LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum   Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:49 pm

"aha" sagde Braum og holdt endnu engang øjenkontakt med Aatrox med hævede øjenbryn "så hvordan skal jeg overtale hende til at gå med mig i byen imorgen"
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum   Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:00 am

"Bare spørg hende, hun er så sød" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum   Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:02 am

Aatrox mumlede videre og rykkede sig om muligt endnu tættere på Tryndamere.
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum   Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:03 am

"det vil jeg gøre så" sagde Braum og trak på skuldrene, måske var det ikke rigtig noget han skulle blande sig i?
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum   Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:07 am

Tryndamere smilede til Braum "du er en god mand, pas på min øjesten"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum   Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:08 am

Aatrox brummede utilfredst.
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum   Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:11 am

"op med humøret Aatrox" sagde Braum med et smil "idag fester vi og imorgen kæmper vi! for sjov selvfølgelig... har jeg nogensinde fortalt jer om den gang jeg dræbte en drage?" spurgte han så
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum   Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:14 am

"En drage?" Tryndamere så interesseret på ham "fortæl!"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum   Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:16 am

Aatrox lyste lidt op ved udsigten til kamphistorier og så interesseret på ham.
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum   Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:20 am

"det var på en af mine mange vandre ture og pludselig ser jeg et fort på en klippe i flammer!" sagde braum imens hans håndbevægelser næsten væltede han tønde. "jeg kome løbende op så hurtigt jeg kunne og så en drage komme flyvende oppe fra, som den fløj ned forbi mig råbte jeg en mægtig udfordring og den landede lige foran mig!"
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum   Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:20 am

Tryndamere sad og lyttede intenst efter!
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum   Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:22 am

Aatrox lyttede også, og lagde sit hoved på Tryndameres skulder.
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum   Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:29 am

"som bæstet åbnede sin kæmpe mund slyngede jeg mit troværdige skjold op foran mig og gik hen imod den med bestemte skridt, jeg vandre imod flammehavet i hvad der føltes som timer, men til sidst stoppede det og til min forbløffelse og også dragens!" grinede Braum "havde jeg fået skubbet skjoldet helt op i munden på den, den kæmpede fibrilsk for at få skjoldet ud og som jeg så til begyndte den mave at opspiles på grund af flammerne der ikke kunne komme ud" som i nok kan gætte var det ikke den reneste dragedød nogensinde grinte Braum som han afsluttede sin historie
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum   Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:30 am

Tryndamere grinede og skålede på hans vegne "en rigtig kriger!"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum   Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:34 am

Aatrox grinte også, "En smuk historie!"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum   Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Den bedste plan - Tryndamere
» Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum
» Hej værelseskammerat! - tryndamere
» Trøst - Tryndamere
» Her er jeg så igen - Tryndamere

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Uden for skolen :: Byen-
Gå til: