LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:06 am

Tid: 15:00
Sted: Jayce og Ezreals værelse

Caitlyn tog en dyb indånding og bankede på... ringen var på hendes finger...
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:08 am

Viktor sad på Jayce's seng, lænet op ad Jayce, og kiggede på et blueprint til Rengars øje.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:09 am

"Hm?" Jayce gik over og åbnede døren og smilede "hey Caitlyn, kom ind"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:11 am

Ezreal lå i sin seng og spillede på en gameboy. Han så op, da Caitlyn var i døren, "Hey Cait!"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:12 am

Caitlyn smilede tøvende til dem "Hej Jayce, Ezreal.. oh? Viktor" hun smilede til ham "godt du er her også.. jeg uhm, har nogle nyheder"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:14 am

Viktor så nysgerrigt op fra sin tegning, "Hey Cait, hvad sker der?".
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:15 am

Jayce rynkede brynene "gode nyheder håber jeg?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:16 am

Ezreal satte sig ivrigt op i sengen, "Hvilke nyheder?".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:17 am

Caitlyn smilede tøvende "så.. i går spurgte VI om jeg ville gifte mig med hende.."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:18 am

Viktor så overraskede på hende, det var tidligt "Hvad svarede du?".
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:19 am

Jayce så forfærdet på hende "hvad?!"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:20 am

"Tillykke!" udbrød Ezreal glad og sprang op af sengen, "Ej hvor cool!"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:21 am

Caitlyn rødmede svagt "jeg sagde ja"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:24 am

Viktor så lidt bekymret på Jayce og smilede blidt til Caitlyn, "Så lyder det som om et tillykke er på sin plads".
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:24 am

"Caitlyn?!" udbrød Jayce forfærdet "hvor længe er det I har dated? Ingen tid! Din familie gør dig arveløs, er du rigtig klog?!"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:26 am

ohr Jayce, vær nu ikke sådan en lyseEzreal løb over og gav Cait at kram, "Aw Jayce, vær nu ikke sådan en lyseslukker, det er da romantisk".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:27 am

Caitlyn gengældte krammet fra Ezreal og så på Jayce "det er tidligt ja.. muligvis tidligere end jeg selv ville have valgt. Men det er vigtigt for VI nu og jeg vil giftes med hende en dag.. der er ikke nogen grund til at vente"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:28 am

Viktor rynkede brynene lidt og så mellem Caitlyn og Jayce, "Jayce ... hvis det er det Caitlyn vil ..?"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:30 am

"Det er da vildt mistænkeligt at hun vil giftes nu" sagde Jayce irriteret "du skal signe en prenup!"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:32 am

Ezreal så lidt forvirret på Jayce, han vidste ikke helt hvad det var, men det lød ikke godt, "Det tror jeg altså ikke hun behøver .."
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:33 am

Caitlyn hævede et øjenbryn "du tror hun gør det for pengene?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:35 am

Viktor gik over og lagde en hånd på Jayce's arm, for at berolige ham lidt.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:39 am

"Selvfølgelig gør hun det for pengene Caitlyn!" Jayce så meget utilfreds ud og tog en dyb indånding da Viktor lagde sin arm på hans "... hør" sagde han nu lidt mere rolig "vi ved begge hun har en kriminel baggrund, hendes søster er tosset og nu vil hun giftes. Dine forældre hader hende og ja jeg tror hun er i det for pengene. Det skulle ikke undre mig om hun legede med dig til skolen var slut, blev skilt, snuppede halvdelen af alt hvad de ejer og du så aldrig ser hende igen."
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:40 am

Ezreal rynkede brynene, "Ej Cait, det tror jeg altså ikke hun ville gøre" sagde han og klappede Cait på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:41 am

"Nej. Det tror jeg heller ikke" svarede Caitlyn og smilede til Ezreal inden hun så alvorligt på Jayce "jeg tager chancen. Jeg stoler på hende"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» BEACH PARTY! //vi ,caitlyn ezreal, jayce (yaaaay!!!), ahri, viktor
» Hej Viktor - Viktor
» Hvilket kamera? - Ekko, Viktor, Jayce, Sarah, Caitlyn, Xin Zhao, Jarvan
» Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce
» Tsk, robomand? - Viktor

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: