LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeOns Nov 25, 2015 11:57 pm

Sted: foran skolens kemilokale
Tid: 14:45

Elise hang på væggen tæt ved indgangen til kemilokalet. Hun havde en enkelt spiderling derinde, så den kunne rapportere til hende. Selv ventede hun på Jayce skulle forlade lokalet. Det var den sidste time på dagen, og hun regnede med at følge efter ham, til hvad end han lavede efter skole.
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:00 am

"Hey!" Draven fik øje på Elise og så på hende med smalle øjne "hvad sidder du og lure for?"
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:05 am

Elise hoppede hurtigt ned og drejede rundt, så hun stod med ansigtet mod Draven, "Lurer? Jeg lurer aldeles ikke" sagde hun fornærmet, "Jeg venter på at min klubaktvitet går i gang"
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:06 am

"Virkelig? Det der er kemilokalet, der er ingen aktiviteter idag" sagde han og lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:09 am

Elise pegede mod en tilfældig dør, "Jeg har møde derinde, men jeg regnede med nogle af de andre deltager havde kemi"
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:12 am

Draven så på døren og lyste så op i et smil "Oh? Jamen så kom med ind, den klub er jeg, selvfølgelig, leder af" sagde han og gik mod døren
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:14 am

Elise så kort overraskede på ham, men smilte så hurtigt sødt til ham, "Selvfølgelig" sagde hun og fulgte med ham. Hun sukkede indvendigt, nu skulle hun bruge eftermiddagen på et dumt klubmøde.
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:18 am

"Kom indenfor" sagde han og lukkede døren bag hende. Inde i lokalet var der fyldt billeder og plakater af Draven på ALLE vægge. Der var et par bløde sofaer sat op, et bord og en stol der var designet som en trone. Den tog Draven plads ved og så på Elise "resten af klubben kommer snart, lad os først se om du overhovedet er god nok til at være med her"
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:19 am

Elise så sig om, det her var skrækkeligt. "Hvor er det en imponerende udsmykning" sagde hun helhjertet, "hvad skal jeg gøre for at bevise at jeg er værdig?".
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:20 am

Draven pegede på sofaen til at hun skulle sætte sig "jeg tænker en lille quiz"
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:23 am

Elise satte sig, "En quiz? det lyder som en fortrindelig ide" sagde hun og smilte, "Jeg kan svare på hvad som helst"
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:24 am

"Ok, hvad er Dravens livret?" spurgte han alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:26 am

Elise betragtede ham lidt, "En stor, stærk, maskulin mand som dig, kan kun have en livret, bøf"
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:27 am

"Alt rødt kød ligger godt i maven, men bøf er en af dem" sagde Draven og nikkede "hvad er Dravens foretrukne våben?"
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:28 am

"Den er jo nem" sagde hun med et smil, "alle ved det er økser"
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:29 am

Draven smilede skævt "hvilken farve klæder Draven bedst?"
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:30 am

"Alle farver" svarede Elise med det samme, hun følte efterhånden at hun havde regnet ud hvilken type mand han var.
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:32 am

Draven grinede højt og nikkede tilfreds "godt så, en kvinde med forstand, det kan jeg lide. Du er godkendt. Så snart resten af fanklubben kommer bliver du indviet" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:33 am

Elise smilede, "Det glæder jeg mig umådeligt meget til"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:34 am

Ezreal bankede på døren ind til Draven-klubben, og trådte bagefter ind, "Hey" sagde han glad, "Jeg ser vi har fået et nyt medlem!"
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:37 am

"Det er rigtigt, Elise the spider Queen" præsenterede Draven "du har fået konkurrance knægt, hende her svarede rigtigt på alle spørgsmål og er bedre proportioneret"
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:39 am

Elise smilte til den lille lyshårede dreng. Et medlem ... hun var nu 50 % af Dravens fanklub ... hvad man ikke gjorde for penge ... "Hyggeligt at møde dig, du er ...?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:40 am

Ezreal grinte, "uf, så må jeg jo gøre mig endnu mere umage underskrifterne" sagde han, "Jeg hedder Ezreal, en fornøjelse"
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:43 am

Draven nikkede "godt, nu hvor vi alle er samlet, så kan vi komme igang med dagens dagsorden. Jeg modtog dette i morges.." sagde han og fandt en kuvert frem fra sin inderlomme "og der er nogle beslutninger der skal tages"
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:44 am

Elise prøvede at se interesseret ud, "aha, hvad drejer det sig om?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Skolen :: Gangene-
Gå til: