LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Den kvinde?!?! - Viktor

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 7:59 pm

"Hvad.. høre du ikke efter, hun er en kriminel fra gaden!" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 8:02 pm

"Altså, en forkert samfundsklasse" svarede han irriteret, "og sådan nogle fortjener ikke flere chancer ... og det går slet ikke at folk som jeg mænger jer med dem"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 8:04 pm

Han så frustreret ud "hun stjæler!!"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 8:05 pm

"Gør hun stadig det?" spurgte han, "og ved Caitlyn det?"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 8:06 pm

"..." Jayce så frustreret ud "jeg ved ikke om hun gør mere... Caitlyn ved det..."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 8:07 pm

"Så stol på at Caitlyn selv kan afgøre om hun er en hun vil være sammen med" sagde han frustreret, "og hvis de er sammen. er der vel en god sandsynlighed for at hun ikke gør det mere?"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 8:08 pm

"..." Jayce stod et øjeblik og overvejede det....
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 8:08 pm

Viktor betragtede ham imens.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 8:09 pm

".. måske .." svarede han så langsomt.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 8:10 pm

Viktor nikkede, "Jeg har svært ved at forestille mig Caitlyn være sammen med en der bryder loven" han tøvede lidt, "øhm ... det passer i hvert fald ikke med hvad jeg har hørt om hende ..."
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 8:11 pm

Jayce sukkede svagt ".. måske...." han tog sig til hovedet og satte sig tungt på bænken ".. jeg har måske ikke været helt objectiv...VI hader mig virkelig"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 8:13 pm

Viktor nikkede lidt klappede ham på skulderen, "det er jo svært at forstå .."
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 8:20 pm

"..." Jayce åbnede øjnene "jeg prøvede at være høflig da jeg mødte hende, men hun hadede mig fra første blik og har kun gjorde det værre siden... og hun brød sig ikke om Caitlyns tebord og gjorde hende irritabel og så var hun bare meget hurtigt en jeg ikke brød mig om.."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 8:27 pm

Viktor nikkede lidt, "Ja, sådan er det med nogen folk" han klappede ham lidt på skulderen, "men jeg tror Caitlyn er blevet ret glad for hende ..."
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 8:28 pm

Jayce sukkede tungt ".. men hvad hvis nu det er homonerne der taler?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:17 pm

Viktor sukkede, "du bliver nok bare nødt til at stole på hun selv kan bedømme det ... desuden, hvad er det værste der kunne ske?"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:20 pm

Jayce så op i himmelen "... at hun ikke passer ordenligt på hende og VI knuser hendes hjerte? Udnytter hende for at komme til hendes mors hextech... bruger hendes til sex, men stadig ser andre kvinder... får hende til at lave sine lektier for sig, stjæler hendes penge, lokker hende til at købe sig ting, udnytter hende.... jeg ved ikke" han tog sig til hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:23 pm

Viktor klappede ham trøstende på skulderen, "Cait klarer sig, selv hvis det værste skulle ske, hun er en stor pige"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:24 pm

"..." Jayce sukkede tungt "jeg er ikke sikker. Hun virker så stærk, men jeg har også talt med hende når hun pludselig ikke har været stærk og har haft brug for.. kaldte du hende lige Cait?" han så mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:26 pm

Viktor rømmede sig, "jamen så bliver du bare nødt til at være der for hende igen" sagde han og ignorerede spørgsmålet.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:27 pm

".. det var også det hun sagde, men.." Jayce så usikker ud.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:29 pm

Viktor nikkede, "lige præcis" sagde han, lettet over at Jayce så ud til at have glemt hans fejl før, "det skal nok gå"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:30 pm

".. hun vil ikke være min ven mere" sagde Jayce pludselig.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:32 pm

Viktor så bekymret på ham, "oh ..." han tøvede lidt, "... måske hvis du siger undskyld?"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:34 pm

Jayce så på ham med tvivlende øjne "virkelig?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den kvinde?!?! - Viktor   Den kvinde?!?! - Viktor - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Den kvinde?!?! - Viktor
Tilbage til toppen 
Side 3 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» En fuld Viktor - Viktor
» Hej Viktor - Viktor
» Tsk, robomand? - Viktor
» Spion! - Viktor
» Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Skolen :: Udendørsarealer-
Gå til: