LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:45 am

Ezreal satte sig og så ivrigt på Draven, "ok, hvad skal besluttes?"
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:46 am

"December står for døren" sagde Draven og åbnede kuverten. Han tog en stak billeder ud og placerede dem forsigtigt på bordet "og jeg skal have opdateret mit facebook billede til et der passer til anledningen."
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:48 am

Elise så på billederne, de var alle sammen af Draven, meget mere af interesse var der ikke at sige om dem. Hun så over på Ezreal, "Det er svært, hvad tænker du?".
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 12:48 am

Ezreal så meget alvorligt på billederne, "hm ..." sagde han tænktsomt, der var jo ikke et dårligt i blandt dem, "de er jo alle fantastiske ..."
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 1:03 am

Der var i alt 10 fantastiske billeder af Draven (der rent faktisk var ret gode, da de var taget af en professionel fotograf og lys, make-up osv var som det skulle)

Billede 1: Draven i en rød julesweater med sit eget ansigt på brystet og ordene "Have a Draaaaaaaaaven christmas!"

Billede 2: Draven i bar overkrop og en nissehue sat skævt på hovedet og et frækt blink til kameraret

Billede 3: Draven i et julemandskostume, men åbenstående jakke og bar bryst nedenunder. Det falske skæg trukket ned og et blink til kameraret...

Billede 4: Draven i intet andet end et par røde boksershort med små gaver og ordene "I got a big gift for you", liggende på et isbjørneskin

Billdede 5: Draven i en rød julesweater med rensdyr, en nissehue og en guitar, imens han ser alvorligt og tænksomt frem for sig, som om han er i dybe filosofiske tanker

Billede 6: Draven klædt ud som en sexet nisse. Ja, en af de grønne amerikanske nisser, med en slikstok i munden og et frækt blik til kameraret

Billede 7: Draven i en blød lænestol, mørkegrøn sweater med julestjerner og en varm kop kakao i hånden... et rødt, stilfuldt halstørklæde om hans hals (sat tydeligt som fashion og ikke praktisk) imens han ser tænksomt frem for sig, dybt og filosofisk

Billede 8: Draven der ligner han lige er kommet ind af døren. En sort hue på hans hovedet, en fancy, stilet, sort vinterjakke, sorte vanter og sne på skuldrene, et frisk smil om læberne og røde kinder

Billede 9: Draven i julemandskostume, øverste knapper åbne og afslørende barbrystet, over skulderen en sæk hvor man kan se toppen af en pisk og et par håndjern stikke ud og i hånden en "naughty" liste.

Billede 10: Draven liggende på noget der lignet en sky, klædt ud som en sexet engel

Draven så på de mange billeder og nikkede til Ezreal. Det var jo umuligt!
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 1:06 am

Elise undgik lige at rulle med øjnene, "... det kan jeg virkelig ikke vælge" sagde hun, "De er alle så gode".
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 1:08 am

Ezreal sad i lang tid og kiggede, så trak han billede 1, 2, 4, 7 og 9, "hm ... selvom det er svært, tror jeg det her er dem jeg bedst kan lide".
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 1:10 am

Draven fjernede de ikke længere relevante billeder "Elise, hvad tænker du?"
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 1:12 am

Elise så på billederne og sukkede indvendigt, "det er svært, jeg tror jeg er mindre glade for de to" sagde hun og pegede tilfældigt på 4 og 7.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 1:13 am

"De er ellers så gode" sagde Ezreal, "Især det med isbjørnen" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 1:14 am

Draven nikkede alvorligt "men hvis vi fjerner dem, hvilket et af de tre så?" spurgte han i dybe tanker
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 1:15 am

Elise så på de sidste billeder, "Det er jo umuligt at vælge"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 1:16 am

Ezreal så splittet på dem, "uh! jeg har en ide!" udbrød han, "ok ok ... billede to som profilbillede, og så får vi de to andre trykt som postkorts!"
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 1:18 am

"Det er en FANTASTISK ide!" udbrød Draven triumferende.

Profilbillede: Billede 2: Draven i bar overkrop og en nissehue sat skævt på hovedet og et frækt blink til kameraret

Postkort:
Billede 1: Draven i en rød julesweater med sit eget ansigt på brystet og ordene "Have a Draaaaaaaaaven christmas!"

og

Billede 9: Draven i julemandskostume, øverste knapper åbne og afslørende barbrystet, over skulderen en sæk hvor man kan se toppen af en pisk og et par håndjern stikke ud og i hånden en "naughty" liste.
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 1:19 am

Elise så overraskede på Ezreal, han var virkelig engageret, "ja, en genial ide"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 1:19 am

Ezreal smilede smigret, "aw, tak, jeg gør mit bedste"
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 1:20 am

"Jeg tror nogen har fortjent en Draven stjerne" sagde Draven. Han gik over til en liste ned Ezreals navn og satte et klistermærke af en stjerne med sit eget ansigt ud for hans navn, hvor der i forvejen var to. Så skrev han Elise navn nedenunder.
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 1:40 am

Elise så forfærdet på listen, nu ville alle der kom ind i lokalet jo vide hun var med! *30.000 kr ... 30.00 kr* tænkte hun for sig selv og smilede til knægten, "tillykke"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 1:42 am

Ezreal smilte stort, "whuh! Så er det en for hvert møde, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 6:38 pm

"Det er det nemlig" sagde Draven og smilede anerkendene "godt, Elise så skal du skrive under her" han kom med et meget officelt udseendet papir.
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 6:55 pm

Elise så mistroisk på papiret, men underskrev så, hun kunne ikke rigtigt bakke ud nu, "hvad skriver jeg under på?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 6:57 pm

Ezreal så glad på Draven, og derefter over på Elise, "uh ... Det er altid godt med flere"
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 7:36 pm

"Det er bare så du er officelt med" sagde Draven med et skuldertræk "det er noget skolen har sagt medlemmer skal skrive under på"
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 8:21 pm

Elise nikkede lidt så var der vist ingen vej udenom. Hun blev færdig med at skrive sit navn og skubbede papiret over mod ham, "Så skulle det være ordnet"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 8:22 pm

"Velkommen i klubben" sagde Ezreal glad, "nu er du officielt med og alt muligt"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Draven er dum - Sona
» Draven klubben - Nyt project!
» *banke banlke* //draven
» Du holder dig fra Sona! - Draven
» Hold dig fra Sona! – Mordekaiser, Draven

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Skolen :: Gangene-
Gå til: