LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 2:50 am

Vayne sagde intet.
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 2:53 am

Birgitte så mellem dem og sukkede umærkeligt, så lyste hun op i et smil, "Ok, skal vi kigge lidt på det?". Hun så lidt på papirene, "Så, det virker som om I er enige om mange ting, det er en god start" sagde hun optimistisk, "Har der været problemer i jeres sex-liv på det sidste?".
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 2:54 am

Vayne sendte hende et koldt blik "vi har ikke et sexliv."
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 2:55 am

Mordekaiser nikkede.
Det samme gjorde Birgitte, "Aha, og hvor længe har det været sådan?".
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 2:57 am

".. vi har aldrig haft sex." svarede Vayne
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 3:01 am

Mordekaiser nikkede, "Hvad er det her for noget team building?" spurgte han fornærmet.
Birgitte så på dem, "Ok, hvorfor har i ikke haft sex?" spurgte hun og følte endelig hun var ved at nå ind til noget. Hun ignorerede Mordekaiser.
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 3:03 am

"Vi har ikke dated særligt længe!" udbrød Vayne "jeg ser ikke hvordan dette her er relevant."
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 3:06 am

Mordekaiser nikkede, "Ja, det er ikke noget du skal blande dig i".
Birgitte rystede lidt påhovedet, "Det er mit job, hvis det bare er fordi I ikke har datet særlig længe, hvorfor har i så begge sat kryds i manglende sexliv? Føler i det mangler?".
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 3:07 am

Vayne rødmede svagt "jeg ser ikke hvordan det er et passende spørgsmål."
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 3:08 am

Mordekaiser nikkede i enighed med Vayne.
Birgitte så overraskede på dem, "Ser I ikke hvordan sev er relevant for jeres forhold?".
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 3:11 am

"Nej" svarede hun
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 3:13 am

Birgitte tøvede lidt, "Jo ... sex er jo tit en ting man gør med sin partner ... medmindre man selvfølgelig er asexuel?" hun så spørgende på dem.
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 3:15 am

Vayne så koldt på hende og tog en småkage.
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 3:19 am

Mordekaiser rystede på hovedet.
Birgitte forsatte, "Så, når nu I to er involveret i et romantisk forhold, og begge to har sat manglende sexliv på B-listen, er det meget nærliggende at snakke lidt om det, syntes jeg"
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 3:21 am

"Der kan jo sættes spørgsmålstegn ved om vi har et forlod nu." sagde Vayne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Hvad mener du med han er væk? - Ekko
» VAYNE! - Vayne
» Få Thresh ud nu! - Vayne
» Orienteringsløb - Vayne
» Svømmehal - Vayne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Skolen :: Klasselokalerne-
Gå til: