LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 1:32 am

Sted: Skolens magiteoris lokale
Tid: 12:30
Omgivelser: fire borde skubbet sammen i midten af lokalet, resten skubbet ud til siden. Te og kaffe samt småkager på bordene. Døren er forseglet med en magisk barriere

Mordekaiser og Vayne var begge to blevet kaldt ind af Ryze. Da de var mødt op, havde deres lærer informeret dem om at det skulle snakke med en teambuildings coach og at de ikke ville få lov at forlade lokalet før de havde løst deres problemer. Kort efter var en lav, blond kvinde trådt ind i lokalet med en skål fuld af småkager og to kander i favnen. Ryze havde forladt rummet og forseglet døren bag sig.

Kvinden stillede skålen og de to kander på bordet og smilte varmt til dem, "Hej, jeg hedder Birhitte, I må være Vayne og Mordekaiser? Bare tag plads" hun pegede på to stole ved siden af hinanden der stod ved bordene i midten.

Mordekaiser trampede over til en af stolene og satte sig utilfredst.
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 1:35 am

"..." Vayne satte sig på stolen ved siden af og så ikke på Mordekaiser eller kvinden.
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 1:42 am

Birgitte så på dem begge to med et smil, "Der er te og småkager hvis i vil have, eller kaffe hvis i er mere til det?" sagde hun venligt.
Mordekaiser gryntede irriteret og gjorde ikke mine til at tage noget.
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 1:43 am

Vayne skævede kort med kvinden der da blev sagt kaffe. Uden et ord lavede hun sig en kop og drak. De kom sikkert til at sidde her længe. Hun havde brug for lidt at styrke sig på.
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 1:45 am

Birgitte tøvede lidt men smilte så varmt til dem, "Nå, vi skal jo så snakke lidt om jeres forhold ... Jeg høre det ikke går så godt" hun så lidt mellem dem, "Uhm, så, hvorfor starter du, Vayne, ikke med at fortælle Mordekaiser hvad du syntes er gået galt?".
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 1:46 am

Vayne hævede et øjenbryn bag brillerne "der er ikke noget der er gået galt."
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 1:49 am

Mordekaiser fnøs irriteret men sagde ikke noget.
Birgitte så lidt mellem dem, "Aha ... Mordekaiser, du virkede uenig, prøv at udtrykke dig i ord i stdet for lyde?".
Mordekaiser skulede til hende, "Vayne syntes hun er for god til at høre vores musik" sagde han så surt.
Birgitte så over på Vayne, "Vayne, hvad høre du, når Mordekaiser siger det?".
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 1:50 am

Vayne så på Birgitte med et dræbende blik... hvilket, heldigvis for Birgitte, ikke kunne ses for brillerne. "At Mordekaiser virker til at tro jeg synes jeg er for god til at høre hans musik." svarede hun køligt.
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 1:52 am

Birgitte nikkede alvorligt, "Hvad tror du kunne få Mordekaiser til at syntes det?" spurgte hun og smilte blidt til hende.
"At hun hader os" svarede Mordekaiser.
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 1:53 am

"At jeg ikke bryder mig om folk fra Shadow Isles" svarede Vayne "hvor en størstedel af Mordekaisers band kommer fra."
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 2:04 am

Birgitte nikkede lidt og så over på Mordekaiser, "Mordekaiser, hvordan føler du, når Vayne siger sådan?".
Mordekaiser skulede til hende og svarede først ikke. Birgitte så afventende på ham. Mordekaiser sukkede, "... Jeg føler", Birgitte nikkede opmuntrende, "at Vayne er dum".
Birgitte så på Vayne, "Vayne, det jeg høre er at Mordekaiser er rigtig trist over at du ikke støtter op om hans band, er det ikke rigtigt Mordekaiser?".
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 2:05 am

"Det forstår jeg ikke. Det eneste jeg støtter op om er hans band." svarede Vayne
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 2:07 am

Birgitte så over på Mordekaiser, "Hvad tænker du om det?".
Mordekaiser skulede over mod Vayne, "Du er flov over at høre os" sagde han surt.
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 2:09 am

"Men ikke på grund af musikken" svarede Vayne "desuden er jeg ikke flov. Det er bare problematisk."
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 2:10 am

Birgitte så interesseret mellem dem, "Det tror jeg du bliver nødt til at uddybe lidt Vayne, hvordan problematisk?".
Mordekaiser nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 2:14 am

Vayne sukkede. Dette her var jo latterligt... og åbenlyst. ”Jeg bekæmper mørket og alle dets væsner.” sagde hun køligt ”så det er et problem når jeg pludselig favorisere en gruppe af folk der ud fra alle mine standarter burde være folk jeg jæger og dræber, fordi de skaber musik jeg er en fan af. Hvis det blev kendt for alle, ville det skade mit omdømme og jeg ville blive stemplet som dobbeltmoralsk. Hvilket er et scenarie jeg har forsøgt at undgå fordi jeg ellers skal vælge imellem min morale eller min musiksmag. Og jeg ved godt hvad der ville tabe.”
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 2:18 am

Birgitte så lidt overraskede ud, "Så så, jeg tror det bliver lige lovlig dramatisk med alt det der jage og dræbe" sagde hun formandende, "Vi er heller ikke ret glade for name-calling her, vi vil gerne have en tryg og god stemning her, ikke?".
Mordekaiser nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 2:19 am

Vayne rullede med øjnene "jeg siger bare sandheden"
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 2:24 am

Birgitte så ikke glad ud, men sukkede så svagt, "Hør, hvorfor starter vi ikke med en lille øvelse jeg har planlagt?" spurgte hun enthusiastisk, "Jeg giver jer hver et stykke papir, og så skal i vælge mellem 6 0g tyve ord fra list A der beskriver jeres forhold samt halvdelen, eller mindre!, af det antal ord fra liste B i også syntes beskriver jeres forhold". Hun smilte stort og gav dem hver et stykke papir.
Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Wvbd42
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 2:30 am

"......................." Vayne så på listen og tog en blyant og gik igang med at udfylde. Det handlede om at komme så hurtigt ud som muligt.

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne 30shj6t
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 2:36 am

Mordekaiser skulede irriteret til Vayne og gjorde det samme.
Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne 16a1c8m
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 2:37 am

Vayne lagde papiret foran Birigtte med et hævet øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 2:41 am

Mordekaiser skævede mod Vaynes papir og trak hurtigt sit eget til sig og rettede et par ting hurtigt.
Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne 331ljdt
Han skubbede papiret over til Birgitte. Birgitte smilede stort til dem begge, "Nu skal i kigge lidt på hinandens papirer og snakke om hvad der står".
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 2:43 am

Vayne blinkede forvirret og skævede mod ham da han rettede det..? Så tog hun imod hans papir og læste det igenne.... og rødmede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitimeFre Jun 24, 2016 2:48 am

Mordekaiser tog også Vaynes papir, læste det og rynkede brynene, "..." han så over på Vayne og ventede på at hun sagde noget.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne   Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Partera... jeg mener, teambuilding - Vayne
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Hvad mener du med han er væk? - Ekko
» VAYNE! - Vayne
» Få Thresh ud nu! - Vayne
» Orienteringsløb - Vayne
» Svømmehal - Vayne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Skolen :: Klasselokalerne-
Gå til: