LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:43 am

Viktor rynkede brynene svagt, "Hør Jayce, hvis Caitlyn stoler på hende..."
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:44 am

Jayce sukkede tungt og så bekymret på Viktor "og hvad så hvis hun snyder hende.."
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:45 am

"Sådan er Vi altså ikke" sagde Ezreal og så på Cait, "Vel?".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:46 am

"Nej" svarede Caitlyn "VI er bestemt ikke sådan"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:48 am

Viktor tøvede lidt og klappede Jayce på armen, "Så er jeg sikker på Caitlyn overlever, det ville ikke være verdens undergang".
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:48 am

"..." Jayce sukkede tungt "jeg synes bare ikke hun skal igennem det."
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:50 am

Ezreal så på Caitlyn, "Så hvornår skal brylluppet være? Har I fundet kjoler? Skal I have kjoler på? Hvem skal med? Hvor skal det være?" spurgte han ivrigt.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:52 am

Caitlyn sukkede af Jayce og smilede så til Ezreal "jeg skal i kjole, VI nægter.. jeg regner med at invitere alle mine venner, min familie.. kommer nok ikke. VI invitere sine venner og kollegaer, ikke familie.. vi er endnu ikke blevet enige om et tidspunkt eller et sted, kun at det ikke bliver i Piltover eller i Zaun"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:53 am

Viktor så lidt på Jayce, "Selvfølgelig, men det er slet ikke sikkert det sker, og hvis det gør har Caitlyn selv vurderet risikoen".
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:56 am

Jayce nikkede lidt af Viktor.. og så på Caitlyn "er du helt sikker på det er det du vil?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:57 am

Ezreal så helt forfærdet ud, "Vil hun ikke i kjole? Men ... men! I ville se så søde ud!"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 12:59 am

"Jeg har også prøvet at få hende overtalt, men hun var meget bestemt.." sukkede Caitlyn og så lidt på Jayce og Viktor "jeg er sikker. Selv hvis du har ret, så er jeg villig til at se det med mine egne øjne.. desuden har du ikke ret"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 1:00 am

Viktor nikkede lidt og smilte til Caitlyn, så rynkede han brynene, "Vent, din familie kommer ikke?".
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 1:02 am

Jayce sukkede "selvfølgelig ikke, de kan ikke lide VI"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 1:04 am

Ezreal rynkede brynene lidt, ".. men til dit bryllup?".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 1:08 am

Caitlyn så væk "hvad jeg kan gøre hvis de ikke vil?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 1:09 am

Viktor gik over og klappede Caitlyn på ryggen med sin tredje arm, "Det er jeg ked af".
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 1:10 am

Jayce sukkede tungt ".. jeg skal nok komme"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 1:11 am

Ezreal lyste op i et stort smil, "Awesome!".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 1:12 am

Caitlyn smilede til Jayce "det er jeg glad for.. I er selvfølgelig alle inviteret"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 1:13 am

Viktor smilede til Jayce, "Godt, så skal jeg ikke afsted alene".
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 1:15 am

Jayce lagde armen om Viktor og nikkede lidt "jamen så tillykke da.."
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 1:16 am

Ezreal smilede, "Jeg skal nok være der!"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 1:17 am

Caitlyn smilede til dem "tak"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 1:19 am

Viktor rodede op I Jayce hår og smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal   Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» BEACH PARTY! //vi ,caitlyn ezreal, jayce (yaaaay!!!), ahri, viktor
» Hej Viktor - Viktor
» Hvilket kamera? - Ekko, Viktor, Jayce, Sarah, Caitlyn, Xin Zhao, Jarvan
» Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce
» En fuld Viktor - Viktor

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: