LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:27 pm

Sted: skolen udendørsarealer
Tid: 11:37
Omgivelser: træer, buske, naturting, ingen andre elever
Vejr: solskin

Mordekaiser var gået udenfor, for at få lidt privatliv, når hun skulle ringe til Shauna, og fortælle, hvad der var sket. Hun sukkede svagt, fandt sin mobil frem og ringede Shauna op.
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:30 pm

Vayne tog sin telefon uden at tjekke hvem det var "hallo?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:32 pm

"Shauna?" spurgte Mordekaiser alarmeret, det var en mand der havde svaret!
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:33 pm

"Hvem der?" spurgte Vayne forvirret da han ikke genkendte stemmen
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:35 pm

"Det er Mordekaiser, udød hærfører fra Pentakill" svarede Mordekaiser truende, "Hvad har du gjort med Shauna?".
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:36 pm

Vayne så chokeret på telefonen, Mordekaiser? "Åh.. uhm, det er Shauna" sagde Vayne i en dårlig, forsøgende lys stemme ".. hvad så?"
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:38 pm

Hah! Hun havde skræmt dem, "Tro ikke du kan narre mig, hvem er du og hvor har du gjort af Shauna!?"
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:39 pm

"Jeg er bare lidt forkølet... atju" sagde Vayne
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:40 pm

Mordekaiser kneb øjnene sammen, "Hvad har du gjort med hende?!" forlangte hun at få at vide.
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:41 pm

Vayne sukkede opgivende "hør, det er bedst sådan her. Det var alligevel ikke gået. Farvel" han lagde på.
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:43 pm

Mordekaiser stirrede vredt på telefonen og ringede op igen!
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:43 pm

"Hallo?" sagde Vayne og havde et øjeblik glemt han ikke skulle tage den.
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:44 pm

"Hvor er Shauna!? Svar mig nu eller det vil få katastrofale følger!" hvæssede Mordekaiser ind i telefonen.
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:45 pm

Vayne sukkede tungt "jeg... er Shaunas... kæreste" sagde han tøvende og vidste han ville komme til at fortryde det "så.. ja"
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:46 pm

Mordekaiser kneb vredt øjnene sammen, "Hvis det er sandt, så lad mig tale med hende!"
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:48 pm

"... hun er lige ude" sagde Vayne
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:48 pm

"Uden sin telefon? Det tror jeg bestemt ikke!" svarede Mordekaiser triumferende, "Fanget i din egen løgn!"
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:49 pm

"Urg.. lad være med at ringe til mig!" Vayne lagde på!
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:50 pm

Mordekaiser skulede til telefonen og ringede op igen!
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:52 pm

Vayne lagde på og gik ud af sit værelse.
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:54 pm

Mordekaiser tænkte sig om et øjeblik, så satte han i hastig gang mod Vaynes værelse.
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:54 pm

Vayne var igang med at sætte sin mobil på lydløs
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:56 pm

Mordekaiser trampede ned ad Demacias gang mod Vaynes værelse!
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:57 pm

Vayne kom sin mobil i lommen og begyndte at gå. Han stoppede op da han så Mordekaiser "..."
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitimeLør Maj 21, 2016 9:59 pm

"Vayne!" sagde hun højt, "Din kusine er i problemer, jeg tror hun er blevet kidnappet!".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne   Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Shaune, jeg har lidt ... uheldige nyheder - Vayne
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Gode nyheder... - Viktor, Jayce, Ezreal
» VAYNE! - Vayne
» Få Thresh ud nu! - Vayne
» Orienteringsløb - Vayne
» Svømmehal - Vayne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Skolen :: Udendørsarealer-
Gå til: