LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:20 pm

Sted: Viktors værelse
Tid: 14:30

Viktor åbnede forsigtigt døren til sit værelse og håbede at hverken Ekko eller Zac var derinde.
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:20 pm

"Viktor!" udbrød Ekko da han så Viktor og kom hurtigt på benene "hey!"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:24 pm

Viktor smilte akavet til Ekko, men det var skjult under masken, "Hey Ekko".
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:25 pm

"Hey, hva så..?" Ekko var kommet hen til ham og så usikkert på ham ".. alt cool?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:27 pm

Viktor nikkede hurtigt, "Ja" sagde han og prøvede at smile beroligende, "ja, alt er cool"
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:28 pm

Ekko så bekymret på ham ".. er du sikker?... du har kinda undgået mig..."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:30 pm

Viktor så lidt overrasket på ham, han havde været så subtle! "uhm ... nej?"
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:31 pm

"..." Ekko så på ham og kløede sig akavet i nakken ".. har jeg gjort noget?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:34 pm

Viktor følte et stik af skyldfølelse, det var jo ikke Ekkos skyld at han ikke havde styr på sine følelser. Han sukkede, "Nej" sagde han, "... det har du ikke"
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:36 pm

"Er du sikker? For altså jeg er bare ikke så god til det der med oprydning vel? Og jeg ved godt jeg kom til at vælte din robotdims her i sidste uge, men jeg har sagt undskyld og jeg fandt alle skruerne, også den under Zacs seng!"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:39 pm

Viktor grinte svagt, "Det er helt fint, jeg er ikke sur over det med robotten, eller oprydning"
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:39 pm

Ekko nikkede tøvende "hvad så? Bare fundet mere cool mennesker?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:42 pm

Viktor sukkede, "... nej, det kan man vist ikke sige" sagde han og tænkte på sidste eftermiddag, der var brugt sammen med Gnar og dagene før det, hvor han mest havde været alene, ".. jeg har bare haft nogle ting jeg havde brug for at tænke over"
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:42 pm

"...." Ekko stod og betragtede ham noget tid "... er du brændt varm på Jinx?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:45 pm

Viktor kom til at grine, "nej, bare rolig" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:47 pm

"... sikker?" han så ikke sikker ud.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:49 pm

Viktor nikkede og sukkede så svagt, "ja, jeg er sikker men ... det er ikke helt galt" han gik over og satte sig på sin seng.
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:49 pm

"..." Ekko så mistroisk på ham "så du vil gerne ha hende?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:52 pm

Viktor smilede svagt, "Nej Ekko, jeg er ikke interesseret i Jinx, tro mig. Hun er ikke ... min type"
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:52 pm

"Virkelig? Hvad er der galt med hende?" spurgte han fornærmet.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:56 pm

Viktor grinte svagt, "ikke noget, hun er sikkert fantastisk" sagde han, "jeg .." han tøvede lidt, han havde det altid lidt akavet med at skulle fortælle det til folk, "jeg er bare ikke til piger".
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:57 pm

"Oh?" Ekko så overrasket på ham "ooooooooooooooooooooooooh....." han nikkede langsomt og tøvede et øjeblik "... er det mig?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 10:00 pm

Viktor grinte igen, "Nej, dog ikke" sagde han og rystede på hovedet, "... det er heller ikke vigtigt hvem det er, jeg har bare haft ...lidt svært ved at håndtere det"
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 10:01 pm

Ekko så nysgerrigt på ham "ok ok..." han sad og ventede lidt ".. er det Zac?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 10:03 pm

Viktor kom til at grine, "Nej, gudskelov" sagde han og rystede på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Empty
IndlægEmne: Sv: oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko   oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
oh hey ... undgået? jeg ved ikke hvad du taler om ... - Ekko
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» veeent ekko det var bare for sjov! //ekko
» Ekko, hvad er din yndlingsdyr? - Ekko
» Ekko Ekko were have you been? //ekko//
» ekko? ;3
» Det var ikke mig! - Aatrox

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: