LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 hey...can this stay between us? //soraka

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 8:33 pm

"Jo selvfølgelig" sagde Soraka og smilede blidt og nussede hende kærligt.
Tilbage til toppen Go down
Ahri

Ahri


Antal indlæg : 277
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 8:35 pm

Ahri spant kælent og nød det
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 8:37 pm

Soraka smilede blidt..
Tilbage til toppen Go down
Ahri

Ahri


Antal indlæg : 277
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 8:39 pm

Ahri gabte blidt
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 8:39 pm

Soraka nussede hende bare blidt.
Tilbage til toppen Go down
Ahri

Ahri


Antal indlæg : 277
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 8:42 pm

Ahri så op på hende "hey håber du er ok over jeg bare gik?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 8:44 pm

"Oh.. ja ja" sagde Soraka og så væk.
Tilbage til toppen Go down
Ahri

Ahri


Antal indlæg : 277
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 8:46 pm

Ahri så lidt tøvende på hende "yeah der er nok noget du burte vide..." sukkede ahri...tøvende
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 8:48 pm

"Mh?" hun så ned mod hende
Tilbage til toppen Go down
Ahri

Ahri


Antal indlæg : 277
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 8:52 pm

"jeg har måske ikke været helt ærligt med dig...den aften var du under en fortryllese" sukkede ahri "jeg er ikke født menneske jeg var en ræv som fandt en kræftig magier der var ved at dø og da jeg kom hen til ham blev hans livenergi smidt over på mig..og nu for at holde den her form har jeg brug for livs energi...og den eneste måde jeg kan få det uden at slå folk ihjel er...gennem sex" sukkede hun
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 8:54 pm

Soraka spærrede øjnene lidt op "hvad..?" spurgte hun og rykkede sig overrasket væk fra hende. "Fortryllelse?"
Tilbage til toppen Go down
Ahri

Ahri


Antal indlæg : 277
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 8:58 pm

"jeg kan fortrylle folk til at tro de er forelsket i mig.. det er kun kortvigtigt en halv time uden fysiks kontakt og en time med " sagde hun tøvende "du er den første jeg fortæller det til..."
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 9:02 pm

Soraka så fortvivlet på hende "så du.. hvorfor ville du..?" hun så såret ud.
Tilbage til toppen Go down
Ahri

Ahri


Antal indlæg : 277
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 9:03 pm

"jeg var ved at løbe tør og..du så ensom ud så jeg tænkte du ville have lidt selvskab..." sagde hun tøvende "det var ikke for at såre dig..."
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 9:05 pm

"Du kunne have spurgt mig.." hviskede hun og så væk.
Tilbage til toppen Go down
Ahri

Ahri


Antal indlæg : 277
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 9:10 pm

"i know..." hviskede hun "men dengang vidste jeg ikke hvordan du var og det har bare været nemmere at fortrylle folk" sagde hun med et suk
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 9:13 pm

Soraka så ned "det er ok, der er alligevel ikke nogen der taler til mig her.. måske jeg er bedre fortryllet.."
Tilbage til toppen Go down
Ahri

Ahri


Antal indlæg : 277
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 9:14 pm

Ahri rystede på hovedet "nej langt fra...du er en smuk pige soraka..." sukkede ahri og nussede hende på kinden
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 9:14 pm

Soraka smilede trist "mhm.." sukkede hun og rejste sig. Hun gik over til en frugtskål "banan?" spurgte hun og tog selv en.
Tilbage til toppen Go down
Ahri

Ahri


Antal indlæg : 277
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 9:17 pm

Ahri smillede "øhm ja...tak" sagde hun med et blidt smil og tog imod en og skrællede den "hør hvis du gerne vil ha jeg skal gå forstår jeg" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 9:21 pm

"Du må godt blive" sukkede Soraka blidt. Hun satte sig ned og spiste stille.
Tilbage til toppen Go down
Ahri

Ahri


Antal indlæg : 277
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 9:22 pm

Ahri sukkede blidt og spidste stille
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 9:24 pm

Soraka sad og spiste og så ikke på hende..
Tilbage til toppen Go down
Ahri

Ahri


Antal indlæg : 277
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 9:25 pm

"hør...jeg finder dig meget aktaktiv" sagde hun stille
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 9:27 pm

Soraka grinede blidt "det er fint"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey...can this stay between us? //soraka   hey...can this stay between us? //soraka - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hey...can this stay between us? //soraka
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» så....førstehjælpstræning? //Soraka//
» På jagt - Soraka
» Blå-twins - Soraka
» karoke - Cait, Fate, Soraka, Graves, Evelynn
» DYBT UDE I DEN MØRKE SKOV //Sivir, Rek'sai, Annie, Soraka og Lee Sin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: