LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ny Inspiration //Syndra//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jhin

Jhin


Antal indlæg : 18
Join date : 10/05/16

Ny Inspiration //Syndra// Empty
IndlægEmne: Ny Inspiration //Syndra//   Ny Inspiration //Syndra// Icon_minitimeSøn Nov 27, 2016 7:28 pm

kl 14:00
Sted: I en mellemgang mellem de forskelige huse, hvor der er et sofaområde.

Jhin havde sat sig i sofaen og sad og kiggede på de folk der kig fobi. Han havde taget en tegnemappe med, hvor han sad lidt og tegnet i. Han kunne ikke rigtigt finde ud af havde han ville tegne / lave som sit nye kunst projekt.
Jhin sukkede tungt. Han havde tegnet nogle skitser af nogle mennesker, men han følget ikke helt for det. "Hvorfor har du forladt mig min muse" sagde han irriterede.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Ny Inspiration //Syndra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Inspiration //Syndra//   Ny Inspiration //Syndra// Icon_minitimeSøn Nov 27, 2016 7:34 pm

Syndra kom gående ned af mellemgangen. Hun stoppede op foran en opslagstavle. Der hang alt muligt på, om de næste fester og andre events. Syndra stod der noget tid og så på det. Hendes TRE kuler flyv rundt om hende, som de altid plejede at gøre.
Tilbage til toppen Go down
Jhin

Jhin


Antal indlæg : 18
Join date : 10/05/16

Ny Inspiration //Syndra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Inspiration //Syndra//   Ny Inspiration //Syndra// Icon_minitimeSøn Nov 27, 2016 9:33 pm

Jhin så hen på Syndra. Han begynde at tegne lidt op hans tegneblok.
Han havde fået tegnet Syndra op, så han var gået igang med at tegne hendes kuler. Han sad i lidt tid og så imellem tegningen og Syndra. *der er noget galt* tænkte han.
Jhin talte så kulerne. "1...2...3........." mumlet han. Hans øjne blev så store, som om nogle havde vist ham det mest fokfærrelige bilede i verden. For Jhin var det måske også det. Han sat og klemte papirene, så de blev lidt grylet. Han viste ikke helt var han skulle gøre af sig selv. Han så så hen på Syndra, med et meget intenst blik, hvor der også var lidt morderisk over det.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Ny Inspiration //Syndra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Inspiration //Syndra//   Ny Inspiration //Syndra// Icon_minitimeTirs Nov 29, 2016 4:10 pm

Syndra stod stadigvæk med rykken til Jhin. SÅ hun lod ikke mærke til at han så på hende.
Hun var ved at være færdig med at kigge på det, hun nu end så på.
Tilbage til toppen Go down
Jhin

Jhin


Antal indlæg : 18
Join date : 10/05/16

Ny Inspiration //Syndra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Inspiration //Syndra//   Ny Inspiration //Syndra// Icon_minitimeOns Nov 30, 2016 8:11 pm

Jhin Fik tegnet en okay god skitse fra hende.
Jhin rejste sig dramatisk, "My Lady" Sagde Jhin meget charmerende og betragtede hende. Han bukkede let for hende.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Ny Inspiration //Syndra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Inspiration //Syndra//   Ny Inspiration //Syndra// Icon_minitimeOns Nov 30, 2016 9:14 pm

Syndra vender sig lidt overraskede imod Jhin. Hun så selvsikker på ham. Hun elsker at få komplimenter. Hun smilede til ham og venter nu på hans respons.
Tilbage til toppen Go down
Jhin

Jhin


Antal indlæg : 18
Join date : 10/05/16

Ny Inspiration //Syndra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Inspiration //Syndra//   Ny Inspiration //Syndra// Icon_minitimeOns Dec 28, 2016 11:27 pm

"Jeg må sige my lady, du ser fantastisk ud" sagde Jhin meget roligt og forførende. han havde et lille glimt i øjet. "Jeg er igang med, at tegne de smukkeste ting som jeg kan finde. Og jeg må sige at du er den smukkeste af dem alle." han så blidt på hende "kunne jeg måske lokke dig til at sidde med mig?" han rakte en hånd ud til hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny Inspiration //Syndra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Inspiration //Syndra//   Ny Inspiration //Syndra// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny Inspiration //Syndra//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Timer? Erh... - Syndra
» Har du sovet godt?? //Syndra//
» hmm i went from super sexy to smexy~ //ahri akali syndra

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Skolen :: Fælleslokaler-
Gå til: