LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hold dig fra min kærste! - Viktor

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 02, 2016 8:38 pm

"Ja" sagde Caitlyn og prikkede til sin kage med sin gaffel "jeg sagde også ja. Jeg har ikke noget imod at være gift med VI. Jeg vil gerne giftes med VI jeg.. jeg havde bare håbet det var om 3-4 år.. når vi var færdige med skolen, uddannet og begge havde faste job.. et sted at bo.. når jeg havde haft chancen for at få min far til at se hvilken dejlig person hun er og.."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 02, 2016 8:39 pm

Viktor nikkede forstående og klappede Caitlyns arm med sin tredje arm, "Yeah ... og du kan ikke ... spørge Vi om hun ikke vil vente lidt ..?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 02, 2016 8:41 pm

Caitlyn rystede på hovedet "nej" sukkede han "jeg ved godt hun ikke virker sådan, men VI er skrøbelig.. omkring de her ting" han lagde gaffelen ned "hun ville tage det som en personlig afvisning."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 02, 2016 8:42 pm

"Ah" sagde Viktor, "Nej ... det ville ikke være så godt" sagde hun og sukkede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 02, 2016 8:43 pm

"Bestemt" sukkede Caitlyn "..."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 02, 2016 8:44 pm

Viktor tøvede lidt, "men altså .... alle de ting kunne jo godt ske efter brylluppet ikke? .. og så kunne i holde et nyt" sagde hun med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 02, 2016 8:45 pm

Caitlyn grinede lidt "tjo.." han rystede på hovedet "min far.."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 02, 2016 8:46 pm

Viktor lagde hovedet lidt på skrå og så på Caitlyn, "hvad med ham?".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 02, 2016 8:47 pm

"Han har altid gerne ville følge mig ned af kirkegulvet....." sagde Caitlyn tøvende "jeg tror ikke han tilgiver VI for at tage det fra ham"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 02, 2016 8:49 pm

"Oh" sagde Viktor og rynkede brynene, "Uhm ... well, I kunne skjule det ... og så bare invitere dem til det nye bryllup senere?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 02, 2016 8:49 pm

"Jeg har allerede sendt invitationen" mumlede Caitlyn "...... det var ellers en ide.. pokkers."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 02, 2016 8:51 pm

Viktor sukkede, "Hm, ja .. så er der jo ikke så meget at gøre" hun så tænksom ud.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 02, 2016 8:52 pm

"Nej" sukkede Caitlyn
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 02, 2016 8:55 pm

Viktor nikkede lidt, "Hm ..."
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeFre Jun 03, 2016 1:41 am

Caitlyn så lidt frem for sig "jeg havde bare altid regnet med at min familie ville være der.."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 05, 2016 12:23 am

Viktor nikkede og så tænksom ud og klappede ham lidt fraværende på armen med sin tredje arm.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 05, 2016 12:40 am

"Tak.." sagde Caitlyn tøvende
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 05, 2016 12:41 am

Viktor så tænksomt på Caitlyn, "Og du er sikker på de ikke kommer?".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 05, 2016 12:42 am

".. nej" sukkede Caitlyn så "men jeg er ret sikker"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 05, 2016 12:44 am

Hun nikkede lidt, "Hm ...".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 05, 2016 12:48 am

Caitlyn så lidt ud af vinduet med et trist blik..
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 05, 2016 12:50 am

Viktor rynkede brynene, "Uhm ... vil du have en kop kakao eller te?".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 05, 2016 12:51 am

"Nej jeg har ikke rigtigt lyst til noget.." han smilede til Viktor "ellers tak, vil du have min kage?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 05, 2016 12:54 am

Viktor rystede på hovedet, "Nej ellers tak"sagde hun, "Hm ... hør, måske er du heldig og de kommer alligevel?". Hun var ved at have en plan, men måske hun lige skulle vende den med Jayce ...
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 05, 2016 12:55 am

Caitlyn smilede ikke særligt overbevist "ja måske"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hold dig fra min kærste! - Viktor   Hold dig fra min kærste! - Viktor - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hold dig fra min kærste! - Viktor
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Uden for skolen :: Byen-
Gå til: