LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Would I lie? - Morgana

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 2:40 am

Værelse: 23
Tid: 10:00

Leblanc kom gående ind på værelse 23. Et par mænd kom bærene med hendes kufferter. Hun så sig omkring for at se hvor hun skulle få dem placeret.
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Antal indlæg : 524
Join date : 27/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 2:48 am

Morgana kom stille gånene igennem gangen og åbnede døren for at finde den ulåst og fik øje på leblanc og fyrene "Goddag jeg regner med at du er min roomate?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 2:49 am

"Emilia LeBlanc" svarede LeBlanc med et meget venligt smil "en fornøjelse at træffe dig"
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Antal indlæg : 524
Join date : 27/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 2:53 am

"Morgana" sagde hun og så efter en ledig seng
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 2:54 am

LeBlanc pegede på en af sengene og hendes mænd gik igang med at pakke ud "er det kun os?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Antal indlæg : 524
Join date : 27/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 2:57 am

"der skulle vidste være en til i følge listen" sagde Morgana og lagde sine ting på en ledig seng og strakte kort sine vinger ud
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 2:58 am

LeBlanc betragtede Morganas vinger.
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Antal indlæg : 524
Join date : 27/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 3:04 am

Morgana foldede dem sammen igen og begyndte at pakke ud
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 3:06 am

"Så hvilket væsen er du?" spurgte LeBlanc
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Antal indlæg : 524
Join date : 27/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 3:10 am

"engle" svarede Morgana "eller retttere det var jeg" sagde Morgana " hvad med dig?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 3:11 am

"En simpel troldkvinde" svarede hun og betragtede Morgana "tidligere engel, spændende"
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Antal indlæg : 524
Join date : 27/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 3:17 am

"tja havde stadig været en engle hvis det ikke var for min søster" mumlede morgana og pakkede ud
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 3:18 am

"Oh? Din søster? Går hun her?" spurgte LeBlanc interesseret.
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Antal indlæg : 524
Join date : 27/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 3:21 am

"desvære " sagde Morgana
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 3:15 pm

"Så hun er stadig engel?" spurgte LeBlanc.
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Antal indlæg : 524
Join date : 27/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 3:16 pm

"yup" sagde Morgana og så på Leblanc og så hen på fyren " og dine to venner er?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 3:18 pm

"De arbejder for mig" svarede hun og så mod dem "hvorfor er I her stadig?" spurgte hun med et hævet øjenbryn og mændene bukkede kort og skyndte sig ud.
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Antal indlæg : 524
Join date : 27/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 3:18 pm

"ja....vel" sagde morgana med hævet øjenbryn og fugte dem med øjene da de gik ud
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 3:19 pm

LeBlancs stav svævede blidt over jorden og hun satte sig på den og lagde det ene ben over kors "fortæl mig lidt om dig selv, roomie" spandt hun.
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Antal indlæg : 524
Join date : 27/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 3:29 pm

Morgana så lidt på hendes stav og så på Leblanc "der er ikke så meget at sige jeg kæmpede mod det styre som der bliver holdt og min søster blev sat til at staffe mig og gjore mig til en falden engle" sagde morgana
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 3:33 pm

"Så I er ikke på god fod, trist... hvad planlægger du at gøre ved det?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Antal indlæg : 524
Join date : 27/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 3:34 pm

"træne til at blive stræk nok til at besjære hende og vende tilbage og tag min plads tilbage og tag styret ned" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 3:38 pm

LeBlancs øjne glimtede af interesse "spændende"
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Antal indlæg : 524
Join date : 27/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 3:38 pm

"hvad med dig selv?2 spurte morgana og så på hende
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 3:40 pm

"Åh du ved, bare en ung troldkvinde der prøver at forbedre sine evner og få nogle nye venskaber" sagde hun og smilede sødt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Would I lie? - Morgana Empty
IndlægEmne: Sv: Would I lie? - Morgana   Would I lie? - Morgana Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Would I lie? - Morgana
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana
» Sidder fast i elevatoren... - Morgana
» well this is akaward // morgana, leblanc, riven
» now you two gets to best bots! //draven, morgana, kayle, tailyah og sivir//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: