LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere

Go down 
5 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Sejuani

Sejuani


Antal indlæg : 485
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:05 pm

Sted: Grupperum 2
Tid: 20:00
Rækkefølge:
Lissandra
Talon
Ashe
Tryndamere

Brevet sendt til Talon i Ashes navn:
Talon, jeg har ikke kunne få dig ud af hovedet. Jeg bliver nød til at se dig, snart. Mød mig i grupperum 2 klokken 8 i morgen.
Lystige hilsner Ashe


Sejuani stod og holdt vagt og sørgede for der ikke var nogen der kom ind som ikke skulle ind.
//Out, Sejuani er bare vagtpost//
Tilbage til toppen Go down
Lissandra

Lissandra


Antal indlæg : 103
Join date : 28/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:06 pm

Brevet sendt til Ashe i Talons navn:
Ashe min elskede. Jeg længes efter at se dig igen, jeg ved godt vi bliver nødt til at holde vores møder diskrete, men jeg kan simpelthen ikke leve længere uden det lys du kaster over min eksistens. Mød mig i grupperum 2 klokken 8 i morgen. Du ved hvem <3
- T
Tilbage til toppen Go down
Talon

Talon


Antal indlæg : 648
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:07 pm

"..." Talon trådte tøvende ind i grupperum 2 og så sig omkring. Han kunne ikke se Ashe og rynkede let brynene. Det her lignede hende ikke, men de havde ikke set hinanden noget tid.
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:11 pm

Ashe havde Talonx brev i lommen selv for ham lød det brev mærkelig men hun ville se om det virkelig var ham og kom ind i lokalet
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:16 pm

Tryndamere havde talt med Sejuani og var blevet instruereret i at vente ude for grupperum 2..?
Tilbage til toppen Go down
Lissandra

Lissandra


Antal indlæg : 103
Join date : 28/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:18 pm

Lissandra stod skjult i nærheden med et kamera.
Tilbage til toppen Go down
Talon

Talon


Antal indlæg : 648
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:26 pm

Talon så lidt lettet ud da Ashe kom ind "hey" hilste han
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:30 pm

"hey? du ved du kunne bare ha sendt en sms hvis du ville mødes?" mumlede hun med hævet øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:31 pm

Tryndamere stod udenfor og lyttede..?
Tilbage til toppen Go down
Lissandra

Lissandra


Antal indlæg : 103
Join date : 28/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:32 pm

Lissandra grinte ondt, det her skulle nok blive godt.
Tilbage til toppen Go down
Talon

Talon


Antal indlæg : 648
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:34 pm

Talon så et øjeblik overrasket ud "det... kunne jeg?" sagde han og rynkede brynene "men jeg var ikke sikker på at du ville se mig længere, så jeg var ikke sikker på om jeg burde kontakte dig.."
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:36 pm

Ashe sukkede svagt "mhmf...det var farligt at sende et brev" mumlede hun og satte sig på bordet
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:37 pm

Tryndamere lyttede undrende..?
Tilbage til toppen Go down
Lissandra

Lissandra


Antal indlæg : 103
Join date : 28/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:39 pm

*hehe*tænkte Lissandra, *forhåbentligt bliver der blod*.
Tilbage til toppen Go down
Talon

Talon


Antal indlæg : 648
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:39 pm

Talon rynkede brynene "en anelse, men jeg har sørget for ingen så det" sagde han og satte sig overfor hende.
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:42 pm

"så hvad sagde sejuani?" mumlede ashe og så tøvende på ham
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:43 pm

Tryndamere lyttede efter?
Tilbage til toppen Go down
Lissandra

Lissandra


Antal indlæg : 103
Join date : 28/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:44 pm

Lissandra sukkede, det tog godt nok lang tid.
Tilbage til toppen Go down
Talon

Talon


Antal indlæg : 648
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:45 pm

Talon sukkede svagt "hun kontakte mig og ville høre hvad vores forhold var... jeg fortalte hende at jeg er forelsket i dig, men at du er forlovet og ikke gengælder mine følelser" sagde han og betragtede hende.
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:47 pm

Ashe nikkede "godt godt..." sukkede hun lettet "det her er ved at blive farligt talon,," mumlede hun og tog sig til hovedet
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:47 pm

Tryndamere så overrasket ud da Talon sagde han var forelsket i Ashe og pressede øret mod døren!
Tilbage til toppen Go down
Lissandra

Lissandra


Antal indlæg : 103
Join date : 28/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:48 pm

Lissandra smilede svagt, nu skete der snart noget.
Tilbage til toppen Go down
Talon

Talon


Antal indlæg : 648
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:49 pm

Talon sukkede svagt "jeg ved det..." sagde han og betragtede hende "hvad er din løsning? At vi ikke ser hinanden mere?" spurgte han alvorligt "jeg elsker dig, jeg kan ikke holde ud jeg ikke ser dig"
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:50 pm

Ashe sukkede tungt og lagde hovedet mod hans skulder "jeg ved det ikke" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 6:52 pm

Tryndamere spærrede øjnene op, hvad?!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere
Tilbage til toppen 
Side 1 af 7Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» I'M BACK! - Ashe, Lissandra
» Så.. talte med Talon.. - Ashe
» Er du her.. - Ashe
» Hej værelseskammerat! - tryndamere
» Yo Talon?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Skolen :: Fælleslokaler-
Gå til: