down
Malzahar

Malzahar


Antal indlæg : 117
Join date : 27/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:52 am

Malzahar smilede og vinkede til dem, "Godt i kunne komme" sagde han, "Bare tag plads rundt omkring, så tænkte jeg vi tager en omgang s eller k?"
Tilbage til toppen Go down
Chogath

Chogath


Antal indlæg : 175
Join date : 26/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:53 am

Chogath smillede blidt til alle de imødekommende "det lyder fint til mig" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Sivir

Sivir


Antal indlæg : 903
Join date : 26/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:55 am

"..............." Sivir kiggede på gruppen. Den eneste "normale" fyr i gruppen, sad med en af monstrene på skødet. Var det en mumie? Åh gud, hun kunne måske stadig nå at stikke af....
Tilbage til toppen Go down
Rek'sai

Rek'sai


Antal indlæg : 302
Join date : 27/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:57 am

"Rllrrlrrl" sagde Rek'sai i enighed med Cho'gath og puffede så Sivir hen mod en af stolene. Den stakkels pige stod helt stille, hun var nok genert.
Tilbage til toppen Go down
Amumu

Amumu


Antal indlæg : 171
Join date : 26/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:59 am

Amumu nikkede "ø-øhm ok..." sagde Amumu lavt og næsten uhørligt og gik mod en af stolene
Tilbage til toppen Go down
Malzahar

Malzahar


Antal indlæg : 117
Join date : 27/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 1:02 am

"Godt så, hvis alle er enige" sagde Malzahar, "Skal vi så ikke bare gå i gang? s eller k ... Cho'gath?" spurgte han. "hvem var dit første crush?"
Tilbage til toppen Go down
Chogath

Chogath


Antal indlæg : 175
Join date : 26/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 1:04 am

Chogath grinte pinligt berørt "joo der var den her pige jeg mødte da jeg var yngere men hun løb skrigene væk da jeg ville snakke med hende..." sagde han stille...men så på sivir "men nok om sivir var det?" spurte chogath og så på hende "fortæl os om dit første crush?" spurte han
Tilbage til toppen Go down
Sivir

Sivir


Antal indlæg : 903
Join date : 26/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 1:09 am

Sivir stivnede da Rek'sai skubbede hende over i cirklen. Ok. Monstret ville have hende der. Hun så chokeret på Cho'gath da han talte?....................... og endnu mere chokeret da han talte til hende. Hun så på de forskellige væsner i gruppen. "Da jeg var ung, var der en fyr i min børnehave jeg byggede sandslotte med. Han havde en pæn skovl og jeg pæn frisyre og jeg synes vi passede sammen" sagde hun så og så på Malzahar "s eller k?"

Hun havde MANGE spørgsmål hun gerne ville stille den mand! ... men ingen i det her selskab. "Ok, hvordan kæmper du?"
Tilbage til toppen Go down
Rek'sai

Rek'sai


Antal indlæg : 302
Join date : 27/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 1:10 am

"Rrrlrlr" sagde Rek'sai trøstende til Cho'gath.
Tilbage til toppen Go down
Amumu

Amumu


Antal indlæg : 171
Join date : 26/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 1:12 am

Amumu nikkede og kendte også følesen af folk der løb fra sig,,,
Tilbage til toppen Go down
Malzahar

Malzahar


Antal indlæg : 117
Join date : 27/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 1:14 am

"Jeg trækker på the voids kræfter" sagde han og kløede Voidling bag øret.
Tilbage til toppen Go down
Chogath

Chogath


Antal indlæg : 175
Join date : 26/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 1:17 am

Chogath så på Reksai "RrrrrRrllllr"
Tilbage til toppen Go down
Sivir

Sivir


Antal indlæg : 903
Join date : 26/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 1:19 am

"Selvfølelig.." sagde Sivir. Aha. De var alle sammen freaks.
Tilbage til toppen Go down
Rek'sai

Rek'sai


Antal indlæg : 302
Join date : 27/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 1:21 am

"Rrlrlr" svarede REk'sai. Hun så på amumu, "rlrlrrrlr" sagde hun. Malzahar oversatte, "s eller k, lille mummie?". Rek'sai tænkte lidt, "rrlrlrrr?". Malzahar oversatte igen, "har du nogensinde været forelsket, hvis ja, i hvem?".
Tilbage til toppen Go down
Amumu

Amumu


Antal indlæg : 171
Join date : 26/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 1:25 am

Amumu...bed sig i læben "j-jeg kan ikke huske noget fra før jeg døde så jeg ved det ikke...." sagde amumu stille... og så tøvende på reksai "r-reksai s p eller k?" spurte han lavt og da han fik at vide hun svarede s "h-hvad kan du godt lide at lave i din fritid?" spurte han
Tilbage til toppen Go down
Malzahar

Malzahar


Antal indlæg : 117
Join date : 27/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 1:25 am

Malzahar så lidt overraskede på Amumu, han var død?
Tilbage til toppen Go down
Chogath

Chogath


Antal indlæg : 175
Join date : 26/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 1:27 am

Chogath så lidt overrasket på amumu
Tilbage til toppen Go down
Sivir

Sivir


Antal indlæg : 903
Join date : 26/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 1:28 am

"......................" Sivir så på Amumu. Hun hørte virkelig ikke til her.
Tilbage til toppen Go down
Rek'sai

Rek'sai


Antal indlæg : 302
Join date : 27/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 1:34 am

"Rlrlrlrlll" svarede Rek'sai, "hun siger hun godt kan lide at grave i sand og jage kameler" fortalte Malzahar. "Rlrlrrlr" fortsatte Rek'sai, "og ellers har hun en stensamling".
Tilbage til toppen Go down
Amumu

Amumu


Antal indlæg : 171
Join date : 26/10/15

S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 1:36 am

Amumu smillede forsigtigt til Reksai
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





S p reller k! - Shuima Empty
IndlægEmne: Sv: S p reller k! - Shuima   S p reller k! - Shuima Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
S p reller k! - Shuima
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Opholdsstuerne-
Gå til: