LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere

Go down 
5 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:14 pm

"men det var jeg...og det er forståligt...vi er et ansejret ægteskab tryndamere...hvad er det vi har til fælles?" spurte hun og så tøvende på tryndamere
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:16 pm

Tryndamere så knust på hende "Ashe, hvad er det du siger? Jeg elsker dig! Jeg.. jeg vil dø for dig!"
Tilbage til toppen Go down
Talon

Talon


Antal indlæg : 648
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:17 pm

"Det ville jo løse problemet" sagde Talon.
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:22 pm

Ashe sendte et advarende blik til Talon "og jeg ville også for dig" sagde hun og nussede hans kind "du har været stor støtte for mig og jeg vil nødeigt se dig forsvinde ud af mit liv men jeg tror måske det er bedre hvis vi går hvert til sidt" sagde hun tøvende
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:27 pm

Tryndamere så helt knust på hende........... "d-det mener du ikke.. Ashe... du er mit livs kærlighed..."
Tilbage til toppen Go down
Talon

Talon


Antal indlæg : 648
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:28 pm

Talon sukkede svagt og så ud af vinduet... var Ashe overhovedet interesseret i ham? Hun virkede som om det var et resultat af at Tryndamere havde haft travlt.
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:31 pm

"ja men tryndamere jeg fortjerner dig ikke efter hvad jeg har gjort" sagde hun og så på ham med triste øjne
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:32 pm

"Du kan stadig få mig!" Tryndamere rejste sig op "jeg tilgiver dig!"
Tilbage til toppen Go down
Talon

Talon


Antal indlæg : 648
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:32 pm

Talon rullede med øjnene..
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:34 pm

"men jeg tilgiver ikke mig selv" sagde hun stille
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:37 pm

"Så..." han lukkede øjnene "det er jo ikke det, du vil hellere have den lille mand..." han vendte sig væk "jeg vidste ikke at jeg ikke tilfredsstillede dig.."
Tilbage til toppen Go down
Talon

Talon


Antal indlæg : 648
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:37 pm

Talon så på Tryndamere med smalle øjne.
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:39 pm

"det er ikke det Tryndamere..." hviskede hun og krammede ham tæt
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:41 pm

Tryndamere holdt Ashe tæt ind til kroppen og fik tåre i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Talon

Talon


Antal indlæg : 648
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:41 pm

Talon begyndte at have lidt dårlig samvittighed.
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:46 pm

Ashe trykkede ham ind til sig "jeg vil gøre alt for dig men jeg er ikke den rette for dig og det håber jeg at indse det med tid.." hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:47 pm

Tryndamere begravede ansigtet i hendes hår og snøftede
Tilbage til toppen Go down
Talon

Talon


Antal indlæg : 648
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:48 pm

"..." Talon rejste sig "jeg burde gå"
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:50 pm

Ashe så mod Talon og så mod ham og nikkede tøvende
Tilbage til toppen Go down
Tryndamere

Tryndamere


Antal indlæg : 593
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:52 pm

Tryndamere løftede hovedet og så ondt på ham "vi to er ikke færdige" sagde han vredt og trak sit sværd. Han så på Ashe med et ulykkeligt blik og forlod så lokalet!!

//out//
Tilbage til toppen Go down
Talon

Talon


Antal indlæg : 648
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:52 pm

"..." Talon sukkede svagt og tog sig til hovedet "hør.. Ashe, det er jeg ked af.."
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:56 pm

"nej det var min fejl ikke at tage snakke med ham før" sagde ashe stille og så bekymret mod tryn
Tilbage til toppen Go down
Talon

Talon


Antal indlæg : 648
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 11:58 pm

Talon gik over til hende "jeg.. hør hvis det er ham du vil have" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Ashe

Ashe


Antal indlæg : 589
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 18, 2015 12:01 am

"det er for sent nu" hviskede hun og lagde armene om sig selv "og jeg vil have dig" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Talon

Talon


Antal indlæg : 648
Join date : 26/10/15

So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 18, 2015 12:02 am

Talon hævede et øjenbryn, han var ikke helt sikker på at hun mente det. Han lagde en arm om hende..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere   So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
So in love - Lissandra, Talon, Ashe, Tryndamere
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» I'M BACK! - Ashe, Lissandra
» Så.. talte med Talon.. - Ashe
» Er du her.. - Ashe
» Yo Talon?
» Trøst - Tryndamere

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Skolen :: Fælleslokaler-
Gå til: